بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-وکیل رضا صبوری

دفتر وکالت تهران در موسسه حقوقی حامیان عدالت با بهره گیری از تخصص و تجربه بهترین وکلای خود، بهترین خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می دهد. در موسسه حقوقی حامیان عدالت شما می توانید از تخصص وکلایی مجله خبری وکالت که در تهران هستند استفاده کنید و از بهترین وکلای تهران که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما فعالیت می کند در تهران مشاوره بگیرید. شما برای هماهنگی می توانید به شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

  • بنابراین یکی از ویژگی‌های وکیل خوب، داشتن تسلط و تجربه کافی در یک زمینه خاص حقوقی است.
  • بله، وکیل به تمامی قوانین کیفری و حقوقی تسلط دارد ، ولی هر وکیلی نسبت به یک حوزه تخصص و تبحر بیشتری دارد و در آن حوزه بیشتر فعالیت می کند .
  • باید توجه داشت که یکی از عوامل انتخاب بهترین وکیل، حق الوکاله است.
  • بنابراین کوچکترین اشتباهی می‌تواند در صدور قرار مجرمیت و یا قرار منع تعقیب موثر باشد.

در حال حاضر، پرونده‌های ملکی، همواره به دلیل پیچیدگی خرید و فروش املاک و مسایل حقوقی وابسته به آنها، افراد زیادی را درگیر خود کرده و مشکلات فراوانی برای آنها به وجود آورده است. نیاز است که هر کسی نمی تواند از پس پرونده های حقوقی برآید بنابراین بلافاصله پس از اینکه درگیر پرونده های قضایی شدید باید به وکیل مراجعه نموده و وکالت پرونده خود را به دست او بسپارید. البته که با وجود اینکه تعداد وکلای کشور بسیار زیاد است قطعاً پیدا کردن وکیل خوب چالش و شرایط مهمی را به وجود می ‌آورد بنابراین باید به قدری در این باره اطلاعات داشته باشید تا بتوانید بهترین وکیل را در تهران به سادگی بیابید و به او اعتماد کنید.

استخدام وکیل در تهران

دلیل اینکه امکان تعیین وکیل تسخیری در قانون پیش‌بینی شده این است که عدم تمکن مالی افراد موجب تضییع حقوقشان نشود. زیرا در برابر قانون و درمقابل دادگاه همه افراد باهم برابر هستند و همه حقوقی دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند. در نتیجه شخص ناتوان می‌تواند با تصمیم دادگاه از کمک وکیل تسخیری بهره‌مند شود. وکیل فردی است که به موجب یک سند اعم از یک نامه اداری، وکالتنامه اسناد رسمی یا وکالتنامه دادگستری و یا حتی سخن شفاهی (به شرط اثبات) از طرف فردی دیگر واجد اختیارات و وظایفی می‌گردد و در حدود تعیین شده در سند ذکر شده می‌تواند به جای موکل خود عملی را انجام دهد. به طور مثال در وکالت فروش، نماینده حقوقی از طرف موکل اجازه می‌یابد که مال مشخص شده در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود اختیار ثمن معامله یا همان مبلغ مال فروخته شده را دریافت نماید و یا در وکالت طلاق، زن از طرف شوهر خود وکیل می‌گردد تا خود را مطلقه نماید. وکیل دعاوی خانواده بایستی در زمینه مرتبط با خانواده مانند طلاق، مواد مخدر و…

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

ایشان از سال 1385 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند همچنین مسلط به زبان انگلیسی در مکاتبه و محاوره می باشند. حدود 600 پرونده در زمینه های دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی توسط ایشان حل شده. فعالیت تخصصی ایشان بر روی پرونده های کشتیرانی در زمینه حقوق دریایی و حمل و نقل بین الملی است. قبل از این که وکیلی را انتخاب کنید باید اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشید و مطمئن شوید که وکیل انتخابی می تواند کارها و مشکلات حقوقی تان را به نفع شما حل کند.

انتخاب بهترین وکیل تهران

برای دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست از آزمون سخت پذیرش کارآموزی نیز گذر نمود و بعد از پایان دوره مقرر شده برای کارآموزی، عنوان وکیل پایه یک دادگستری به فرد اطلاق خواهد شد و در حرفه وکالت مشغول به فعالیت حرفه‌ای می‌گردد. سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

در صورتی که شما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای رفع امور و مشکلات خود استفاده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی بهترین وکیل تهران دلسوز بودن وکیل و صداقت حسن شهرت وکیل می باشد. بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد. زمانی که افراد با مشکل حقوقی مواجه می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل تهران بسپارند. جالب است بدانید که شرایط وکلا بیشتر شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری های سخت انسان نمی تواند به پزشک اعتماد کند در انتخاب بهترین وکیل تهران نیز باید دقت زیادی داشته باشد.

نکته لازم به ذکر این است که وکیل اداری نیازمند علم و تحصیلات حقوقی نیست و هر شخصی می‌تواند برای امور اداری وکیل اداری یک نفر شود. این وکیل تنها وظیفه دارد که امور اداری را پیگری کند و درنتیجه حق وکالت یا حق تصمیم‌گیری از سوی موکل خود را ندارد. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور میشود.