معرفی 10 ژانر اتاق فرار مخصوص اسکیپ رومی ها پازل روم | allescape

معرفی 10 ژانر اتاق فرار مخصوص اسکیپ رومی ها پازل روم | allescape

نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل برند اسکیپ روم کنند. در نتیجه باید کار تیمی شما به این شکل باشد که هر معما و سرنخ را به یک نفر واگذار کنید. این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد.

  • بازی‌های اتاق فرار بازی گروهی هستند و برای انتخاب هر ژانر باید نظر همه اعضای گروه رو بپرسید.
  • این سبک مناسب افرادی است که به بازی‌های ترسناک و استرس‌آور علاقه‌ای ندارند و بیشتر شیفته حل پازل‌های سخت و زمانبر هستند.
  • به همین دلیل اگر کمی به جای نویسنده داستان فکر کنید، می‌توانید سریع‌تر به پایان اتاق فرار نزدیک شوید.
  • داستان از این قرار است که مردی از سر جنون دو فرزند و همسر باردار خود را می‌کشد.
  • در این ژانر از اتاق های فرار، توانایی حل معماها، شم کاراگاهی و ربط دادن سرنخ ها برای پی بردن به پشت پرده اتافاقات سنجیده می شود.
  • در مجموعه اسکیپ مستر به سلیقه های مختلف توجه شده و به همین دلیل مجموعه زیادی از بازی ها با ژانرهای مختلف پیاده سازی شده اند.

این اتاق فرار دقیقا از روی این فلیم طراحی شده و اگر شما فیلم را دیده باشید دقیقا صحنه‌هایی از این مجموعه در این محیط برای شما تداعی می‌شود. اما بازی از این قرار است که شما در یک خانه متروکه و قدیمی دست‌وپابسته در یک گوشه ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا جان خود را نجات دهید. همان طور که اشاره شد، «زمان» یک عنصر مهم و تقریبا یک پایه ثابت در تمامی اسکیپ روم‌ ها است. بنابراین در برخی از بازی‌ها با استفاده از عنصر زمان، در کنار طراحی یک محیط مناسب و یک خط داستانی جذاب، فضایی برای ترشح آدرنالین شرکت‌‌کنندگان مهیا می‌کنند. برای مثال شما در یک کشتی گیر افتاده‌‌اید که در حال غرق شدن است و همزمان با گذشت زمان، آب بیشتری سطح را فرا می‌گیرد یا در مثالی دیگر شما در یک سلول زندانی شده‌اید و پیش از محاکمه باید از آنجا فرار کنید.

۴- ژانر کارآگاهی اسکیپ روم

مجموعه مایندر اسکیپ میدان رسالت یکی از خاص‌ترین اتاق‌های فرار در شرق تهران است. این اتاق فرار در ژانر ترسناک طراحی شده و برای اینکه در آن شرکت کنید باید حسابی دل و جرئت داشته باشید! در این بازی ۹۰ دقیقه فرصت دارید تا بتوانید معمای بازی را حل کنید. اتاق فرار لوکو در خیابان تهرانپارس، بالای میدان پروین، ۲۱۲ شرقی، بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ شماره ۶۳۳ قرار دارد. در حال حاضر اتاق فرار جدید به نام خاموشی طراحی کرده که یک بازی ۴ تا ۱۲ نفره است و در ژانر ترسناک و هیجانی قرار دارد و ۹۰ دقیقه زمان دارد.

۱۰ ژانر پرطرفدار اتاق فرار

با رفتن به هرکدام از این اتاق‌ها ۶۰ دقیقه وقت به شما داده می‌شود که معماها را حل کنید و خارج شوید. اگر در زمان تعیین‌شده نتوانید با ترفندهای مختلف از اتاق بیرون بیاید بازنده خواهید شد. اتاق فرار خانه اشباح یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌ فرارهای تهران است که اگر دوست دارید ترشح آدرنالین را در بدن خود افزایش دهید، می‌توانید به آن مراجعه کنید.

در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید. داستان از این قرار است که یک قتل در شب تولد اتفاق افتاده است و شما باید با جمع‌کردن مدرک جرم در صحنه، قاتل مدنظر را دستگیر کنید. اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار به‌شدت پیشنهاد می‌شود. داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید.