انسانی کردن فناوری حقوقی با قاضی ویکتوریا پرت
انتشار: آبان 09، 1403
بروزرسانی: 22 تیر 1404

انسانی کردن فناوری حقوقی با قاضی ویکتوریا پرت


از آنجایی که فناوری حقوقی با سرعت شگفت انگیزی پیشرفت می کند، به راحتی می توان از مهم ترین ،صر موفقیت آن چشم پوشی کرد: افراد.

در سال 2024 کنفرانس Clio Cloud، با هم نشستیم قاضی ویکتوریا پرات، یک م،ع پرشور اصلاحات عدالت کیفری. پیام او؟ در حالی که فناوری نقش اصلی را در شکل دادن به آینده قانون ایفا می کند، عدالت واقعی تنها از طریق ارتباط انس، حاصل می شود.

آیا می خواهید از سخنرانان الهام بخش بیشتری بشنوید؟ بلیط های خود را برای کنفرانس Clio Cloud 2025 اکنون

فناوری به ،وان محرک تغییر

فناوری اغلب به ،وان یک تغییر دهنده بازی برای کارآمدتر ، جریان های کاری قانونی مورد ستایش قرار می گیرد - و این درست است. اما همانطور که قاضی پرت تاکید کرد، تاثیر آن فراتر از راحتی است. فناوری دارای پتانسیل باورن،ی برای افزایش دسترسی به عدالت، به ویژه برای جوامع محروم است.

او به اشتراک گذاشت: «سیستم دادگاه نیویورک فرآیندهای خودکار را برای کمک به افراد به حاشیه رانده شده برای ثبت شکایات و حرکت آسان تر در سیستم انجام می دهد. من مشاهده کردم که چگونه فناوری می تواند تجربیات م،اداری را برای ،، که از روند قانونی مرعوب شده اند ایجاد کند.

با این حال، او خاطرنشان کرد، کلید موفقیت فناوری، افرادی است که از آن استفاده می کنند. وکلا باید گوش دادن و ارتباط انس، را در اولویت قرار دهند - به خصوص که وکلا همچنان هوش مصنوعی را اتخاذ می کنند. «فناوری مزایای زیادی دارد، اما اگر مراقب نباشیم، می تواند مضر باشد. این به ما بستگی دارد که آن را به روش هایی که واقعاً به مردم خدمت می کند یکپارچه کنیم.»

هوش مصنوعی در عرصه حقوقی

قاضی پرت همچنین به یکی از بزرگترین تغییرات در قانون اشاره کرد: ظهور هوش مصنوعی.

قاضی پرت می گوید: «هوش مصنوعی در حال حاضر در صنعت حقوقی حضور دارد. وقتی مردم می گویند "هوش مصنوعی نمی تواند در این فضا باشد"، به آنها می گویم که قطار قبلاً ایستگاه را ، کرده است.

و حق با اوست. بر اساس گزارش روندهای حقوقی امسال، 79 درصد از متخصصان حقوقی امروز از هوش مصنوعی در فعالیت های حقوقی خود استفاده می کنند.

قاضی پرت با تکیه بر تجربه خود به ،وان قاضی ارشد در دادگاه شهری نیوآرک در مورد چالش های تضمین رفتار عادلانه برای همه افراد در یکی از شلوغ ترین مراکز حمل و نقل کشور صحبت کرد.

او توضیح داد: "این در مورد درک نیازهای خاص جوامع مختلف است." «حتی اگر ،ی مرتکب تخلف شده باشد، باز هم سزاوار است که به موقع از اتهامات و وثیقه خود مطلع شود. در جایی مانند نیوآرک، جایی که ممکن است ،یسی زبان اول افراد نباشد، باید موانع زب، و نیازهای منحصر به فرد جامعه را در نظر بگیریم. فناوری به پر ، این شکاف کمک می کند.»

چالش های هوش مصنوعی در تصمیمات قانونی

در حالی که قاضی پرت به پتانسیل هوش مصنوعی برای کمک به وکلا برای کار هوشمندانه خوش بین است، اما هشدار می دهد که نظارت انس، ضروری است. دلیل: داده هایی که سیستم های هوش مصنوعی به آن ها تکیه می کنند می تواند دارای سوگیری باشد.

قاضی پرت تجربیات خود را در مورد اصلاحات وثیقه و ادغام سیستم های هوش مصنوعی که به قضات در مورد تعیین وثیقه و اینکه آیا شکایات باید با احضار یا حکم رسیدگی شود توصیه می کند به اشتراک گذاشت. این موضوع بر اینکه افراد تا زم، که پرونده هایشان رسیدگی نشود، در زندان بمانند یا خیر، تأثیر می گذارد. من جامعه خود را به خوبی می شناسم و واقعیت این است که تنها بخش کوچکی از جامعه مرتکب جرم یا تخلف می شوند.»

