بهترین وکیل در ایران بهترین وکلای تهران 09126008720 88401416-وکیل رضا صبوری

آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند. ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند. از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره مجله خبری وکالت کنیم که عهده دار بوده اند. مطمئنا در طول زندگی برای مان پیش آمده که در مسائل حقوقی نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشیم، وکیلی که برای حل مشکل ما راه حل های مناسبی پیشنهاد بدهد. در سراسر ایران وکلای متعددی فعالیت می کنند که در نوبه خود بهترین هستند، در این بین انتخاب از میان آن ها سخت می شود. در این مطلب سعی داریم وکلای سراسر ایران را معرفی کنیم که در درستکاری، صداقت و ارائه خدمات حرفه ای، از بهترین ها هستند.

  • به‌عنوان‌مثال، یک وکیل می‌تواند به شخصی که دارای اختلال یادگیری است، برای تصمیم‌گیری در مورد مراقبت در خانه یا امور مالی زندگی کمک کند.
  • هر شخصی مشکلات و نگرانی‌های خاص خود را دارد و وکلا با خلاقیت می‌توانند به راه‌حل‌های جدیدی برای هر موکل با ویژگی‌های شخصیتی و مشکلات متفاوت برسند.
  • ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند.
  • امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید.
  • این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود.

وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند. ممکن است در برخی از موارد نیاز باشد تا افراد در خارج از ایران، وکالت نامه را تنظیم کنند که در چنین شرایطی بهتر است در حضور یک مامور کنسولی یا سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام شود. مسلما انسان موجودی مختار به حساب می آید که این اختیار را دارد تا چگونگی انجام امور زندگی خود را تعیین کند. یکی از مهم ترین امور زندگی که تا حدودی انجام آن به یک فرد متخصص وابسته است، مسائل قانونی میباشد.

بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید. شایان ذکر است که در سال ۱۳۷۹ قانون برنامه‌ی ۵ ساله‌ی سوم توسعه‌ی اقتصادی کشور تصویب شد و در ماده‌ی ۱۸۷ آن قانون مقرر گردیدکه قوه‌ی قضائیه نیز می‌تواند رأسا وکلایی را تحت نظر و نظارت خود به امور وکالتی مشغول نماید. متعاقب آن تشکیلاتی برای این منظور تحت نظر و نظارت مستقیم قوه‌ی قضائیه با نام «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه»‌ تشکیل گردید و وکلایی نیز در پی آن و در سال‌های اخیر توسط این مرکز به عنوان وکیل پذیرفته شده و با صدور پروانه‌ی وکالت به امور وکالتی اشتغال یافته‌اند.

همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد و نتوان اهمیت کاری انان را انکار کرد. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. خوشحال می شوم در خصوص مطالب سایت نظرات تان را برای ما کامنت کنید. شما می‌تواند برای امور مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید. در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید. امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید.

انتخابی[ویرایش]

وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن.

کدام اختیارات بهترین وکیل ایران در وکالت نامه قید می شود؟

رسیدگی به پرونده نظام وظیفه کار پیچیده‌ای هست پس سعی کنید اطلاعات کافی و مستند کسب کرده و در انتخاب وکیل دقت داشته باشید. در مواردی که دعاوی کیفری جریان داشته و علی‌رغم ضروری بودن حضور وکیل، در دادرسی و محاکمات، به دلیل امتناع متهم از اخذ وکیل یا نداشتن توانایی مالی برای این کار، وکیلی برای دفاع از متهم وارد پرونده نشده‌است که در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین وکلای دادگستری وکیل رایگان برای او گرفته می‌شود. با مطالعه در این مقاله، در مورد مسائل حقوقی و روش ها و راهکارهای مفید برای حل مشکل خود آگاه خواهید شد و همچنین با معرفی لیست بهترین وکیل در ایران، بهتر می توانید تا وکیل های ایران را شناخته و امورحقوقی خود را به آن ها واگذار کنید.

وکلای متخصص این زمینه که در موسسه دادنیک فعالیت می‌کنند، می‌توانند طی یک جلسه آنلاین به صورت کامل شما را راهنمایی کنند. هنگامی که افراد با مشکل حقوقی رو به رو می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل ایران بسپارند. زیبا است بدانید که شروط وکلا اکثر مشابه به پزشکان است و همانگونه که در بیماری های دشوار انسان نمی تواند به پزشک اطمینان کند در انتخاب بهترین وکیل تهران اینگونه بایست دقت زیادی داشته باشد.

اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. در رابطه با بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها کیفری میباشد نیز پس از آنکه تحقیقات مقدماتی در دادسرا طی شود، مجرمان می توانند برای دیگر مراحل دادرسی و یا در هنگام ارائه کیفرخواست از وکیل کمک بگیرند. وکیل انحصار وراثت در ایران نیز نوعی دیگر از وکالت امور مدنی میباشد که در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته است. از آثار آقای شمس می توان به قانون آیین دادرسی مدنی، قانون اجرای احکام مدنی و مقررات مرتبط با آن، ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی، قانون شوراهای حل اختلاف، قانون مدنی و قانون مسئولیت مدنی، قانون اساسی از فرمان مشروطیت تا امروز و … اشاره نمود. از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند.

عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است. همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند.