رتبه بندی می گوید قاضی بودن در میان پنج شغل برتر از نظر اهمیت تحمل استرس است



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قاضی بودن جزو پنج شغل برتر برای…

قوه قضائیه

رتبه بندی می گوید قاضی بودن در میان پنج شغل برتر از نظر اهمیت تحمل استرس است

نوشته دبرا کاسنس وایس

بر اساس پایگاه داده آنلاین مشاغل، قضات و قضات جزو پنج شغل پر استرس کشور هستند.

را رتبه بندی امتیاز و رتبه بندی 873 شغل بر اساس اهمیت تحمل استرس، که تعریف میشود توانایی پذیرش انتقاد و برخورد آرام و موثر با موقعیت های پر استرس. این فهرست با ورودی کارگران توسط شبکه اطلاعات شغلی، پایگاه داده ای به نام ONET تهیه شده است.

در صدر فهرست اورولوژیست ها قرار گرفتند که برای اهمیت تحمل استرس نمره 100 گرفتند. USA Today گزارش ها. در فهرست دوم، تدوینگران فیلم و ویدئو با امتیاز 99 قرار گرفتند. قضات و قضات با دستیاران متخصص بیهوشی، اپراتورهای تلفن و پرستاران مراقبت های حاد امتیاز 98 را ،ب ،د.

وکلا دارای رتبه استرس 87 بودند که آنها را بسیار پایین تر از این لیست قرار داد. آنها با بیش از 20 شغل دیگر از جمله داوران و داوران، پرستاران ثبت نام شده، تحلیلگران اطلاعاتی، افراد تغییر قمار، کارکنان مراقبت از کودکان و متخصصان بیهوشی همکاری داشتند.

پایگاه داده ONET تحت حمایت و، کار ایالات متحده و اداره استخدام و آموزش آن توسعه یافته است. این به طور مداوم با نظرات طیف گسترده ای از کارگران در هر شغل، مطابق با آن به روز می شود. صفحه “درباره”..




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/being-a-judge-is-a،-top-five-jobs-for-importance-of-stress-tolerance-ranking-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds