بهترین وکلای تهران گروه وکلای ایران پارس بهترین وکیل در تهران ایران پارس-وکیل رضا صبوری

یعنی هر چقدر که لازم باشد، برای بررسی ابعاد پرونده می توانید با مجله خبری وکالت مشورت داشته باشید. همچنین اصول اسناد و مدارک به صورت مستقیم به رویت وکیل می‌ سد و از این جهت احتمال اشتباه و خطا به شدت کاهش پیدا می‌ کند. مراجعه حضوری به وکیل تهران در بسیاری از دفاتر مستلزم پرداخت هزینه حق المشاوره می باشد.

  • اما وکیل در اصطلاح حقوقی، فردی است که از طرف شخص حقیقی یا حقوقی برای انجام اموری انتخاب می‌شود.
  • امروزه در جوامع ما بخش انبوهی از دعاوی که در کشور ایران مطرح خواهند شد در زمینه حقوقی می باشند.
  • آزمون وکالت بسیار دشوار است و هر فارغ‌التحصیلی امکان اخذ نمره قبولی را نخواهد شد.
  • خوشبختانه وکلای خوب بسیاری در همه جای تهران وجود دارند که به راحتی میتوانید به انها دسترسی پیدا کنید.
  • داشتن فن بیان قوی و گفتار خوب برای دفاع از حقوق موکل و مدیریت جلسات دادگاه.

وکیل کیفری، به فردی گفته می‌شود که در زمینه حل و فصل امور و پرونده‌های مربوط به جرائم کیفری، دارای سابقه و تخصص ویژه است. که از یک وکیل با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید. او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند.

مشاور حقوقی کیست؟ و تفاوت مشاور با وکیل پایه یک دادگستری در چیست؟

مشاوره حقوقی در تهران در زمینه الزام به تنظیم سند، الزام به اخذ گواهی پایان کار، دستور فروش ملک مشاع، افراز و تفکیک، تخلیه، خلع ید شما را در رسیدن به حقوق خود یاری می‌رساند. از نظر لغوی وکالت به معنای واگذار کردن است و وکیل هم به معنای نماینده است که به واسطه قرارداد اختیاراتی به وکیل داده میشود از سمت موکل که میتواند به نیابت از موکل آن امر را اجرا کرد همچنین وکیل میتواند در بحث های حقوقی مشاوره حقوقی به موکل خود دهد. اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید.

موسسه حقوقی تهران وکیل

در ادامه مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما باشید تا 10 تا از وکلای مجرب را معرفی کنیم. بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند. بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند.

هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. خانم دکتر نسرین طافی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه ی قضائیه هستند. ایشان دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی می باشند و سوابق شان تدریس در دانشگاه شوشتر، دزفول و شوش بوده است. خانم طافی تا به الان 10 سال سابقه دارند و موفق شده اند تا بیشتر از 350 پرونده موفق داشته باشند. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند.

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری

وکیل آماده مشاوره و ارائه خدمات حقوقی و قانونی به شما عزیزان به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد. وکیل پایه یک دادگستری، نوعی از نماینده حقوقی است که به موجب اخذ پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری، صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود بر اساس موازین قانونی را دارد. وکیل پایه یک دادگستری برای اخذ پروانه پایه یک وکالت، پس از قبولی در آزمون وکالت می‌بایست یک دوره کارآموزی وکالت را به مدت دو سال سپری کند. در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود.

سابقه طولانی انجام پرونده حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر داشته باشد. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. این هزینه به عوامل بسیاری بستگی دارد و مقدار مشخصی برای آن تعیین نشده، یعنی هر وکیل با توجه به پرونده موکل خود هزینه حق الوکاله را مشخص می کند. وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و… از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید.

وکیل ملکی یک وکیل پایه دادگستری می‌باشد که در دعاوی ملکی نظیر دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … تبحر دارد. دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود معمولا طولانی بوده و نیازمند تسلط به قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی و … دارند که این امر برای افراد عادی ممکن نیست. وکیل خانواده، وکیل پایه یک دادگستری است که به طور تخصصی در حوزه مختلف دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوجه، طلاق از سمت زوج، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، الزام به تمکین و … فعالیت می‌کند. نماینده حقوقی خانواده علاوه بر تسلط بر مسائل حقوق خانواده می‌بایست یک روانشناس خوب نیز باشد. در بسیاری از پرونده های خانواده به خصوص طلاق، زوجین آسیب‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و علاوه بر یک نماینده حقوقی نیازمند یک دوست و هم‌صحبت هستند تا بتوانند علاوه بر مشکل حقوقی، روح خود را درمان کنند. در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد.

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری و دیگر دعاوی پنج سال سابقه فعالیت مستمر و مداوم دارد. شما شهروندان عزیز تهرانی اگر قصد انحام دادن امور ملکی و معاملات ملکی را دارید باید بسیار دقت کنید و به قوانین حوزه املاک رجوع کنید تا بتوانید این امور را به خوبی انجام دهید و در آینده از ایجاد شدن دعاوی ملکی جلوگیری کنید. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در انواع دعاوی حقوقی پنج سال سابقه فعالیت دارد. متاسفانه انواع کلاهبرداری نظیر جعل سند، فروش غیر قانونی ملک، فروش ملک به چند نفر می‌شود. که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود. دعاوی ملکی از پیچیدگی بسیار برخوردار می‌باشد، دعاوی ملکی در شهر تهران نیز به دلیل افزایش ساختمان سازی بسیار زیاد شده است که حل و رسیدگی آن نیازمند داشتن اطلاعات زیاد می‌باشد.