جمعه، 2 دسامبر 2022 – چقدر جذاب است


ABC نمایشنامه دیوان عالی را در پرونده خود قرار می دهد. این شبکه یک خلبان برای «قضاوت» در مورد یک نامزد برای یک مقام در دادگاه عالی دستور داده است». ریک پورتر از هالیوود ریپورتر دارد این مقاله.

نوشته شده در ساعت 21:35 توسط هوارد باشمن



مایکل لوتیگ، قاضی بازنشسته، درباره اینکه مور علیه هارپر چگونه می تواند بر دموکراسی ما تأثیر بگذارد، بحث می کند. به علاوه، سوزان اورلئان در مورد مرگ یک میان وعده. می تو،د به ،مت جدید امروز ساعت رادیوی نیویورکر با دیوید رمنیک دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:32 توسط هوارد باشمن



دو قاضی منصوب شده توسط ترامپ، یک سوم را به دلیل نقض قانون به نفع او سرزنش ،د. مع، شدن مداخله یک قاضی منطقه در تحقیقات اسناد مارآ لاگو پیچیدگی میراث قضایی رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ را نشان می دهد. چارلی ساویج و آلن فویر از نیویورک تایمز دارند این تحلیل خبری.

نوشته شده در ساعت 21:12 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی برای رسیدگی به پرونده بخشودگی بدهی دانشجویان؛ قاضی‌ها دستوری را به جای گذاشتند که از اختیارات ،ت بایدن برای بخشش تا 20000 دلار بدهی به ازای هر وام گیرنده جلوگیری می‌کرد. آدام لیپتاک دارد این مقاله در نسخه امروز نیویورک تایمز

شما می تو،د به سفارش دیروز دسترسی داشته باشید دیوان عالی آمریکا در این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:18 توسط هوارد باشمن



ترامپ در برابر قضاتش حمله می کند: حدس بزنید که منصوبان چه ،ی قانون را بالاتر از وفاداری سیاسی قرار می دهند؟ این سرمقاله در نسخه شنبه وال استریت ژورنال منتشر خواهد شد.

نوشته شده در ساعت 20:14 توسط هوارد باشمن



آزادی بیان، عدم تبعیض و بیهودگی اصالت گرایی: اریک سگال دارد این پست وبلاگ در “Dorf on Law”

نوشته شده در 4:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا قضات فدرال هنگام استخدام کارمندان خود قانون اساسی را نقض می کنند؟” روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 4:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“”اشتباه وحشتناک”: درشوویتز از نت،اهو می‌خواهد که از Supreme Ct صرفه‌جویی کند، “نادیده گرفتن” را حذف کند. حامی سرسخت اسرائیل، که زم، توسط منصوب نخست‌وزیر به ،وان «یکی از بزرگترین وکلای جهان» یاد می‌شد، می‌گوید دادگاه عالی اسرائیل «جواهر دستگاه‌های قضایی در سراسر جهان» است. توبیاس سیگال از تایمز اسرائیل این گزارش.

ارسال شده در ساعت 13:00 توسط هوارد باشمن



من می گویم سخنر، دادگاه عالی باید آزاد باشد، که وقتی کار را شروع می کنید، حقوق خود را از دست ندهید. آزادی بیان در محاکمه است زیرا ک،ادو می خواهد یک طراح را مجبور کند که حقوقش را نقض کند. کریستن واگنر دارد این انشا آنلاین در فا، نیوز

دیوید بوز به صورت آنلاین در The Hill مقاله ای با ،وان “دیوان عالی فرصت دیگری برای حمایت از آزادی مذهبی برای صاحبان مشاغل کوچک دارد

و آنلاین در The American Prospect، استاد حقوق مارک اسپندلمن مقاله ای دارد با ،وان “وعده “دابز” در دادگاه عالی مورد آزمایش قرار می گیرد. رسیدگی به پرونده دادگاه عالی هفته آینده برای آزمایش اینکه آیا حذف حقوق در “دابز” محدود به سقط جنین خواهد بود یا خیر آغاز خواهد شد.

نوشته شده در ساعت 12:57 توسط هوارد باشمن



“با انتخابات داغ ویسکانسین دیگر، جمهوریخواهان امیدوارند سقط جنین را به ،وان یک موضوع محرک خنثی کنند.” کورین هس از میلواکی ژورنال سنتینل یک مقاله که آغاز می‌شود، «رهبران جمهوری‌خواه ویسکانسین نمی‌خواهند که انتخابات دادگاه عالی ایالت یک رقابت تک‌مضمونی متمرکز بر سقط جنین باشد، با چشم‌انداز طرح دعوی در اعتراض به ممنوعیت سقط جنین در ایالت که احتمالاً سال آینده به دادگاه می‌رود».

نوشته شده در ساعت 12:36 توسط هوارد باشمن



«اختلاف بر سر حوزه‌های کنگره کارولینای شمالی پرونده بزرگ انتخابات را در دادگاه عالی به پایان رساند. قضات بررسی خواهند کرد که آیا باید یک نظریه محافظه کارانه را تأیید کنند که می تواند قدرت دادگاه های ایالتی را برای بررسی قو،ن مربوط به انتخابات تصویب شده توسط قانونگذاران محدود کند. لارنس هرلی از NBC News دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:48 توسط هوارد باشمن



بازگشت ازدواج همجنس‌گرایان به دادگاه عالی در مناقصه سخنر، رایگان طراحان وب. طراح وب‌سایت می‌خواهد زوج‌های عروسی همجنس را کنار بگذارد. مخالفان می گویند که این پرونده خطراتی را برای قو،ن ضد تبعیض ایجاد می کند: گرگ استور از اخبار بلومبرگ این گزارش.

و اندرو چانگ از رویترز گزارش می دهد که “مخالفت طراح وب با ازدواج همجنس گرایان در مرکز درگیری دادگاه عالی ایالات متحده

نوشته شده در 11:44 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/02/#195304