مریک گارلند در جنایت علیه خشونت ترامپیستی باقی می ماند | دنیس افترگوت | حکم


خبر قابل توجه روز دوشنبه مربوط به کمیته 6 ژانویه بود که ارجاع جنایی رئیس جمهور سابق را اعلام کرد. دونالد ترامپ، جان ایستمن و دیگران توانمندسازهای ترامپ

با این حال، در زیر سرفصل ها، هفته گذشته اخبار مرتبط مهمی از دنیای عدالت کیفری وجود داشت: سرعت فزاینده پیگرد قانونی فدرال افرادی که متهم یا محکوم به مجرمان خشونت آمیز از دنیای ترامپیسم هستند.

برخی از این افراد در 6 ژانویه شرکت ،د. برخی دیگر به دلایلی عمل ،د که از همان علت ریشه ای ناشی می شود – دروغ بزرگ که تقلب گسترده انتخاباتی نتیجه انتخابات 2020 را تغییر داد.

مریک گارلند دادستان کل و دادستان هایش به طور سیستماتیک چکش عدالت را بر سر این بازیگران می کشند.

چهار بخش از اخبار دادگاه در هفته گذشته نشان می دهد که گارلند درک می کند که چقدر برای نظم عمومی مهم است که آنها را به جرم و جنایت متهم کنید و محکوم کنید.

او دارد گرمای گرفته شده به دلیل سرعت ظاهری کند او در شروع اقدامات جنایی علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق. اما انتصاب او در 18 نوامبر به ،وان بازرس ویژه جک اسمیت به نظر می رسد جبران زمان از دست رفته.

در مورد شرکت کنندگان در حمله به کاپیتول و عاملان اعمال خشونت آمیز مرتبط با آن، پیگرد قانونی آنها برای آینده ما بسیار مهم است. تحقیقات نشان می دهد که «این است اطمینان از دستگیر شدن که شخص را از ارتکاب جرم باز می دارد.»

به همین دلیل است که اجرای قانون منسجم و مؤثر که منجر به محکومیت می شود – و پخش اتهامات و احکام – برای امنیت عمومی و یک جامعه منظم حیاتی است.

و، دادگستری Garland’s متهم کرده است بیش از 960 افرادی که در تهاجم خشونت آمیز 6 ژانویه به کاپیتول شرکت ،د و بیش از 450 محکوم شده اند.

این کشور هرگز سابقه دادست، بسیار جامعی را در مورد یک رویداد ندیده است.

بیایید انتخاب های دشوار را تصدیق کنیم. عمدتاً به دلیل محدودیت منابع، یک دادستان ارشد معمولاً باید بین «عمق رفتن» و «عمیق رفتن» – ی،ی بین اقدام علیه انبوهی از ،، که در رفتار غیرقانونی توده‌ای شرکت می‌کنند یا علیه ،، که آن را سازماندهی کرده‌اند، انتخاب کند. اثبات توطئه پشت پرده آنها اغلب دشوارتر از جنایات ،، است که در حال اقدام دستگیر شده اند.

تصمیم اولیه گارلند برای “گسترش گسترده” ممکن است توضیح دهد که چرا جک اسمیت و دادستان های و، دادگستری اکنون با کمیته 6 ژانویه در تحقیق از ترامپ برای جنایات علیه کشور بازی می کنند.

تهدید ترامپ به قانون و نظم فراتر از نقش او در خشونت 6 ژانویه و “کودتای آرام” ناموفق او است. انتخابات را لغو کند. او مرتباً پیام‌هایی را پخش می‌کند که پیروانش درک می‌کنند تا این دیدگاه را تأیید کند که اه، قدرت، ابزارهای خشونت‌آمیز را توجیه می‌کند.

بر این اساس، تعقیب و محکومیت مداوم و، دادگستری در مورد شاگردان وی که درگیر خشونت سیاسی هستند، از جمله مدت ها پس از 6 ژانویه، برای جلوگیری از بی نظمی در آینده بسیار حیاتی است.

اوا، هفته گذشته شاهد اقدامات متعددی از دستگاه قضایی در آن جبهه بودیم.

روز چهارشنبه، دادستان های فدرال متهم جاشوا رینولدز، مرد 44 ساله ای از اوهایو، با سه فقره تماس تلفنی تهدیدآمیز بین ایالتی با یک مقام انتخاباتی آریزونا. در این شکایت ادعا شده بود که در ماه سپتامبر، راسل یک پست صوتی برای این مقام رسمی ارسال کرد و گفت: «تنها دلیلی که شما هنوز در حال راه رفتن هستید. . . به این دلیل است که ما منتظر میان ترم هستیم. . . “

گروه ویژه تهدیدات انتخاباتی و، دادگستری حداقل آورده است شش مورد از این قبیل فدرال. گارلند این کارگروه را ایجاد کرد تا به این شیوه رواج در میان ،، بپردازد که معتقد بودند ادعاهای پایان ناپذیر و بی اساس ترامپ مبنی بر اینکه تقلب در آرا به قیمت او تمام شده است.

پنجشنبه گذشته، و، دادگستری در تاکوما، واشنگتن دستگیر و متهم شد مارک لئونتی 48 ساله به دلیل ارسال 400 پیام صوتی تهدید کننده سناتورها و اعضای مجلس نمایندگان طی دو سال. یکی از پیام‌های او می‌گوید: «ما می‌خواهیم ، شما را کباب کنیم.

روز جمعه، دادستان های فدرال متهم دو مرد تنسی با توطئه برای ترور چندین مامور FBI که یکی از آنها، ادوارد کلی 33 ساله، را به دلیل شرکت در محاصره 6 ژانویه مورد تحقیق قرار داده بودند. گفته می‌شود که کلی یک افسر پلیس کنگره را روی زمین انداخته، پنجره‌ای را در نزدیکی ورودی اتاق سنا ش،ته و به پایین انداختن دری نزدیک کمک کرده است.

همچنین روز جمعه، تیم کلی، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده محکوم شد داگ جنسن، «پسر پوستر شورش» به پنج سال زندان. جنسن رهبر گروه 6 ژانویه در داخل کاپیتول بود که قهرمان پلیس یوجین گودمن از مجلس سنا دور شد. افسر گودمن احتمالاً از خشونت علیه مقامات منتخب جلوگیری کرد.

جنسن از نقش خود ابراز پشیم، نکرد.

در حالی که ارجاعات کمیته این هفته چشم‌انداز فزاینده‌ای را برای پیگرد قانونی آتی افرادی که در رأس توطئه 6 ژانویه بودند به کشور ارائه کرد، هفته گذشته شواهدی ارائه کرد که تلاش‌های و، دادگستری برای «گسترش» علیه هوشیاری ترامپیستی همچنان به ثمر می‌رسد.


منبع: https://verdict.justia.com/2022/12/20/merrick-garland-stays-on-offense-a،nst-t،pist-violence