لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران️【آپدیت1401】

به همین سبب وکیلی را می توان تایید کرد که هم از عقیده سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم خبرت و مهارت کافی در کار حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد. لازمه این کار وجود صداقت، امانت و اینگونه احساس مسئولیت پذیری وجود دارد. وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد دانش و خبرت باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند.

  • اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در‌مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسئول خواهد بود.
  • ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند.
  • حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت.
  • اهمیت این موضوع به خصوص در شرایط احساسی مانند دعاوی طلاق یا حضانت دو چندان می‌شود.

توجه داشته باشید که ممکن است در برخی از پرونده ها و دعاوی که در دادگاه ها مطرح میشود، حق با شما باشد و با خود فکر کنید که به دلیل آشکار بودن این موضوع که حق با شما است، دیگر نیاز نیست تا با کمک یک وکیل و مشاوره با او روند دادرسی پرونده را طی کنید. متاسفانه همین تصور اشتباه نیز باعث شکست بسیاری از افراد در پرونده هایی شده است که مسلما حق با آنها بوده است و نتوانسته اند به خوبی از حقوق خود دفاع کنند و از قوانین مربوط به مسئله ی مربوط به خوبی آشنایی نداشته اند. شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید. سایت وکیل پایتخت لطفا در مورد ملاک های انتخاب بهترین وکیل توضیحاتی بدهید و اینکه از کجا تشخیص بدیم وکیلی که انتخاب کردیم یکی از وکیل های خوب و کاربلد است؟ چون که اکثرا در همان جلسه اول برگه وکالت را تنظیم می کنند و قرارداد وکالت بسته می شود و بعد از یکی دو جلسه متوجه می شوی زیاد وکیل کاربلد و ماهر و حرفه ای نیستن.

در چنین مواقعی به به تشخیص دادگاه مبنی بر عدم توانایی متهم برای داشتن وکیل، دادگاه از میان وکلای حوزه ی قضایی و یا از نزدیکترین حوزه ی مجاور برای دفاع از متهم و پیگیری روند دادرسی برای متهم وکیلی را انتخاب خواهد کرد که به این نوع وکیل در ایران، وکیل تسخیری گفته میشود. ممکن است در برخی از موارد نیاز باشد تا افراد در خارج از ایران، وکالت نامه را تنظیم کنند که در چنین شرایطی بهتر است در حضور یک مامور کنسولی یا سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام شود. یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های وکیل در ایران در هنگام طرح دعاوی مدنی میباشد.

امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد و دارای سوابق درخشان کاری و علمی بسیار خوب در زمینه های مختلف وکالتی است. ایشان دارای سابقه قضاوت هستند و کارنامه درخشانی در زمینه دعاوی های مختلف را به عهده داشته اند. عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است. همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند.

بهترین وکیل ایران کیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چندین سالی است که وکیل های میتوانند در زمینه طلاق بیشترین درآمد را کسب کنند . میزان حق وکالت در طلاق کاملا بستگی به شرایط مختلف دارد بطور مثال اینکه چقدر شخص مهریه کرده باشد و از همه مهمتر اینکه شخص چقدر برایش این جدایی اهمیت دارد. پزشکی و وکالت هر دو از مشاغلی هستند که از شان اجتماعی بالایی برقرار میباشند.به هر حال مردم زمانیکه بیمار میشوند به احتمال خیلی زیاد به پزشک مراجعه میکنند ولی متاسفانه ترجیح میدهند امور حقوقی را به تنهایی انجام دهند که همین امر موجب بروز مشکلات و گاها خسارت های جبران ناپذیری خواهد بود. البته موکل و وکیل برای هزینه کلی حق الوکاله، به یک توافق کلی خواهند رسید و سپس قرارداد بسته خواهد شد.

از باب مثال در فرانسه، شورای ملی کانونهای وکلای فرانسه Conseil National des Barreaux که به موجب قانون نوامبر ۱۹۹۱ بوجود آمده است بازنگری آیین نامه های مربوط به رفتار حرفه ای وکلا را در استانهای مختلف وجه همت خود قرار داده است. از آنجا که یک وکیل بی خبرت در بحث های مرتبط به نمایندگی می تواند به توقف و کندی جریان پرونده دامن زده و اینگونه هزینه های زیاد برای موکل خود شود، انتخاب بهترین وکیل و یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص و باتجربه می تواند تاثیر گوناگونی در کامیابی پرونده در کوتاه ترین وقت محتمل داشته باشد. همیشه خوب است برای حل اختلافات حقوقی از بهترین وکیل ایران که تجربه کافی دارد کمک بگیرید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل و فصل نماید در کوتاه ترین وقت حکم دادگاه را به نفع شما اخذ نماید. متقاضی باید به مرکز امور مشاوران قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کند و درخواست کتبی خود به همراه دلایل آن را ارائه نماید، سپس چنانچه وی شرایط لازم را داشته باشد، نهاد مورد تقاضا می تواند برای او، وکیل رایگان انتخاب کند. به دستمزدی که بهترین وکیل ایران در صورت قبول وکالت و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از موکل خود دریافت می کند، حق ‌الوکاله گفته می شود.

دسترسی به وکیل

چنانچه شهر مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد از منوی بالا جهت دریافت بهترین نتایج جستجوی وکیل بر اساس شهر استفاده کنید. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند. وکلای مجموعه دادنیک توانایی انجام انواع پرونده‌های حقوقی، ملکی، کیفری را به صورت تخصصی دارند.

جایگاه اجتماعی وکیل در ایران چگونه است؟

همین وجۀ عدالت خواهیِ وکیل است که پرچم عدالت را همیشه سفید به رنگ صلح نگاه می‌دارد. وکیل مدافع داگستری، زمانی که به کانون وکلا وارد می‌شود نخستین امری که به او گوشزد می‌شود استقلال این نهاد است که در راستای عدالت‌خواهی ملزم به جریان است. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند.

از سوی دیگر، بیش از دو هزار و ۳۰۰ چهره علمی و دانشگاهی آمریکا، از جمله دارندگان جایزه نوبل، نشان ملی علوم و مدال فیلدز، در نامه‌ای از جو بایدن خواستند برای جلوگیری از «سرکوب وحشیانه» و کشته شدن دانشجویان معترض در ایران اقدام فوری انجام دهد. برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید. درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز جقوقی خود مطلع فرمایید.

با مطالعه در این مقاله، در مورد مسائل حقوقی و روش ها و راهکارهای مفید برای حل مشکل خود آگاه خواهید شد و همچنین با معرفی لیست بهترین وکیل در ایران، بهتر می توانید تا وکیل های ایران را شناخته و امورحقوقی خود را به آن ها واگذار کنید. در هر امری نیاز به دریافت تجربه از سوی یک متخصص است چرا که متخصصان به واسطه ی تجربیات خود به راه و چاه حوزه تخصص خود اشراف کامل دارند در نتیجه استفاده از یک وکیل پایه یک دادگستری در اوامر حقوقی، درصد موفقیت در پرونده های حقوقی‌تان را تا ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داد. ایشان استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است. ایشان مدرک لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را از دانشگاه پاریس دریافت کرده اند و در نهایت با مطالعه تطبیقی در حقوق فرانسه، آمریکا و انگلیس موفق به دریافت دکتری حقوق در زمینه حقوق تجارت شدند.