ایران وکیل صفحه اصلی

اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. در انتخاب وکیل خوب باید دقت نمود زیرا انتخاب وکیل مجرب در انجام پرونده بسیار موثر است و این وکیل است که می تواند نقش به سزایی در امور حقوقی شما داشته باشد . مهم این ویژگی یک وکیل خوب امانت است در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین پی است بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید .

  • باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود.
  • من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند.
  • اما اگر به هر دلیل نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید، باید به سراغ وکلای خبره در همان حوزه مد نظر خود بروید.
  • حضور وکیل در ایران در تمامی پرونده های کیفری و جزایی به حدی اهمیت دارد که متهم در صورت عدم دسترسی به وکیل و نداشتن هزینه ی کافی نیز میتواند از قاضی پرونده خواهش کند که وکیلی را برای دفاع از او اختصاص دهد.
  • وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر تهران مشغول به فعالیت است.

وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد مگر اینکه صریحا یا به دلالت قراین وکیل در توکیل باشد اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسوول خواهد بود . اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم. در آخر واژه وکالت نامه به چشم میخورد، همانطور که از اسم آن پیداست در این برگه تمامی توافق طرفین از جمله شروط وکیل و موکل قید میشود و در نهایت طرفین آن را امضاء میکنند. شخص حقوقی است که اوراق بهادار را برای دیگران و به‌حساب آن‌ها معامله می‌کند و به‌عبارت‌دیگر واسطة بین خریدار و فروشنده اوراق بهادار است که به‌عنوان نماینده مشتری و به‌حساب مشتری، در مقابل دریافت کارمزد، به خریدوفروش اوراق بهادار می‌پردازد. استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود. لذا جامعه‌ای که استقلال و حریت وکیل را پاس بدارد جامعه‌ای استاندارد و رو به تعالی‌ است.

وب سایت ما چگونه کار میکند

ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند. وکیل سایا با بیش از ۵۰۰ وکیل مجرب و حرفه ای در همه حوزه های حقوقی و کیفری همکاری دارد. در مرحله اول شما می بایست با ما تماس حاصل نموده و مشکل یا مساله خودتان را مطرح نمایید. سپس همکاران ما، شما را به بهترین وکیل تهران یا شهر مورد نظر شما که تخصص و تجربه لازم را دارد، معرفی می کنند که می توانید امور خود را به بهترین شکل ممکن پیگیری کنید. لازم به ذکر است تمامی خدمات از قبیل وکالت، مشاوره، آموزش و همکاری در مجموعه وکیل سایا ارائه می شود که شما می توانید بر اساس زمینه مورد نیازتان با ما در ارتباط باشید.

رییس اطلاعات ملی آمریکا: اعتصاب بازار منجر به بی‌ثباتی جمهوری اسلامی می‌شود

2- تعدادی از وکلا با سه یا ده سال کار احتمالا به قدری اندوخته جمع می کنند که دیگر نیازی به شغل وکالت ندارند و وارد بازار تجارت یا …. می شوند و تعدادی در خارج از کشور ملک و املاک می خرند و تفننی کار و تفریح می کنند. آیا میدانید گرانترین وکیل در ایران کیست ؟گرانترین حق وکالت را در ایران فردی میگیرد که اصلا پرونده هایش هم نمیبنید اسم ایشان علی صابری است او گران‌ترین وکیل ایران است. یکی از مهم‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی ایران را وکالت کرده و بیشترین حق‌الوکاله را گرفته است؛ چیزی در حدود یک‌ و نیم میلیارد تومان.

بنابراین ملاک انتخابی وکیلتان برای پرونده خود، باید سوابق خوب، تحصیلات بالا، اخلاق مداری خوب و ویژگی های دیگری که یک بهترین وکیل باید داشته باشید را عهده دار باشد. کارشناسان سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای در ایران، آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند. چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره قبل از انتخاب وکیل دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباط تلفنی و آنلاین با ما تماس بگیرید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخ‌گوی سؤالات شما عزیزان خواهند بود. اعتقاد ما بر این است که داشتن وکیل حرفه‌ای و با تجربه حق مسلم شهروندی شما عزیزان است و در راه این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

بهترین وکیل مهریه در کرج【آپدیت1401】

وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. اگر عملی اجرا پذیر نیست و یا از همان اول مشخص است که به نتیجه دلخواه نمی رسد پس عالی است که وکیل وانمود نکند که درست خواهد شد و یا قول بیهوده به موکل ندهد. وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است.

نگاهی گذرا به مقررات و نظامنامه هایی که در نظامهای حقوقی مختلف در مورد وکلا به تصویب رسیده است، گویای این واقعیت است که تلاش قانونگذاران عمدتاً در جهت ایجاد یک سیستم کنترل بر اعمال و رفتار وکلا و جلوگیری از استفاده نامشروع از این حرفه در جامعه بوده است. شهر تهران به سبب داشتن جمعیت بالای اشخاص و هم اینگونه تعداد اکثر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای ایران به سبب جمعیت بالای اشخاص و پرونده های اکثر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از حد خبرت ی بالاتری برخوردار هستند.