بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران

واقعیت این است که تعداد وکلای خبره‌ای که از چنین ویژگی برخوردار هستند، بسیار محدود است. تقریبا در ازای تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی ما در جامعه، زمینه‌های حقوقی نیز در قانون وجود دارد. بنابراین مانند پزشکی طبیعی است که یک وکیل نمی‌تواند روی تمام حوزه‌ها تخصص داشته باشد. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست.

  • بهترین وکیل، در دادگاه‌ های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و غیره در زمینه امور مدنی به دفاع از حقوق موکلین خود می پردازد.
  • در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان.
  • یکی از دغدغه های مراجعه کنندگان بعد از انتخاب وکیل، هزینه حق الوکاله وکلا می باشد و هر متقاضی به این موضوع فکر می کند که آیا توانایی پرداخت هزینه وکیل را خواهم داشت و یا هزینه حق الوکاله وکلا چقد است.
  • در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه حق الوکاله در وکلا، قیمت ثابتی ندارد و معمولا هر وکیلی بنا به نوع پرونده و کاری که انجام می دهد میزان هزینه متفاوتی از موکلین می گیرد.

بازار وکالت گرفتار فاصله طبقاتی است، عده‌ای آنقدر در این بازار گیرشان می‌آید که نامشان را باید در فهرست مولتی‌میلیونرها نوشت و عده‌ای دستشان آنچنان کوتاه است که هرچند ماه یک بار هم پرونده‌ای گیرشان نمی‌آید. در میانه این دو گروه هم مردم ایستاده‌اند که نمی‌دانند بالاخره به اولی‌ها اعتماد کنند یا به دومی‌ها. حقیقتا نمی توان درآمد ثابتی برای کارآموزان وکالت ،تعیین کرد و لکن درآمد کارآموزان وکالت بستگی به عوامل مختلفی از جمله ….

وکلای حرفه ای و با سابقه

با توجه به افزایش آمار مهاجرت دانشجویی در چند سال گذشته، نیاز به تعاملات دانشجوها با دانشگاه‌های ایران بیشتر از گذشته است. برای مثال ممکن است فردی نیاز به آزاد کردن مدرک تحصیلی خود از دانشگاه ایران باشد، یا نیاز به لیست ریز نمرات خود داشته باشد، ممکن است فرد نیاز به کارنامه مهر و موم شده خود برای ارائه به دانشگاه داشته باشد و یا فرد نیاز به تسویه با دانشگاه ایران را داشته باشد. فقط کافیست درخواست خود را به صورت کامل در واتساپ ارسال کنید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. یکی از با اهمیت ترین ویژگی های بهترین وکیل ایران تعهد داشتن است و زمانی که دفاع از فردی را قبول می کند بایست آن را بهترین شکل محتمل اجرا دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود.

مشکلاتی که یک وکیل دارد آیا به درآمد آن می ارزد؟

آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند.

چرا وکلاهزینه های زیادی دریافت می کنند

شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد وکیل در ایران برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….). در رابطه با بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها کیفری میباشد نیز پس از آنکه تحقیقات مقدماتی در دادسرا طی شود، مجرمان می توانند برای دیگر مراحل دادرسی و یا در هنگام ارائه کیفرخواست از وکیل کمک بگیرند. یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود.

بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. در بسیاری از پرونده های حقوقی، تنها چیزی در اولویت قرار دارد و بسیار مهم می باشد، انتخاب درست وکیل می باشد. درست انتخاب کردن وکیل، سبب می شود تا پرونده با موفقیت همراه شود و حق و حقوق تضییع شده موکل را بازگرداند. وکیل خوب و موفق در روند مثبت پرونده تاثیرات بسیار خوبی را دارد و پرونده ای هرچند سخت و مشکل را، با ارائه راهکار ها و روش های موردنظر خود حل کرده و در مدت زمان محدودی می تواند پرونده را به اتمام برساند.

یک وکیل موفق و خبره، وکیلی است که بتواند به تمامی قوانین و تبصره های حقوقی در زمینه های مختلف تسلط و تمرکز کافی داشته باشد تا با مواجه شدن با مشکلات مختلف حقوقی، بهتر بتواند آن ها را حل کند و به موکلینش در این زمینه کمک کند. متاسفانه یکی از ویژگی زندگی در این قرن، وجود دغدغه ها و اضطراب و نگرانی می باشد . که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند . اما تنها تعدادی محدود از این دانش آموختگان دارای مهارت و تجربه کافی می باشند و می توانند مدیریت پرونده های حقوقی مختلف را بر عهده گیرند و در این مسیر پیشرفت کنند، بنابراین انتخاب وکیل در ایران جز مواردی میباشد که نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد و نمی توان بدون تحقیق و بررسی دست به انتخاب زد. در صورتی که صرفا قصد دریافت مشاوره حقوقی از وکیل را دارید، نیازی به عقد قرارداد نیست. بلکه می‌توانید یک یا چند جلسه ملاقات حضوری، تلفنی یا آنلاین با او برگزار کنید و در نهایت با پرداخت حق‌الوکاله به رابطه کاری خود با او پایان دهید.

فرآیندی که هزینه بر و زمان بر بود و با تجمع متقاضیان در دفاتر کنسولی همراه بود. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست.