ده‌ها وکیل دادگستری هم‌زمان با اعتراضات سراسری ایران بازداشت شده‌اند-وکیل رضا صبوری

برعکس آنچه در فیلم‌ها می‌بینید، اغلب وکلا بیشتر از آن‌که مشغول بحث‌های شفاهی باشند، در حال مکاتبه و نوشتن هستند. وکلا باید بتوانند به‌طور مؤثری، اسناد و شواهد قانونی را مستند‌سازی کنند؛ به همین دلیل، اگر شما می‌خواهید یک وکیل موفق و خوب شوید، بر تقویت مهارت‌های نوشتاری خود تمرکز زیاد کنید. دانشجویان حقوق و وکلا هرگز نباید فرصتی را برای تقویت مهارت‌های ارتباطی از دست بدهند؛ زیرا وکلا باید بدانند چگونه با مشتریان و موکلین ارتباط برقرار مجله خبری وکالت کنند و چگونه توانایی‌های حرفه‌ای خود را به آن‌ها نشان دهند. احتمالاً شما هم تا‌به‌حال جملاتی از قبیل «برای موفقیت در شغلتان، باید به شغل خود علاقه داشته باشید» را شنیده‌اید. این جمله باید برای اغلب وکلا صدق کند؛ زیرا وکالت معمولاً شغل پراسترس و پرفشاری است و اگر در آن علاقه وجود نداشته باشد، نمی‌توان در آن نیز موفق شد. برای مشاهده جدیدترین آگهی‌های استخدام وکیل به صفحه فرصت‌های شغلی سایت استخدام و کاریابی جاب ویژن مراجعه کنید.

  • وکلای جراحات شخصی عمدتاً در دعاوی مدنی کار می‌کنند و نماینده کسانی هستند که دچار آسیب و جراحات شده‌اند.
  • در هنگام بازجویی هرکلمه بارحقوقی متفاوتی ایجاد می کند که ممکن است نتیجه برعلیه شما پیش برود.
  • وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است.
  • شما برای وکالت دادن به وکیل باید با ایشان جلسه به صورت آنلاین داشته باشید تا توضیحات لازم در خصوص پرونده را ارائه دهید.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد و به عنوان بهترین وکیل در ایران معرفی شده است. ایشان کتاب بایسته های حقوقی را به عنوان نویسنده به چاپ رسانیده است و ویژگی های بارزی که این کتاب دارد این است که، به نکات و ماده های قانون مدنی، قوانین خاص مرتبط با قانون مدنیف شرح آرا وحدت رویه در حقوق اشاراتی می کند و این کتاب در حال حاضر در دانشگاه در مقطع کارشناسی تدریس می شود. آقای دکتر امیرحسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشند. همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند.

کارگروه وکیل مهاجرت

یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل ایران و یا هر وکیلی، مراجعه به فرم حضوری به دفتر نمایندگی وی وجود دارد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود. در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره کلیک کنید. وکلای تجاری که به وکلای شرکت نیز معروف هستند، امور حقوقی مربوط به تشکیل یک شرکت، تنظیم قراردادهای مختلف و مسائل و مشکلات مربوط به انطباق شرکت را بر عهده دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که همه معاملات شرکت در محدوده قوانین کشوری انجام می‌شوند. یک وکیل تجاری می‌تواند تحقیقات حقوقی انجام دهد، اسناد حقوقی را جمع‌آوری کند و مورد بازبینی قرار دهد و در مورد قراردادها مذاکره کند. تا پیش از راه اندازی سامانه میخک ، ایرانیان ساکن خارج از کشور برای انجام امور کنسولی خود باید به دفاتر کنسولی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را به شکل حضوری دریافت می کردند. فرآیندی که هزینه بر و زمان بر بود و با تجمع متقاضیان در دفاتر کنسولی همراه بود.

وکیل اداره کار و کارگران

بنابراین در تمام امور حقوقی و مستند بر ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی، طرفین دعوا می توانند حداکثر دو وکیل داشته باشند. آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند.

وکلای جراحات شخصی عمدتاً در دعاوی مدنی کار می‌کنند و نماینده کسانی هستند که دچار آسیب و جراحات شده‌اند. اغلب این آسیب‌ها ناشی از تصادفات رانندگی، قصور پزشکی یا حوادث محل کار است. وکلای جراحت شخصی باید ثابت کنند که طرف مقابل که معمولاً شخصی حقیقی یا حقوقی است، مقصر است و باید به شخص آسیب‌دیده خسارت پرداخت کند. وکلا و کارشناسان حقوقی هردو در رشته حقوق تحصیل می‌کنند؛ اما اگر کسی بخواهد وکیل شود باید بعد از اخذ مدرک لیسانس در رشته حقوق، در آزمون وکالت و دوره کارآموزی شرکت کند تا پروانه وکالت کسب کند.