تجربه کارآموزی مجازی در SVS Attorneys، دهلی


نام دانشجو

وینی چندل

دانشکده و سال تحصیل

دانشگاه حقوق ملی دارماشاسترا، جبالپور، مادیا پرادش، سال چهارم.

حالت کارآموزی

مجازی/آنلاین.

مدت زمان کارآموزی

کارآموزی به مدت 60 روز به طول انجامید، از جمله یک جلسه ارزیابی 7 تا 10 روزه قبل از کارآموزی که قبل از کارآموزی برگزار شد. توانایی های اساسی یادگیری، صداقت، رفتار، و تعدادی از جنبه های دیگر در طول دوره ارزیابی در نظر گرفته می شود. همچنین به دانش آموزان این آزادی داده می شود که روند کار و انتظارات شرکت را درک کنند. به دلیل معیارهای ارزیابی و ناتو، آنها در انطباق با گردش کار عظیم، ا،ریت دانشجوی، که در دوران تصدی من برای کارآموزی درخواست داده بودند نتوانستند مرحله ارزیابی را پشت سر بگذارند و نیمه راه را ، ،د. کار واقعی درست پس از اتمام موفقیت آمیز دوره ارزیابی توسط متقاضی شروع می شود و می تواند انتظارات را برآورده کند.

چطوری اپلای کردی؟

فرآیند درخواست در کل ساده است. من یک ایمیل همراه با رزومه و بی،ه هدف خود را به آدرس ایمیل آقای سیدهارت آر. گوپتا ارسال کردم. srg[at]svsattorneys.com. در کمتر از یک هفته، من تایید کردم.

پس از دریافت نامه، به من دستور داده شد که “Riders & Disclaimers” (R&D) را به دقت مطالعه و درک کنم، و تنها پس از تأیید موافقت من با تمام شرایط موجود در آن، کارآموزی شروع خواهد شد.

روند تایید یک دوره کارآموزی بسیار ساده و نهادینه شده است.

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین تاثیر

از آنجایی که کارآموزی کاملاً آنلاین انجام شد، در روز اول تشریفات کمی وجود داشت. من به گروه کارآموزی اضافه شدم. من یک جعبه ابزار کارآموزی دقیق از قبل دریافت کردم که توسط کارآموزان و همکاران سابق وکلای SVS تهیه شده بود.

من در مورد سایر قو،ن کارآموزی مطلع شدم، بنابراین در روز اول کار توانستم کار را به موقع انجام دهم، از این رو روز اول بدون مشکل گذشت. همچنین به من کمک کرد تا به کار در شرکت عادت کنم و سایر کارکنان و کارآموزان بسیار دوستانه و خوش برخورد بودند.

به من هم گفته شد که از سایر کارآموزان و کارآموزان سابق راهنمایی بگیرم. هفته اول (دوره ارزیابی) عمدتاً آشنایی با عملکرد شرکت بود.

وظایف اصلی

زم، که دوره ارزیابی من به پایان رسید، کار اصلی به طور کلی شامل تهیه پیش نویس درخواست های مختلف، درخواست های نوشتاری، درخواست های بازنگری، و درخواست های اصلاحی / درخواست های اصلاحی، انجام تحقیق در مورد گزاره های مختلف، تهیه فهرستی از تاریخ ها، و خلاصه ای از آ،ین موارد در هفته آینده لیست شود.

وظایفی مانند بر،ب زدن و صفحه بندی پیوست ها و ترجمه اسناد از هندی به ،یسی دریافت کرد. همچنین بارها از من خواسته شد که ایمیل، نامه‌های قانونی/ مکاتباتی به مشتریان، گزارش‌های خبری و مخازن رسانه‌ها و غیره بنویسم.

از من خواسته شد که در جلسات مشتری شرکت کنم و در مورد بحث ها یادداشت برداری کنم. با وجود اینکه دوره کارآموزی از طریق یک بستر مجازی انجام شد، اما همه چیز خیلی خوب پیش رفت. تحقیقاتی در مورد قو،ن منافع امنیتی و قانون SARFAESI، POCSO، IBC، قو،ن محدودیت و غیره و تحقیقات اضافی در مورد موضوع مورد نظر به من داده شد.

