شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران-وکیل رضا صبوری

بنابراین، مشکلات و مسائلی که برای افراد ساکن در این شهر رخ می‌دهد، بیش از سایر نقاط کشور است. مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند. موسسه حقوقی تهران وکیل، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، با وکیل متخصص، قبول وکالت انواع ارزیابی و محاسبات حقوقی و سایر خدمات حقوقی را به متقاضیان، داخلی، خارجی ارائه می دهد.

  • پرونده های قضایی در موضوعات مختلفی تشکیل می شوند و هر یک از آن ها نیز ممکن است با صدور حکم توسط قاضی موجب محکومیت یکی از طرفین (برای پرداخت خسارت، پرداخت دیه، تحمل حبس، محکومیت به ضربه شلاق، قصاص، و انواع محکومیت های مالی و غیر مالی) شود.
  • اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.
  • در بسیاری امور حقوقی مثل شکایت از فرد یا سازمان، احکام حقوقی، عقد قراردادها و دفاع از خود حضور یک وکیل به تسریع روند امور کمک بسیاری می‌کند.
  • در حقیقت وکیل کیفری وظیفه دارد در این گونه از موارد، علم و تجربه وتبصره‌های قانونی را مورد استفاده قرارد دهد و از حق موکل خویش دفاع نماید تا در پرونده مورد بررسی، به پیروزی دست یابد.
  • چنانچه در جریان رسیدگی های محاکم، قواعد و قوانین ماهوی رعایت نشده باشدف دیوان عالی کشور حکم را نقض می کند و برای رسیدگی درست و بر اساس قانون، پرونده را به دادگاه تالی ارجاع می دهد و در صورتی حکم صادره را موافق قوانین دریابد و تخلفی از قواعد و مقررات ماهوی ملاحظه نکند، آن را تایید می کند.

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است.

دیگر موارد مربوط به پرونده کیفری

بله، مشاوره صرفا توسط افرادی انجام می شود که دانش آموخته رشته حقوق هستند ولی وکیل ضمن این که در حوزه حقوق دانش آموخته می باشد از سمت کانون وکلای دادگستری پروانه وکالت دریافت کرده است . همان طور که در بالا گفته شد وکیل پایه دادگستری، شخصی است که فارغ التحصل در رشته حقوق یا فقه و حقوق می باشد و با اخذ نمره قبولی در آزمون کانون وکلا و گذراندن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی و سپس شرکت در آزمون اختبار( شفاهی و کتبی)،اکنون پروانه وکالت دریافت کرده است. وکیل پایه یک دادگستری در تهران همواره برای پیشبرد پرونده‌های حقوقی موکلین خود می‌کوشند و با وجدان کاری و پیگیری امور قضایی موکل در پی عدالت خواهی آنان هستند چراکه طبق گفته وکیل پایه یک دادگستری، همین امر باعث گسترده و مستمر شدن عدالت و همچنین کاهش بزهکاری در جامعه می‌گردد. وکالت کیفری، همان‌طور که گفته شد یکی از سخت‌ترین انواع وکالت‌های حقوقی و قضایی، محسوب می‌شود که برای موفق شدن در آن، به دانش و تخصص بسیار زیادی از جانب وکیل مروبطه، نیاز است.

جستجو از طریق مراجعه حضوری:

معمولا برای انجام امور اداری در ارگآن‌های دولتی، مثل انتقال سند مالکیت زمین یا خودرو و موارد دیگر، از خدمات وکلای مدنی استفاده می‌گردد. پس همچنان پروانه نداشته و نباید عنوان وکیل پایه یک دادگستری یا پایه دو را به او اطلاق کرد. البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید.

لازمه این کار وجود صداقت، امانت و همچنین احساس مسئولیت پذیری می باشد. وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد علم و تجربه باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند. به همین دلیل وکیلی را می توان تایید کرد که هم از نظر سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم تجربه و تخصص کافی در امور حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد.

تماس با وکیل

اگر به یک وکیل خانم نیاز دارید می توانید با مراجعه به موسسه حامیان عدالت از بهترین وکلای تهران مشاوره دریافت کنید. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مجله خبری وکالت مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است.

به این نکته توجه داشته باشید که همانند هر کاری، کیفیت در وکالت بسیار مهم است. بنابراین، چنانچه پرونده مهمی دارید، می‌بایست با درنظر گرفته حق الوکاله مناسب، شانس خود را برای انتخاب بهترین وکیل افزایش دهید. بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید.

اما هنگامی که ما به صورت تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این پروسه شویم با مسائل ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی خواهد شد. بعد از مراجعه به دادگاه و دیدن مراجعین بسیاری که به برای انجام امور حقوقی‌ خود به آنجا آمده‌اند می‌توانید تحقیقات خود را کامل کنید و یک وکیل خوب در تهران برای خود پیدا کرده و شماره تماس او را داشته باشید. شما می‌توانید عبارت شماره وکیل در تهران را در سایت گوگل و دیگر موتورهای جستجو بنویسید تا با دریایی از وکلای خلاق و زبده آشنا شوید.

بسیاری از مردم در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل در تهران هستند. تا بتوانند مسیر پرونده خود را به یک وکیل خوب در تهران بسپارند. اما سوال اساسی اینجاست که چطور می‌توانوکیل حرفه‌ای در تهران را برای یک پرونده انتخاب نمود.