بهترین وکیل ایران موسسه ثبتی حقوقی دادآرمان 09128400921

آقای دکتر علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بوده اند. ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد.

هدف مجموعه وکیل سایا، فراهم کردن زمینه دسترسی همه افراد به بهترین وکلای ایران است. آشنایی با بهترین وکیل ایران باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشیم. اگر شناخت کاملی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری داشته باشیم، فرد مناسبی را برای رسیدگی به پرونده های ملکی، کیفری، خانواده،ثبتی و … انتخاب می کنیم تا به این ترتیب میزان موفقیت ما در دادگاه بالاتر رود.

  • موسسه حقوقی ما متعهد است که وکلای مجرب را برای مشاوره و در اختیار گرفتن پرونده ی شما به شما معارفه کند.
  • وقتی بهترین وکیل حق توکیل داشته باشد، یعنی می تواند برای موکل خود در انجام موضوع قرارداد به شخص دیگری وکالت بدهد و شخص دیگری از سوی او وکیل باشد تا بتواند به انجام امور مورد نظر بپردازد.
  • هنگامی که افراد با مشکل حقوقی رو به رو می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل ایران بسپارند.
  • امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد.
  • چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند.
  • 2- تعدادی از وکلا با سه یا ده سال کار احتمالا به قدری اندوخته جمع می کنند که دیگر نیازی به شغل وکالت ندارند و وارد بازار تجارت یا ….

در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

انتخابی[ویرایش]

یکی از دغدغه های مردم در هنگام مواجه شدن با مشکلات حقوقی در حوزه های مختلف، پیدا کردن بهترین وکیل می باشد. خصوصا در ایران که نیاز به بهترین وکیل در ایران الزامی می باشد زیرا ممکن است حداقل برای یک بار هم که شده است درگیر مشکلات ملکی، کیفری، خانوادگی، طلاق، ثبتی و غیره شویم، بنابراین نیاز به کسی داریم تا پرونده های حقوقی را بهترین شکل ممکنه مدیریت کند. با وجود پیچیده بودن پرونده ها و زمانبر بودن آن ها، تنها یک وکیل خوب و خبره است که می تواند پرونده های حقوقی را به پیش ببرد و دفاعیات خیلی خوبی را در دادگاه به عمل آورد و از ضررهای مالی موکل جلوگیری به عمل آورد. آیا وکیل شما زمان کافی برای ارائه مشاوره یا رسیدگی به پرونده حقوقی‌تان را دارد؟ شما در ازای مبلغی که به حق‌الزحمه به وکیل پرداخت می‌کنید، باید به او دسترسی داشته باشید و از راهنمایی‌هایش استفاده کنید. بعضا برخی از افراد گلایه می‌کنند که وکیل‌شان زمان کافی برای رسیدگی به پرونده آن‌ها صرف نمی‌کند. تقویم برنامه زمانی هر وکیل در پروفایل اختصاصی او در معرض دید شما قرار دارد.

بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد.

وکالت امور ملکی

به اتهام رابطه نامشروع برایم پرونده تشکیل داده بودند، یکی از وکلای این سایت که عضو هیئت علمی دانشگاه هم بود بی گناهی من را اثبات نمود. بعد از مدت زمان گفته شده، دادنامه طلاق دریافت می‌شود و در صورت تمایل شما با پرداخت هزینه در دفتر طلاق به ثبت می‌رسد. نکته ای که در یکسان نمودن مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکلا توسط این شورا قابل توجه است، تأکید بر جنبه های اخلاقی وکالت از جهت رعایت وقار، امانتداری، صداقت، رازداری و سعی در ارتقاء سطح علمی وکلا می باشد.

نقش مجتبی خامنه‌ای در جمهوری اسلامی و سرکوب اعتراضات

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

علی صابری (وکیل نابینا) از آن دست آدم‌هایی‌ است که معنی معلولیت و توانایی را در ذهن به‌هم زند. او توانسته با پشتکار و اعتماد به نفس، به هر چیزی که به آن معلولیت می‌گویند، غلبه کند و در حرفه خودش یکی از جنجالی ترین‌ها باشد. مهارت خوب در سخنوری و نوشتن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در دادگاه.

ببینید از دیدگاه شما اینطور هست با توجه به تجربه ای که داشتیم فردی خودسر جهت پرونده ای با توجه به اطلاعاتی که شما فرمودین از جستجو کردن و اطرافیان اقدام به طرح دادخواستی کرده بودند که این امر از جهت اینکه اطلاعات علمی و تخصص و تجربه ای نداشته باعث از دست دادن ملک خود شده است. ازتهران وکیل گرفتم گول تبلیغات زیادش روخوردم ، هرچی پول داشتم دادم وکیل پولموخورد بدون اینکه کاری کنه ،بهشون اعتمادنکنید . یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان. 1-در موارد زیادی یک وکیل در یک پرونده می تواند حداقل درامد 5 تا سی سال یک قاضی یا بیشتر را داشته باشد و دیگر لازم نباشد خود را زحمت دهد تا کار کند یا بعضا احتمال دارد وکیلی خود پرونده ای را گرفته و به وکیل دیگر واگذار کند و درصد آن را بگیرد بدون اینکه مدرکی مرتبط با اشتغال بدهد.