اگر یک سیستم هوش مصنوعی فردی را به ،وان "پرچم قرمز" علامت گذاری کند، بر اساس داده های محکومیت های گذشته است که نشان می دهد آنها ممکن است به دادگاه باز نگردند یا دوباره مرتکب جرم شوند. با این حال، این داده ها کل تصویر را نشان نمی دهند. در مناطقی که حضور پلیس زیاد است، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد برای داشتن مواد مخدر متوقف و جستجو شوند، که این آمار را تغییر می دهد و در نهایت منجر به فرضیات ناعادلانه می شود.

او گفت: «این مشکل زم، است که ما از قضاوت خود استفاده نمی کنیم. هوش مصنوعی می تواند به ما کمک کند، اما ما باید نتایج آن را به طور انتقادی تجزیه و تحلیل کنیم. داشتن عقل سلیم برای نگاه ، به داده ها و در نظر گرفتن سایر عواملی که در نهایت رفتار انسان را پیش بینی می کنند، حیاتی است.»

تجسم مجدد تجربه مشتری

در قانون، خطرات زیاد است. مشتریان اغلب در پرتنش ترین لحظات زندگی خود به دنبال وکیل می گردند - خواه در مواجهه با اتهامات جنایی، هدایت یک اختلاف خانوادگی، یا مدیریت یک درگیری تجاری. این مسئولیت وکیل است که این اضطراب را کاهش دهد و حمایتی ارائه دهد که می تواند درک آنها از سیستم قضایی را شکل دهد.

قاضی پرت اظهار داشت: "اولین تجربه مشتری با سیستم قضایی با شما شروع می شود." «این تماس اولیه لحن را برای نحوه درک آنها از کل فرآیند تعیین می کند و تعریف می کند که عدالت چگونه به نظر می رسد. اگر به تماس های تلفنی پاسخ نمی دهید یا مشتریان خود را نادیده می گیرید، به آنها می آموزید که عدالت اینگونه است.»

قاضی پرت بر اهمیت ایجاد احساس شنیده شدن و احترام به مشتریان تاکید کرد. از تجربه او، زم، که مشتریان احساس می کنند با وقار رفتار می شود، به احتمال زیاد به روند قانونی احترام می گذارند.

او گفت: «کاری که در ،مت جلویی انجام می دهید واقعاً بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد. اگر مردم معتقد باشند که با آنها منصفانه و محترمانه رفتار می شود، از احکام قاضی راضی خواهند بود، حتی اگر قاضی علیه آنها حکم کند.»

با این حال، علی رغم ماهیت حیاتی این مهارت ها، بسیاری از دانشکده های حقوق استدلال رقابتی را بر تمرین دلسوزانه ترجیح می دهند. به ما یاد داده اند که مبارزه کنیم، اما مهارت های نرمی که یک وکیل خوب را می سازد، مانند نحوه گوش دادن و ایجاد احساس ارزشمندی در مشتریان، به ما آموزش داده نمی شود. این مهارت ها برای عملکرد مؤثر حقوقی بسیار مهم هستند.»

آینده فناوری حقوقی

با نگاهی به آینده، قاضی پرت امیدوار است که فناوری بتواند حرفه وکالت را به کجا برساند. با این حال، او تاکید کرد، هرگز نمی تواند جایگزین ،صر انس، شود.

او در پایان گفت: "تکنولوژی برای کمک به ما وجود دارد، اما نمی تواند جایگزین کاری که ما در حمایت از مشتریان خود انجام می دهیم، شود." "این در مورد استفاده عاقلانه از این ابزارها است، در حالی که هرگز از این واقعیت غافل نشوید که در پایان روز، ما اینجا هستیم تا به مردم کمک کنیم. مشتریان باید احساس کنند که شنیده شده و دیده می شوند - اینجاست که جنبه انس، قانون مطرح می شود.

آیا می خواهید از سخنرانان اصلی ClioCon باورن،ی مانند قاضی ویکتوریا پرت بشنوید؟ بزرگترین رویداد در فناوری حقوقی را از دست ندهید-پاس خود را همین حالا دریافت کنید!

ما این پست وبلاگ را در اکتبر 2024 منتشر کردیم. آ،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: کلیو



منبع: https://www.clio.com/blog/judge-victoria-pratt/