بهترین وکیل های شیراز-وکیل رضا صبوری

با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است. وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند.

  • ایشان در زمینه دعاوی خانواده، اثبات زوجیت، طلاق توافقی، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه، تمکین و … فعالیت می‌کنند.
  • همراه ما در سایت برترین وکیل باشید، در ادامه 10 وکیل معرفی خواهیم کرد.
  • هر یک از اشخاص به فراخور مناسبات همگانی خود دچار برخی مشکلات و گره های حقوقی می شوند.

با پایان کار ساخت‌وساز، حجره‌های بازار وکیل به محلی برای انجام تمام امور بازرگانی، خریدوفروش کالاهای خارجی و داخلی، صدور و دریافت حوالجات و امور صرافی تبدیل شدند و این بازار مرکز اقتصادی پایتخت وقت ایران می‌شود. بازار وکیل شیراز یکی از مشهورترین بازارهای سنتی و تاریخی ایران است. این بازار که به فرمان کریم خان زند ساخته شده است، اکنون در مرکز شهر قرار دارد و از جمله جاهای دیدنی شیراز به شمار می‌رود. کمتر کسی سفر به شیراز را در زندگی خود تجربه می‌کند، بی‌آنکه از بازار وکیل بازدیدی نداشته باشد. جهت دریافت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین در شیراز با شماره وکیل رایگان تماس حاصل نمایید.

بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند. در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. جرم جعل سند هم مثل بسیاری از دیگر اجرام شامل مجازات می شود و مجازات کیفری آن از سه سال تا پانزده سال حبس می باشد.

بهترین وکیل شهرکرد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

به مقدار بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام و مصادره اموال را خواهد داشت. منظور از دعاوی ملکی یا دعاوی راجع به املاک دعاوی و اموری است که در آن موضوع خواسته یک ملک بوده و یا منشأ اختلافات طرفین ناشی از یک ملک یا مال غیر منقول است اعم از زمین، آپارتمان، مغازه، عمارت، خانه دربستی، باغ و امثال این ها. درصورتیکه وکیلی توانمند و با خبرت باشد هیچگاه موکل خود را امیدوار نمی کند.

بهترین وکیل بین المللی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

بدین ترتیب می توانید به فرم کاملا منطقی و حساب شده به انتخاب مجله خبری وکالت بپردازید. ۰۹۱۷۱۱۶۷۶۶۴در ابتدای تماس بفرماایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرد تا وکیل متحرم پاسخگو شما باشد. ۰۹۱۷۳۱۰۹۴۰۲در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخ گوی شما باشد. ۰۹۱۷۳۲۹۸۴۴۱ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخگوی شما باشد.

بهترین وکیل دیه و تصادفات در شیراز

در حال حاضر حوض مرمرین به‌دلیل بالا آمدن سطح بازار از بین رفته است؛ اما آبراهه همچنان وجود دارد. مانند تمام بازارهای سنتی، بخش‌های مختلف بازار وکیل نیز در قدیم به نسبت مشاغلی که در هر بخش بازار تجمع کرده بودند به نام‌های خاصی مثل بازار بزازان، بازار مسگرها، بازار کلاهدوزها و اسامی از این دست شناخته می‌شدند. در حال حاضر با وجود جریان داشتن امور اقتصادی و داد و ستد در بازار وکیل، روح اصلی بازار حفظ شده است؛ اما قسمت‌های مختلف بازار با نام‌هایی مثل بازار وکیل جنوبی و بازار روح‌الله روی تابلوهای راهنما نشان داده شده است. قوانین کشور نسبت به قبل تا حدود زیادی دچار تغییر شده و با تصویب قوانین تازه، جهش گسترده ای در جهت از بین بردن رفع مشکلات موجود در جوانب مختلف کشور رخ داده است و وکلای خوب می توانند کمک های زیادی در حل اختلافات داشته باشند. رانندگی کردن در حالت مستی هم خلاف در رانندگی و هم یک جرم جداگانه در قوانین جزایی ایران می باشد. به این معنی که مصرف نمودن مواد مست کننده خود به تنهایی دارای مجازات است.

با دریافت مشاوره مهاجرت در شیراز از تمامی قوانین مربوط به مهاجرت مطلع گردید. ✅با ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری و تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قراردادحرفه ای و… یک وکیل خوب در شیراز وکیلی است که بتواند سریع ترین و کم هزینه ترین راه را برای موکلش بیابد. خیر با الکترونیکی شدن قراردادها، می توانید به صورت حضوری مراجعه نکنید و وکالت پرونده را به طور غیر حضوری به وکیل مورد نظر واگذار کنید. باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد.

از آنجایی که قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده هستند؛ حل و فصل آن ها به تنهایی و بدون مشورت با افراد حرفه ای و خبره، بسیار مشکل است. علاوه بر این سعی در رفع دعاوی حقوقی بدون مشورت با وکیل در شیراز، ممکن است هزینه و زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. وکلای پایه یک دادگستری بعد از گذراندن دوران تخصصی می تواند شروع به فعالیت کنند. وکیل تضمینی در شیراز نه تنها به پیشبرد پرونده شما کمک می کند بلکه با دادن تضمین بالا به شما در پیروزی پرونده به عنوان وکیل تضمینی معرفی می شود. البته باید در نظر داشته باشید که تمام وکلا تضمینی در پیروزی پروند به شما نخواهند داد. این افراد با داشتن پروانه وکالت و مجوز رسمی دادگستری میتوانند به صورت قانونی روند پرونده شما را به عهده بگیرند.