معرفی بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 2023 بهترین لپ تاپ | behtarin-laptop

معرفی بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 2023 بهترین لپ تاپ | behtarin-laptop

یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان را کمپانی ایسر قیمت بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی طراحی کرده است. قبلا نسخه سوم این لپ تاپ را به شما معرفی کردیم، اما اگر می‌توانید کمی بیشتر هزینه کنید، سوئیفت ۵ هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این لپ تاپ قدرتمند کمپانی ایسر از پلتفرم جدید Evo اینتل استفاده می‌کند و ترکیبی از پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل را همراه گرافیک Iris Xe اینتل برای شما به همراه خواهد داشت. دانشجویان اکثر در حوزه گیم نیز فعالیت می‌کنند و به همین دلیل، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

  • وقتی کل طراحی لپ تاپ را در نظر می‌گیریم، به راحتی می‌توان این ایرادات را توجیه کرد.
  • دو پورت USB-3.0وزن۱.۹ کیلوگرمسایر قابلیت‌هاویندوز ۱۰ ۶۴ بیتیمی‌رسیم به لپ تاپی از برند ایسر که یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای فعال در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ به حساب می‌آید.
  • پس از آن هم مک بوک ایر را داریم که از پردازنده قدرتمند M1 اپل استفاده می‌کند تا بتواند عملکرد خوبی را با عمر باتری بالا برای شما فراهم کند.
  • البته کمی بالاتر یک پیکربندی به‌مراتب گران‌تر و قدرتمندتر از این لپ‌تاپ را هم معرفی کردیم، اما این مدل در حقیقت ارزان‌ترین پیکربندی آن است.
  • پردازنده گرافیکی Intel UHD for 11th Gen که در این لپ تاپ به کار رفته، برای کارهای سبک و عادی کافی است.

حتی بهتر از تمام این موارد، ایکس ۱۲ Detachable همراه با صفحه کلید و قلم روانه بازار شده است و می‌توانید کمی قیمت بالایی برایش خرج کرده و از نسخه جدا شدنی متمرکز بر تجارت آن هم استفاده کنید. این لپ تاپ در عملکرد چیزی کم و کسر نداشته و طراحی جذابش در کنار مشخصات فنی بالا قرار می‌گیرد. این لپ تاپ همه منظوره بیش‌تر از هر محصول دیگری انعطاف پذیر عمل کرده است و برای هر رده کاری می‌توانید از آن استفاده کنید. به مرور با برخی از ایرادات لپ تاپ هم هماهنگ خواهید شد و رفته رفته رضایت شما از این دستگاه بیشتر می‌شود. مایکروسافت هم لپ تاپ ۲ در ۱ خود را روانه بازار کرده است تا مخاطبین خاص خود را جذب کند.

ایسر Aspire 3 A315؛ بهترین لب تاپ دانشجویی ایسر

توجه کنید که قیمت لپ تاپ تینک بوک 15 لنوو متغیر است و می‌توان با حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان آن‌ را تهیه کرد. در حالی که بسیاری از لپ تاپ‌های گیمینگ فاقد وب کم هستند اما ریزر بلید به یک وب‌ کم ۱۰۸۰ پیکسلی با پشتیبانی از فناوری تشخیص چهره‌ی ویندوز هلو نیز مجهز شده است. لیست درگاه‌های این لپ تاپ شامل دو درگاه USB-C، دو درگاه USB-A، یک درگاه HDMI 2.1 و یک جک هدفون می‌شود.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی است و کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما خواهد گذاشت. از بهترین امکانات آن می‌توانیم به پشتیبانی بهتر از برنامه‌های آیفون و آیپد اشاره کنیم که امکان انجام کارهای زیادی را در دانشگاه فراهم می‌کند. یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان را می‌توانید با ابزارهای جانبی بهتر هم دریافت کنید. بهترین جنبه ماجرا این است که مک بوک ایر تنها ۹۹۹ دلار قیمت دارد و با این حال، شما می‌توانید عملکردی بی نظیر همراه با ۱۴ ساعت و ۴۱ دقیقه ماندگاری باتری در اختیار داشته باشید.