محتوای رسانه های اجتماعی Blushark


هدف بیشتر بازاریابی محتوا هدایت مشتریان جدید بالقوه به وب سایت وکلا است. پست های رسانه های اجتماعی، به ،وان نوعی از بازاریابی محتوا، باید این کار را برای یک وکیل نیز انجام دهد. BluShark Di،al از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تکمیل و تقویت استراتژی بازاریابی مشتریان خود استفاده می کند.

اگرچه بسیاری از وکلا از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، اما همه آنها این کار را به خوبی انجام نمی دهند. پست ها به ندرت در یک طرح کلی گنجانده می شوند. BluShark می‌داند که استراتژی رسانه‌های اجتماعی باید دقیقاً شامل این استراتژی باشد. با برنامه ریزی من،، پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک و حتی لینکدین می توانند به دارایی های قدرتمندی در تلاش های یک شرکت تبدیل شوند.

با این حال، در واقعیت، بیشتر شرکت‌ها زمان کافی برای ایجاد یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی را ندارند. و آنهایی که وقت دارند، به ندرت تجربه ای برای کار، آن دارند. راه حل واضح، به غیر از نادیده گرفتن آن، سپردن بسیاری از مسئولیت ها به یک شخص ثالث با تجربه است. با این حال، وکلا باید قبل از اینکه بتوانند آن را تحویل دهند، ایده ای از آنچه می خواهند به انجام برسانند، داشته باشند.

قبل از اینکه یک شرکت بتواند یک استراتژی رسانه اجتماعی خوب داشته باشد، به یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب نیاز دارد. این بدان م،ی است که مشتری ایده آل خود را درک کنید، از چه صدایی استفاده کنید و چه محتوایی برای مخاطبان خود جذاب است. با BluShark، این به این م،ی است که بپرسید “این برای چه ،ی است؟” و “با این چه کاری می خواهیم انجام دهیم؟”

در برخی موارد، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند برای افزایش اعتبار یک شرکت در میان همتایان خود استفاده شوند. به ،وان مثال، شرکتی که به ارجاعات متکی است ممکن است به سادگی بخواهد با شبکه خود ارتباط برقرار کند. یا ممکن است یک شرکت از رسانه های اجتماعی برای گسترش شبکه خود از طریق تعامل با دیگر رهبران فکری استفاده کند.

سایر شرکت ها ممکن است بخواهند آگاهی از برند خود را تقویت کنند. یک وکیل DUI ممکن است شبکه ارجاع گسترده ای نداشته باشد، اما می تواند نام خود را به اطلاع عموم برساند. گاهی اوقات این بدان م،است که اجازه دهید شخصیت شرکت بدرخشد. اظهار نظر در مورد اخبار اخیر در توییتر یا ارسال خبرنامه های متفکرانه در لینکدین می تواند به ایجاد روابط با مشتریان جدید بالقوه آینده کمک کند.

چگونه می توان آن را دریافت کرد

در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی محتوایی شرکت حقوقی چه چیزهایی بیشتر بد،م؟ بررسی کامل BluShark Di،al شامل نظرات انجمن، ویژگی‌ها، پرسش‌های متداول و ویدیوهای بیشتر را بررسی کنید.

آماده تماس مستقیم با BluShark، درخواست مشاوره از آن‌ها در این آدرس باشید BluSharkDi،al.com.

آ،ین به روز رس، در 21 دسامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/blushark-law-firm-social-media-content/