شاهدانه و تجارت بین المللی CLE: اول دسامبر به ما بپیوندید!


ثبت نام اینجا!

ما مشتاقیم اعلام کنیم که وکلای هریس بریکن، آدامز لی، فرد روکافورت و وینس اسلیوسکی در روز پنجشنبه، 1 دسامبر از ساعت 12 بعد از ظهر تا 1 بعد از ظهر به وقت شرقی شرقی در مورد شاهدانه و تجارت بین المللی ارائه خواهند کرد. این ارائه توسط انجمن ملی کارگزاران و حمل و نقل گمرک آمریکا (NCBFAA) توسط و از طریق موسسه آموزشی NCBFAA (NEI) برگزار می شود.

در زیر شرح خلاصه ای از پانل گردآوری شده توسط NEI آمده است:



به پانل کارشناسان ما در زمینه حشیش و قو،ن تجارت بین‌الملل بپیوندید تا در مورد موضوعاتی در مورد وضعیت فعلی و آینده تجارت بین‌المللی حشیش بحث کنید. وکلای هریس بریکن یک مرور کلی از چشم انداز قانونی حشیش ارائه می دهند و کدام کشورها را به روز می کنند. آ،ین ،، هستند که نوعی حشیش را قانونی ،د. ما تحولات مربوط به قانونی شدن کنف، محصولات مشتق شده از کنف و ماری جوانا را در ایالات متحده مورد بحث قرار خواهیم داد.

اگر (یا چه زم،) ماری جوانا از نظر قانونی اجازه داد و ستد در سراسر مرزهای بین المللی را داشته باشد، در مورد اینکه چگونه مسائل تجارت بین المللی احتمالاً بر توسعه صنعت شاهدانه تأثیر می گذارد، بحث خواهیم کرد. موافقت نامه های تجاری مانند توافق نامه ایالات متحده، مکزیک و کانادا (USMCA) می تواند برای ایجاد صنعت حشیش در آمریکای شمالی استفاده شود. با این حال، قو،ن تجارت اغلب برای محافظت از صنایع داخلی در برابر رقابت واردات استفاده می شود. جنگ های تجاری ممکن است برای جلوگیری از واردات شاهدانه آغاز شود، به ویژه در جایی که صنایع شاهدانه در کشورهای مختلف در مراحل مختلف توسعه هستند.

ما در مورد مسائل نظارتی فعلی ایالات متحده که بر واردات و صادرات حشیش، کنف و محصولات CBD تأثیر می گذارد، بحث خواهیم کرد. اعضای میزگرد ما در مورد طیف وسیعی از مسائل عملی و قانونی مربوط به واردات محصولات شاهدانه بحث خواهند کرد. حکم اخیر دادگاه تجارت بین‌الملل ایالات متحده ممکن است در را برای واردات برخی از محصولاتی که قبلاً به‌،وان لوازم جانبی دارو ممنوع شده بودند، باز کند – اما این موضوع همچنان حل نشده است به این م،ی که واردکنندگان باید با نهایت احتیاط به کار خود ادامه دهند. در نهایت، ما در مورد مسائل مختلف مالکیت م،وی که بر محموله های فرامرزی محصولات مرتبط با حشیش تأثیر می گذارد، بحث خواهیم کرد.

ثبت نام اینجا!

در همین حال، برای اطلاعات بیشتر در مورد حشیش و تجارت بین‌المللی توسط آدامز، فرد، وینس و دیگران در اینجا در وبلاگ Canna Law، موارد زیر را بررسی کنید:


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/cannabis-and-international-trade-cle-join-us-december-1st/