در طول دوره کارآموزی، یاد گرفتم که چگونه تحقیق را ارائه کنم و هنگام به اشتراک گذاشتن یافته ها با هماهنگ کننده در آن زمان، چه نکاتی را در نظر داشته باشم. ضمناً برای اولین بار بر اساس دستورات هماهنگ کننده موظف به تنظیم دادخواست کتبی و SLP دیوان عالی کشور شدم.

محیط کار

مدیریت زمان، مسئولیت پذیری، کمال، دقت و یکپارچگی در هنگام کار با سیدارت سیر ملاحظاتی هستند. من کارآموز بودم، اما نوع کار پیشنهادی کمتر از کارد، دفتری نبود و فشار واقعی یک کاردان را داشت.

کار در طول دوره کارآموزی توسط آقا اختصاص می یافت، معمولاً با کلیپ های صوتی از ایشان و گاهی اوقات تلفنی. این برای کارآموزی آنلاین من بسیار مفید بود. آقا همچنین به ما این آزادی را داد که از طریق واتس اپ یا پیام صوتی شفاف سازی کنیم، اما تماس مستقیم فقط در مواقع اضطراری و آن هم پس از مرخصی قبلی مجاز بود.

مهلت ارسال آثار در زمان تعیین تکلیف مشخص شد. تیم سر و همکارانش ضرب الاجل هایی را برای کارآموزان تعیین می کنند تا وظایف محول شده خود را انجام دهند. گاهی اوقات ضرب الاجل ها بسیار فشرده بود و ما باید با نهایت کارایی و دقت کار می کردیم.

همچنین به ما توصیه شد قبل از ارسال تاییدیه کار انجام شده، دستورالعمل‌های موجود در کلیپ صوتی را دو بار دنبال و به آن پایبند باشیم تا مطمئن شویم که هیچ خطایی در کار وجود ندارد. همچنین توصیه می شود قبل از ارسال تاییدیه پایان کار، دستورالعمل های داده شده در کلیپ های صوتی را دو بار دنبال کنید تا مطمئن شوید کار شما بدون خطا است.

آقا شخصاً کار کارآموزان را بررسی می‌کند و اشتباهاتشان را در روزهای اول راهنمایی می‌کند. اما اگر کارآموزی به اشتباه خود ادامه دهد ممکن است اولتیماتوم صادر شود که در طول دوره کارآموزی نیز دو بار دریافت کردم.

در طول دوره کارآموزی، یاد گرفتم که در کارم دقیق، کارآمد و صادق باشم. من این امتیاز را داشتم که در جلسات مجازی پرونده هایی که در دیوان عالی کشور و دادگاه های عالی رسیدگی می شود شرکت کنم. اگرچه دوره کارآموزی آنلاین بود، اما به من در معرض واقعی کار واقعی که یک کاردان یا وکیل باید انجام دهد، قرار گرفت.

چیزهای خوب

من ترم 7 سال 4 کارآموزی داشتم. گاهی اوقات سر ک، سر کار می آمدم، اما آقا هیچ وقت اصرار نمی ،د که در ساعات درسی من کار کنم، اگر اضطراری بود. در آن صورت، مجبور بودم در غیر این صورت کار کنم، خیلی برایم راحت بود که روی تحصیلات و کارآموزی همزمان تمرکز کنم.

گاهی اوقات درگیر کارهای دانشگاهی بودم، اما آقا همیشه اجازه می‌داد بعد از ساعت ک، کار کارآموزی ام را تمام کنم. اگرچه مجبور بودم مرخصی بگیرم و آقا همیشه تایید می‌کرد، اما موارد زیادی وجود داشت که مجبور بودم بیشتر کار کنم تا کار از دست رفته‌ام را جبران کنم.

و برای اولین بار متوجه شدم و درک کردم فشار کاری که باید انتظار داشت زم، که ،ی می‌خواهد شغل خود را در دعاوی پیش ببرد، این یک درس بسیار مهم برای دانشجویان حرفه‌گرا است. من یاد گرفتم که تحت فشار کار کنم، مجبور شدم کار را در مهلت های تعیین شده به پایان برسانم، هرگز یک روز را در محل کار از دست ندادم و مدیریت زمان موثری را توسعه دادم.

آقا شخصاً برای تأیید تحقیق و پیش‌نویس تعامل می‌کند و تغییرات را بر اساس آن قبل از نهایی ، پیشنهاد می‌کند. این بسیار مهم است زیرا باعث شد شیوه صحیح انجام کارها را بیاموزم.

چیزهای بد

کارآموز مجازی در طول دوره کارآموزی مرخصی یا مرخصی نداشت اما با موافقت آقا مرخصی داده شد. گاهی اوقات قبل از اتمام کار قبلی، مشغول کارهای زیادی بودم.

به دلیل موارد ذکر شده در صبح دوشنبه و مدت زمان ثابت 60 روز کارآموزی، تعطیلات آ، هفته وجود نداشت. آقا در مورد برگها ملایم است، اما در برگهایی که در طول دوره کارآموزی گرفته می شوند، دوره کارآموزی طول، می شود و به طور خودکار تغییر می کند.

کارآموزان مجازی ساعت کاری مشخصی ندارند. انتظار می رود همیشه در دسترس باشید. من خودم را در کار دیگری گیر کرده بودم و خیلی وقت ها نمی توانستم برای کار در دسترس باشم. برای تکمیل کار مجبور بودم تا دیر وقت کار کنم و به دلیل ک، های صبح گاهی اوقات کار برایم سخت می شد. من همیشه عجله داشتم چون باید قبل از پایان مهلت تکالیف تحصیلی و کارآموزی ام را تمام می کردم.

اگر بدون اطلاع قبلی برای مسئول رسیدگی به شما از دسترس خارج شوید، آنگاه مرخصی نیم روز یا یک روز کامل مح،ه می شود. این برای شروع غیرعادی به نظر می رسید، اما جنبه مهمی از نظم اداری را به من آموخت. 4 روز به من مرخصی اجباری پیشنهاد شد زیرا بدون اطلاع قبلی از همکار مربوطه خود را از دسترس خارج کردم.

حجم کار بیش از حد و بسیار سخت است. حتی تا ساعت 2 بامداد که نیاز به فوریت داشت، مجبور بودم خستگی ناپذیر کار کنم که تقریباً هر 4-5 روز کارآموزی من اتفاق می افتاد. سیذارت سر خودش یک صنعت است که باعث می شود تمام تیمش روزی 13-14 ساعت با او کار کنند. سطح تعهد او حتی از کارآموز، که در دفتر او کار می کنند نیز انتظار می رود، زیرا کمک هزینه صرفاً تابع عملکرد و تمرکز است.

کمک هزینه

در پایان دوره کارآموزی ام 12000 INR کمک هزینه دریافت کردم که صرفاً تابع عملکرد است.

چیز دیگری مد نظر دارید؟

من کارآموزی های مجازی زیادی را انجام داده ام، اما این اولین دوره کارآموزی بود که در آن با کارهای دادگاه، تهیه پیش نویس و نحوه کار در دفتر دعوی و میزان فشاری که یک وکیل می تواند داشته باشد، آشنا شدم. این یک فرصت عالی برای دانش‌آموزان دعوی قضایی است تا مهارت‌های تهیه پیش‌نویس و پرونده الکترونیکی را بیاموزند و درک کنند.

یاد گرفتم به ضرب الاجل ها به ،وان مقدس احترام بگذارم و آنها را رعایت کنم. برای ،، که قصد دارند به دادگاه بپیوندند، SVS مک، است که باید بروند زیرا شما را در کوره سختی قرار می دهد و شما را برای بدترین فوریت ها برای آماده شدن و حضور در امور خود آماده می کند.

از صبح ساعت 6 صبح تا 12 نیمه شب، شاهد بودم که چگونه هر دقیقه سیدارت سرز به حرفه و از قبل برنامه ریزی شده اختصاص داده شده است. و او اطمینان داد که همه چیز قبل از زمان اتفاق می افتد، تعهد به مشتریان و همکاران بالاتر از همه چیز است.

او از همه ،، که با او کار می کنند انتظار ی،، از تعهد را دارد و اگر پتانسیل لازم برای رسیدن به این مرد با انرژی فوق العاده و تمرکز شاهین را ندارید به دفاتر ملحق نشوید، مبادا در عرض چند روز از کار خارج شوید.

طبق تجربه من، در پایان دوره کارآموزی، قطعاً تغییری در شخصیت خود، نحوه کار و نگاه ما به مسائل و نحوه بهره وری بیشتر احساس خواهید کرد.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت مشاهده چنین مواردی از کارورزان تقاضا می شود به آدرس زیر اطلاع دهند [email protected]


منبع: https://www.lawctopus.com/virtual-intern،p-experience-at-svs-attorneys-delhi/