مدل به روز شده خط مشی وثیقه محلی – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


جای خالی

اساسنامه عمومی کارولینای شمالی، قاضی ارشد دادگاه عالی مقیم را م،م می‌کند تا با مشورت قاضی یا قضات دادگاه منطقه، یک سیاست وثیقه محلی صادر کند. GS 15A-535(a). در آزمایشگاه نوآوری عدالت کیفری، درخواست های زیادی برای کمک برای به روز رس، این خط مشی ها داشته ایم. و ما دلیل آن را درک می کنیم. با توجه به اینکه قانون کارولینای شمالی شامل تعداد زیادی از قو،ن قانونی و استثنائات و زمینه هایی برای انتخاب خط مشی اختیاری است، انجام این کار آسان نیست. در بهار 2021، ما اولین نسخه از سیاست مدل را منتشر کردیم. اخیرا آ،ین نسخه را ارسال کردیم. آنلاین است اینجا، به ،وان اولین مورد زیر «اجرا ،» است.

چه خبر با این نسخه؟ این نسخه شامل برخی تغییرات قانونی کوچک و مجموعه ای از ابزارهای نمونه جدید است. ما همچنین یک تغییر قالب‌بندی ایجاد کردیم و پیوست را که شامل ابزارهای نمونه، گفت،ا و مطالب مرتبط است، به یک سند جداگانه ت،یم کردیم که می‌تو،د از خط‌مشی مدل به آن پیوند دهید. بیشتر از آنی است که در یک دقیقه بتوان انجام داد.

خط مشی مدل به گونه ای طراحی شده است که الگویی برای بازنگری در سیاست های وثیقه محلی باشد. این شامل تمام قو،ن قانونی و استثنائات است و حوزه‌هایی را برای انتخاب‌های خط‌مشی اختیاری، جزئیات گزینه‌ها در یادداشت‌های توضیحی و ارائه زبان جایگزین برای تطبیق طیف وسیعی از تصمیم‌های خط‌مشی را تعیین می‌کند. وقتی ،ت به آن تصمیمات خط مشی اختیاری می رسد، ما – مثل همیشه – بی طرف هستیم. این بدان م،است که ما گزینه‌های جایگزین را تعیین کرده‌ایم و این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام یک برای جامعه شما من،‌تر است.

در اینجا یک نمای کلی از بخش های خط مشی مدل آمده است:

  • بخش I و II حاوی مقررات مقدماتی است. آنها شامل تعدادی از مسائل اختیاری هستند، اما شما به احتمال زیاد به سرعت از آنها عبور خواهید کرد.
  • بخش III هسته اصلی این خط مشی است—این جایی است که شما درباره مواردی مانند این تصمیم خواهید گرفت: آیا می خواهید ابزارهای جدیدی را برای کمک به قضات و/یا قضات در تصمیم گیری وثیقه اتخاذ کنید. چگونه مقامات قضایی باید توانایی پرداخت تصمیمات را مدیریت کنند. و اینکه آیا نیاز به یافته های کتبی از تصمیمات وثیقه خاص است. به همین دلیل، این بخش احتمالاً بیشترین زمان را برای تطبیق با نیازهای محلی، منابع و انتخاب‌های خط‌مشی می‌برد. اگر در حال کار با دیگران بر روی اصلاحات هستید، برنامه ریزی کنید که زمان زیادی را به این بخش اختصاص دهید.
  • بخش IV و VII شامل تمام استثنائات قانونی خاص است. در این بخش‌ها می‌توان انتخاب‌هایی کرد، اما تا حد زیادی فهرستی از قو،ن حقوقی هستند. این بخش ها طول، هستند، اما از نظر زم،، باید به سرعت در روند بازبینی شما پیش بروند.
  • بخش هشتم گزینه هایی برای بررسی قضایی شرایط وثیقه ارائه می دهد. برخی از حوزه های قضایی تصمیم می گیرند به این مسائل در سیاست وثیقه محلی رسیدگی کنند. دیگران این کار را با دستور اداری جداگانه انجام می دهند. در هر صورت، این بخش حفاظ های قانونی را برای شما فراهم می کند، اما مانند همه بخش ها، انتخاب را به شما واگذار می کند.
  • بخش IX شما را به گزارش فاز 1 پروژه ظاهر دادگاه کارولینای شمالی پیوند می دهد. این گزارش شامل مجموعه‌ای از ابتکارات سیاسی مجزا و قابل عمل برای ترویج حضور در دادگاه و بهبود پاسخ‌ها به تاریخ‌های از دست رفته دادگاه در هنگام وقوع است.
  • بخش X تا XIX شامل مجموعه ای از مسائل قانونی و اختیاری است. اگر از خط‌مشی مدل برای اصلاح خط‌مشی محلی استفاده می‌کنید، احتمالاً خیلی سریع از طریق این مطالب حرکت خواهید کرد.
  • همانطور که اشاره شد، پیوست اکنون یک سند مستقل است که می تو،د از طریق خط مشی مدل به آن پیوند دهید. اما اگر می خواهید جلو بروید، اینطور است اینجا. تغییر بزرگ در پیوست این است که ما ابزارها، فرآیندها و فرم‌های نمونه بیشتری را برای تصمیم‌گیری پیش از محاکمه قرار داده‌ایم که توسط همکاران شما در حوزه‌های قضایی مختلف، از جمله حوزه‌های قضایی شهری، حومه‌ای و روستایی ایجاد شده‌اند.

خط مشی مدل اصلی از بازخورد ارائه شده توسط قضات دادگاه های ناحیه و دادگاه عالی، وکلای منتخب ناحیه، م،عان عمومی و دیگران بهره می برد. اگر پیشنهادی برای بهبود خط مشی مدل دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید – ما دوست داریم از شما بشنویم!


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/updated-model-local-bail-policy-2/