منقل کباب دستگاه

منقل کباب دستگاه

هنگام خرید، به جنس منقل و کباب پز توجه کنید، آهن صاف به راحتی گرما را به غذا منتقل می کند و پخت و پز کامل را به همراه می آورد و حتی با توزیع گرما امکان ندارد گوشت تمیز کردن باربیکیو خام باقی بماند. ورق های روکش شده با تفلون گرما را به خوبی به چدن منتقل نمی کند و باعث اتلاف انرژی و گرما می شود. کباب پز های چدنی از توزیع گرمای بسیار خوبی برخوردار هستند و پخت و پز نیز آسان است. بهتر است مدلی از منقل سفری را انتخاب کنید که برای روشن کردن و گرم کردن آن بتوان از چند منبع انرژی استفاده کند، برخی از مدل‌‌ها قابلیت اتصال به گاز شهری و برق را داشته و همچنین در صورت نیاز می‌توانید در آن ذغال قرار دهید.

  • کباب یکی از غذاهای سنتی ایرانی و خوش طعم است که خیلی از ما تمایل داریم آن را خودمان تهیه کنیم تا از بیرون.
  • بر روی این دستگاه یک عدد شیر کنترل جهت تنظیم حرارت شعله‌ها قرار داده شده است.
  • در صورت استفاده نکردن از منقل می‌توانید به‌راحتی آن را تا کنید و داخل کیف مخصوصش قرار دهید.
  • این منقل ها بعنوان یکی از تجهیزات آشپزی در طبیعت کار شما را راحت کرده اند و می توانید کار باد زدن کباب ها را به آنها بسپارید.
  • یکی از نکاتی که باید پیش از استفاده از این کباب‌پز بدانید ورودی گاز است.

این دستگاه دود و گازهای سمی از خود متصاعد نمی‌کند، بنابراین برای مکان‌های بسته و منزل کاملا مناسب است. این ویژگی به شما کمک می‌کند در سفر هم بتوانید از این کباب‌پز استفاده کنید. این دستگاه دارای ۱۴ سیخ بوده که هفت سیخ آن برای جوجه و هفت سیخ برای کباب در نظر گرفته شده است.

موارد استفاده‌ی گسترده از منقل سماوری:

شما با استفاده از این منقل تاشو به سادگی می توانید در هر مکانی بدون نگرانی بابت کثیف شدن اطراف و یا داشتن فضای محدود ، استفاده نمایید . منقل تاشو دارای پایه هایی در قسمت زیرین خود می باشد که امکان قرار گیری بر روی سطوح مختلف را فراهم نموده است . یکی دیگر از وجوه تمایز این منقل با سایر محصولات مشابه ، دارا بودن یک عدد توری جهت استفاده بسیار ساده تر از آن است . بنابر این از این پس به سادگی در مکان های مختلفی مانند منزل ، پیکنیک ، مسافرت و یا هر جای دیگری که بخواهید می توانید یک منقل شیک و بسیار کاربردی را در اختیار داشته باشید و از آن استفاده نمایید . فروش منقل کباب و دستگاه کباب پز با کیفیت عالی به صورت نو و دست دوم با قیمت های مناسب که دارای مصرفها صنعتی خانگی هستند لذا بهترین انتخاب ها برای رستوران کترینگ و آشپزخانه های صنعتی تالار و هتل خواهد بود. قدم گذاشتن در دل طبیعت و صرف کباب با خانواده از بهترین تجربه‌های زندگی است؛ اما این روزها به لطف وجود انواع کباب پز خانگی می‌توانید یک وعده باربیکیو را در منزل و با محدودیت فضای موجود نیز سپری کنید.

کباب پز فارنهایت مدل F60

انتخاب بهترین منقل مسافرتیشما میتوانید بهترین منتقل های مسافرتی رو از لینک زیر تهیه کنید. این ساج سفری که همراه با منقل‌های یاد شده می‌توانند شما را در زمان آشپزی در طبیعت یاری نمایند از با جنس گرانیت با ورق 2 میلی‌متر فولادی است. منقل سفری نیرو برای استفاده کوهنوردان، طبیعت گردان و خانواده های عزیز طراحی شده است و بعلت پوشش دهی گالوانیزه و طراحی جامع، استحکام و ایستایی بالا با شعله متمرکز و موثر را برای استفاده کنندگان فراهم می آورد. با در نظر گرفتن جنس های ضد زنگ خرید مناسب منقل صورت می گیرد، لازم است که محصول بعد از استفاده قابلیت شستن داشته باشد.

اگر تردید دارید آیا منقل گزینه مناسبی برای شما هست یا نه، اینجا نکات مهمی را به شما می گوییم. در این راهنمای خرید منقل نکاتی درمورد انتخاب و خرید این محصول در اختیارتان قرار می گیرد. با لاوا مارکت همراه باشید تا بهترین انتخای و تصمیم گیری درمورد خرید محصولات لوازم گردشگری و تفریحی داشته باشید. این محصول از جنس فلز است و شامل؛ 4 پایه نوک تیز برای قرار گرفتن روی زمین، 2 میله نگهدارنده سیخ به طول80 سانتیمتر است. پایه‌های منقل سه عدد دندانه دارد که ارتفاع سطح کباب با سطح ذغال را تغییر می‌دهد.

راهنمای خرید 153 مدل ساک و چمدان [با کیفیت] + قیمت ارزان

طراحی این کباب‌پز ساده و زیبا است و در ساخت بدنه آن از استیل براق و باکیفیت استفاده شده است. در زیر این دستگاه یک عدد سینی متحرک از جنس گالوانیزه قرار دارد که از ریختن چربی کباب روی بدنه استیل جلوگیری می‌کند. بهتر است پیش از کباب کردن مقداری آب در این سینی بریزید تا با ریختن چربی در سینی دود متصاعد نشود.