لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل رضا صبوری

این روزها حضور یک وکیل در زندگی هر شهروند ضروری است و بهتر است ما بین آشنایان خود تحقیق کنیم تا به شماره وکیل در تهران دسترسی داشته باشیم. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل است. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود. در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کنید. از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد.

  • او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند.
  • در جریان رسیدگی به پرونده‌هایی که موضوع آن‌ها دعاوی مختلف است.
  • وقتتون بخیر باشه.من میخواستم پرینت پیامک خطی که بنام خودم هست ولی خط دسته همسرمه، رو دربیارم، پرینت پیامک و مسج های دو سال پیش رو میخام دربیارم، ریزمکالمات رو درآوردم ولی پیامک ها رو نمیدونم چکار باید کرد.
  • یکوکیل خوب حقوقیبه تمام مراحل دادگاه نظارت می کند و در تمام جلسات دادگاه حاضر می شود و دیگر لازم نیست موکل او در تمام جلسات دادگاه حاضر شود.
  • همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید.

پس با در نظر گرفتن نوع وکالت اعطایی، موکل باید انتظارات خود را مشخص کند و در صورتی وکالت مقید به وکیل داده، نباید از وکیل انتظاراتی خارج از حدود وکالت داشته باشد. مجله خبری وکالت وکالت می‌بایست در انجام عملی قانونی اعطا گردد و در انحصار شخص نیز نباشد. ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید.

ملاقات با وکیل

زیرا در حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود. و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد. برای انجام و دفاع و پیگیری دعاوی، یک وکیل دادگستری خوب باید علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه و توانایی حقوقی و تجربه عملی لازم را در زمینه معاملات و قراردادها، داشته باشد. چرا که این گونه دعاوی به دلیل پیچیدگی و اهمیت در زمره مهم‌ترین دعاوی حقوقی هستند.

وکیل پایه یک دادگستری وراثت :

برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم.

وکیل دعاوی کیفری در تهران

لازم به ذکر است که وظایف و حیطه ی کاری این وکلا در قرارداد مشخص می شود و آن ها تمام کار های مشخص شده در متن قرار داد را انجام می دهند. در بخش بعد بهویژگی های وکیل متخصص حقوقی در تهرانمی پردازیم پس با ما همراه باشید. وکیل حمایتی یا وکیل ایثارگران جامعه، وکیلی است که در موضوعات حقوقی و قضایی بسیجیان و اشخاص ایثارگر و خانواده شهدا قبول وکالت می‌کند. حیطه تخصصی وکلای پایه یک دادگستری موضوعات قضایی و حقوقی حیطه و حوزه‌های مختلفی دارد و هر کدام از این موضوعات دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که لازم است وکلا برای تسلط یافتن به این موضوعات، تجربه‌های متفاوتی در هر حوزه کسب نمایند. برای جستجو و انتخاببهترین وکیل تهرانمی‌توانید به سایت کانون وکلا مراجعه کنید. علاوه براین خوب است با دیگران مشورت کنید و حتما به سراغ وکلایی بروید که در حیطه مربوط به پرونده شما خبره و با تجربه باشند.