بهترین وکیل تهران گروه وکلای میرداد-وکیل رضا صبوری

در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید. با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید. چنانچه وکیل مورد نظر، دارای سایت باشد، می‌توانید از طریق سایت وی به آن وکیل دسترسی پیدا کنید. اما اگر وکیل مورد جستجوی شما سایتی نداشته باشد، اطلاعات آن وکیل در سایت‌های دیگر مانند وب‌سایت کانون وکلا خواهد بود. حتما شما هم بارها شنیده‌اید که کسی وکیل پایه یک یا وکیل پایه دو باشد. وکلا برای انجام وکالت باید پروانه وکالت داشته باشند و در این رشته تحصیل کرده باشند.

  • می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  • تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید.
  • که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید.
  • شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم.

اما باید این نکته را هم بدانیم که زمان مراجعه به وکیل مهم است و مراجعه به وکیل در اواسط فرآیند پرونده، زمان مناسبی نیست. بهتر است وکیل بررسی پرونده را از همان ابتدا در دست داشته باشد تا آن را قانونی پیش ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما در سایت برترین وکیل باشید.

در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.

«دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی مجله خبری وکالت آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند. معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند.

موضوع حقوقی موردنظر خود را جهت مشاوره و یا درخواست وکیل انتخاب نمایید

همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. در بحث دعاوی کیفری صرفا متهم می تواند درخواست وکیل تسخیری نماید و در دعاوی حقوقی هم خواهان هم خوانده می توانند هر دو درخواست وکیل معاضدتی داشته باشند. بهترین وکیل شخصی است که توانایی بالا و اعتماد به نفس داشته باشد تا بتواند از موکل خود دفاع کند و مهارت کافی در دادخواست نویسی و حضور در جلسات دادگاه را داشته باشد. بنابراین هرفردی براساس موضوع پرونده خاص خود باید به‌دنبال مجرب‌ترین و متخصص‌ترین وکیل درهمان موضوع باشد.

وکیل پایه یک چه تفاوتی با وکیل پایه دو دارد؟

در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … ضمانت قطعی نتیجه پرونده توسط وکیل، خارج از عرف وکالت می باشد.

سرکار خانم مونا ترابی

وکیل مجرب یا وکیل تضمینی دارای چه مشخصاتی است؟؟ ما زمانی به وکیل نیاز پیدا می‌کنیم که همواره به مشکلی قانونی برخورد کنیم. درست است که امروزه افراد زیادی وارد حرفه‌ی وکالت شده‌اند اما پیدا کردن وکیلی که دارای اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ی کیفری، مالی، خانوادگی و.. باشد و بتواند با استفاده از قوانین موجود به خوبی مشکل را حل نماید کار سختی است. یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌ی وکیل پروانه وکالت اوست و جز تعهدات اصلی وی در قبال موکل می‌باشد. ؟ به منظور فهم این مورد لازم است وارد سایت کانون وکلا و یا مرکز شوید و مشخصات وکیل و اعتبار پروانه‌ی وی را جست و جو کنید. تشخیص صلاحیت علمی از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است.

موسسه‌ی حقوقی تهران وکیلنیز می‌کوشد همواره تا با ارائه‌ی بهترین وکلای تهران به شما این روند را کوتاه تر کند و موجب شود تا هزینه‌های گزاف نپردازید و با اخذ هزینه‌ی مناسب و معرفی وکلای متبحر موسسه‌ی خود به شما به نتیجه‌ی مطلوب برسید. البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهرانوکیلصحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود.

همان طور که می‌دانید مسائل قضایی حوزه‌های مختلف و وسیعی دارد و هرکدام از این مسائل پیچیدگی‌هایی دارد که یک وکیل پایه یک دادگستری نمی‌تواند در تمامی زمینه‌های آن تسلط داشته باشد و لازم است که برای هریک از این موضوعات تجربه‌های مختلفی دارا باشد. از مهم ترین اصول اخلاقی در امر وکالت، صداقت و راستگویی است که یک وکیل خوب همواره رعایت می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری خوب فقط به فکر حق‌الوکاله خود نیست و خود را ملزم به رعایت صداقت می داند و موکلش را در جریان تمام روندها و پستی و بلندی‌های پرونده قرار می‌دهد.

توجه داشته باشید که پرونده شما توسط تیم گروه وکلای یعقوبی بررسی و نتیجه پیشروی در پرونده به اطلاع شما خواهد رسید. سر لوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد و اگر پرونده راه حلی داشته پذیرفته می شود. هر کدام از این موارد، دارای شرایط قانونی متفاوتی داره که وکیل در تهران باید به آن تسلط داشته باشد تا به راحتی بتونه حق موکلش رو بگیره. و بر مبنا تخصص در قسمت موضوع حقوقی فرم در خواست وکیل رو انتخاب کن که بر مبنای اون تلفن وکیل متخصص توسط سیستم اتومات به شما ارسال بشه.