قانون شناسی، CRM قانونی و پلتفرم بازاریابی، اصلاحات اساسی UI، هدف گذاری بهبود قابلیت استفاده
انتشار: بهمن 02، 1403
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404

قانون شناسی، CRM قانونی و پلتفرم بازاریابی، اصلاحات اساسی UI، هدف گذاری بهبود قابلیت استفاده


حقوق شناسییک پلتفرم فناوری قانونی برای جذب مشتری، CRM و اتوماسیون بازاریابی، طراحی مجدد جامعی از رابط کاربری خود را با هدف دستیابی به مجموعه ویژگی های پیچیده تر آن برای شرکت های حقوقی در هر اندازه ای قابل دسترس تر و شهودی تر می کند.

این به روز رس، که این هفته به صورت زنده اجرا می شود، اولین مرحله از بنیانگذار و مدیرعامل را نشان می دهد آینه مات این محصول را به ،وان "تغییر عظیم" در طراحی محصول توصیف می کند که در ماه های آینده آشکار خواهد شد.

طراحی مجدد، ناوبری اصلی پلتفرم را از یک طرح افقی به یک طرح عمودی تغییر می دهد و ویژگی های کلیدی را دوباره سازمان دهی می کند تا آنها را به طور مستقیم در دسترس کاربران قرار دهد. منوی پیمایش قابل جمع شدن است و به کاربران این امکان را می دهد که پس از آشنایی با طرح پلتفرم یا یافتن ویژگی مورد نیاز خود، املاک و مستغلات صفحه را به حدا،ر برسانند.

افزایش سهولت استفاده

طی یک پیش نمایش هفته گذشته، اشپیگل به من گفت که این تغییرات منع، کننده درس هایی است که در طول هفت سال از توسعه پلتفرم و تحلیل رفتار کاربر آموخته ایم. اشپیگل Lawmatics را در سال 2018 پس از تأسیس و فروش پلت فرم مدیریت وکالت MyCase تأسیس کرد.

ما در طول هفت سال گذشته بسیار ساخته ایم. گاهی اوقات وقتی این کار را انجام می دهید و می خواهید قطعه دیگری را به پازل اضافه کنید، خوب، گاهی اوقات آن قطعه دقیقاً آنطور که باید مطابقت ندارد، "اشپیگل گفت. ما تجربه کردیم که در جایی که عملکردهای زیادی اضافه کرده ایم که برخی از آن ها به نوعی در ،مت هایی که شاید ،وماً نباید باشد انباشته می شوند، و اغلب اتفاقی که ممکن است در آن موقعیت بیفتد این است که می تو،د کمی از این سهولت را از دست بدهید. استفاده کنید.»

رابط جدید به جای قرار دادن آنها در زیر دسته های گسترده تر مانند CRM، ویژگی های مکرر دسترسی مانند موضوعات و مدیریت خط لوله را به موقعیت های برجسته در منوی ناوبری منتقل می کند. ویژگی های اتوماسیون این پلتفرم که قبلاً در بخش بازاریابی قرار داشتند، اکنون بخش اختصاصی خود را دارند که شامل گردش کار، یادآوری ها، فرم ها، اسناد و مدیریت قرار ملاقات می شود.

یک پیشرفت کلیدی که توسط اشپیگل برجسته شده است، تلفیق عملکرد یادآوری است. در نسخه قبلی، کاربران باید به بخش های مختلف پلتفرم - که برخی از آنها ،وماً بصری نبودند - برای تنظیم یادآوری ها برای انواع مختلف فعالیت ها، مانند امضای سند یا قرار ملاقات، حرکت می ،د. رابط جدید همه عملکردهای مربوط به یادآوری را در یک مکان واحد و در دسترس قرار می دهد.

طراحی مجدد همچنین یک نوار جستجوی دائمی را معرفی می کند که جایگزین عملکرد جستجوی کلیک برای باز ، قبلی می شود. اشپیگل گفت: «اکنون، جستجو همیشه برای شما اینجاست.

به گفته اشپیگل، تغییرات رابط بخشی از یک ابتکار گسترده تر برای دسترسی بیشتر Lawmatics به شرکت های حقوقی کوچکتر و آنهایی است که حجم سرنخ کمتری دارند. در حالی که این پلتفرم خود را به ،وان یک پلتفرم مدیریت تمرین جامع تثبیت کرده است که می تواند جایگزین راه حل های چندگانه - از جمله مدیریت تقویم، ساخت فرم، امضای الکترونیکی، بازاریابی ایمیلی، و ابزارهای CRM شود - پیچیدگی مجموعه ویژگی های آن موانعی را برای پذیرش برخی افراد ایجاد کرده است. کاربران، او گفت.

اشپیگل توضیح داد: "ما می خواهیم راه حلی برای این شرکت های انفرادی و کوچک یا شرکت هایی که به اندازه برخی از شرکت های فعال تر ما حجم سرب ندارند ارائه دهیم." ما می خواهیم به آنها راه حلی بدهیم که بتوانند آدرس ایمیل خود را قرار دهند و ثبت نام کنند و در عرض دو هفته یا کمتر، خودشان به طور کامل با این پلتفرم رشد باورن،ی کار می کنند، فرآیند فروش، فرآیند جذب، بازاریابی خود را خودکار می کنند. ، همه اینها."

نورد از امروز

این شرکت به جای ارائه یک دوره انتخاب، رابط جدید را به طور همزمان برای همه کاربران عرضه می کند. در حالی که اسناد پشتیب، و ویدیوهای آموزشی در دسترس خواهند بود، اشپیگل ابراز اطمینان کرد که رابط کاربری جدید به اندازه کافی شهودی است که کاربران جدید قادر خواهند بود بدون آموزش گسترده ثبت نام کنند و شروع به کار کنند.

اشپیگل گفت که در ماه های آینده، Lawmatics چندین به روز رس، اضافی را برنامه ریزی می کند. اینها شامل یک سیستم مدیریت ایمیل یکپارچه است که عملکرد ایمیل در حال حاضر در بخش های مختلف پلتفرم پخش شده است و یک بازنگری کامل در تجربه کاربری موتور اتوماسیون که طی شش تا هشت هفته آینده انتظار می رود، یکپارچه شود.

تصمیم برای انجام طراحی مجدد با تجزیه و تحلیل معیارهای استفاده به جای بازخورد مستقیم مشتری انجام شد. اشپیگل خاطرنشان کرد: «من فکر نمی کنم مشتریان هرگز درخواست یک رابط کاربری جدید کنند. "من فکر می کنم آنچه که باید به آن گوش دهید علائم نیاز به آن است."

این علائم شامل ال،ایی بود که نشان می داد بخش های خاصی از مشتریان با ویژگی های خاص دست و پنجه نرم می کنند یا استفاده آن ها از قابلیت های پلتفرم خاص را در طول زمان کاهش می دهند.

اشپیگل گفت که هیچ ویژگی یا عملکردی به ،وان بخشی از به روز رس، حذف نشده است، و خاطرنشان کرد که تمام بخش های اصلی پلتفرم مورد استفاده سنگین قرار می گیرند. ویژگی های زمان و صورت حساب این پلتفرم که در سال 2022 معرفی شدند، همچنان به ،وان یک افزونه در دسترس خواهند بود. این ویژگی در درجه اول توسط شرکت هایی استفاده می شود که برای مشاوره در طول فرآیند دریافت صورتحساب می گیرند.

این شرکت اخیراً یک مدیر ارشد فناوری جدید معرفی کرده است. کرین ون در رادت، که اشپیگل به اطمینان از یک رویکرد روشمند برای عرضه اعتبار می دهد. در حالی که نسخه اولیه این هفته به صورت زنده اجرا می شود، به روز رس، های بعدی در نیمه اول سال 2025 ادامه خواهد داشت، با طراحی مجدد موتور اتوماسیون تمرکز ویژه ای برای شرکت.



منبع: https://www.lawnext.com/2025/01/lawmatics-legal-crm-and-marketing-platform-rolls-out-major-ui-overhaul-targeting-improved-usability.html