نظرسنجی جدید LawPay/MyCase بینش هایی را در مورد فناوری مهم برای شرکت های حقوقی کوچکتر ارائه می دهد


یک گزارش صنعت حقوقی که امروز توسط شرکت های فناوری حقوقی خواهر و برادر منتشر شد LawPay و مورد من بینش های منحصر به فردی را در مورد ابزارهای فناوری که برای شرکت های حقوقی کوچکتر در دوران پس از همه گیری اهمیت دارد، ارائه می دهد.

در حالی که این گزارش نشان می‌دهد که شرکت‌های حقوقی تا حد زیادی از کاهش درآمدهای ناشی از بیماری همه‌گیر بهبود یافته‌اند، اما نتیجه می‌گیرد که با توجه به فناوری، همه‌گیری به شدت بر استفاده از آن توسط شرکت‌های حقوقی تأثیر گذاشته است.

این گزارش می‌گوید: «سرمایه‌گذاری شرکت‌های حقوقی در فناوری – به‌ویژه فناوری‌هایی که کار از راه دور را امکان‌پذیر می‌سازد – با نرخ‌هایی اتفاق افتاد که قبلاً دیده نشده بود. بسیاری از کارشناسان پیشنهاد کرده‌اند که تأثیرات همه‌گیری ممکن است پذیرش فناوری را تا یک دهه تسریع کند.»

برای رسیدن به این نتیجه، این گزارش انواع نرم افزارهایی را که شرکت های کوچکتر استفاده می کنند و مهم می دانند، بررسی می کند و نشان می دهد که ا،ر شرکت ها به سمت ابر حرکت کرده اند و به فناوری هایی متعهد هستند که کار از راه دور را تسهیل می کنند.

این گزارش صنعت حقوقی 2022 توسط شرکت پرداخت الکترونیک LawPay و شرکت مدیریت قانون MyCase گردآوری شده است که هر دو متعلق به AffiniPay، بر اساس نظرسنجی از بیش از 2300 متخصص حقوقی در ماه های اوت و سپتامبر.

همچنین بر روی یک بنا می شود مجموعه سه ،متی گزارش بنچمارک که MyCase اوایل سال جاری منتشر کرد، با استفاده از داده‌های ناشناس مشتریان MyCase، از جمله داده‌هایی که نشان‌دهنده پرداخت‌های کارت اعتباری و ACH است که توسط شرکت‌های حقوقی از سال ۲۰۱۹ پردازش شده‌اند.

از پاسخ دهندگان نظرسنجی، 42 درصد از شرکت هایی با 2-5 وکیل، 45 درصد انفرادی، 7 درصد از شرکت هایی با 6-10 وکیل، 3 درصد از شرکت هایی با 11-20 وکیل، 1 درصد از شرکت هایی با 21 وکیل بودند. -50 وکیل و 2٪ از شرکت هایی با بیش از 51 وکیل بودند.

این گزارش توسط نیکول بلک، وکیل و مدیر ارشد SME و آموزش خارجی در AffiniPay (و یک میزگرد در ما هفته فناوری حقوقی پاد،ت).

افزایش پذیرش نرم افزار Cloud

با توجه به پذیرش نرم‌افزار مبتنی بر ابر، استفاده کلی از نرم‌افزار ابری از 73 درصد قبل از همه‌گیری به 80 درصد امروز افزایش یافت. در حالی که ممکن است این به تنهایی تغییر چشمگیری به نظر نرسد، در نظر بگیرید که 57 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که شرکت های آنها در سال گذشته به دلیل تأثیرات همه گیر، در ابزارهای مح،ات ابری سرمایه گذاری کرده اند.

در مورد انواع شرکت‌های حقوقی نرم‌افزار ابری، محبوب‌ترین نرم‌افزار مدیریت وکالت است که 87 درصد از پاسخ‌دهندگان از آن استفاده می‌کنند و پس از آن نرم‌افزار پرداخت الکترونیکی است که 50 درصد پاسخ‌دهندگان از آن استفاده می‌کنند.

انواع دیگر نرم افزارهای ابری مورد استفاده شرکت ها:

  • نرم افزار مدیریت تقویم، 44%.
  • نرم افزار مدیریت اسناد 43%
  • صورتحساب قانونی و نرم افزار ردیابی زمان، 42 درصد.
  • نرم افزار حسابداری 40%
  • نرم افزار مدیریت وظایف، 26%.
  • نرم افزار مونتاژ اسناد، 23%.
  • نرم افزار خاص منطقه تمرین، 17٪.
  • نرم افزار CRM، 11%.

یک یافته جالب در رابطه با چندین دسته از این دسته از نرم افزارها این است که شرکت ها از محصولات مصرفی عمومی به میزان بیشتری نسبت به محصولات خاص قانونی استفاده می کنند. به ،وان مثال، وقتی از آنها پرسیده شد که شرکت های آنها چگونه حسابداری را مدیریت می کنند، نیمی از آنها گفتند که از نرم افزار حسابداری مصرف کننده استفاده می کنند. فقط 18٪ از ویژگی های حسابداری تعبیه شده در سیستم مدیریت عملکرد خود استفاده می کنند و فقط 4٪ از نرم افزار حسابداری ویژه قانونی (که من فرض می کنم به م،ای محصولات مستقل است) استفاده می کنند.

به طور مشابه، برای ذخیره سازی اسناد، 50٪ از محصولات مصرفی مانند Dropbox یا Google Docs استفاده می کنند، در حالی که تنها 6٪ از محصولات خاص قانونی مانند NetDo،ents یا iManage استفاده می کنند.

برای اتوماسیون اسناد، تنها 7٪ از نرم افزار اتوماسیون اسناد قانونی خاص استفاده می کنند، در حالی که 41٪ از نرم افزار مصرف کننده استفاده می کنند (مقوله ای که نظرسنجی شامل HotDocs می شود) و 27٪ اصلاً از نرم افزار اتوماسیون سند استفاده نمی کنند.

در حالی که فهرست بالا نشان می‌دهد که 11 درصد از شرکت‌ها از نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر استفاده می‌کنند، این نظرسنجی نشان داد که تنها 2 درصد از نرم‌افزار دریافت سرنخ مستقل و قانونی استفاده می‌کنند و 44 درصد شرکت‌ها از هیچ نرم‌افزار سرب دریافتی استفاده نمی‌کنند. نوع.

شرکت های آماده برای کار از راه دور

تمرکز اصلی این گزارش بر روی پذیرش نرم افزار کار از راه دور توسط شرکت های حقوقی است. این نظرسنجی نشان داد که 47 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که شرکت‌های آنها فناوری‌های جدید کار از راه دور را در سال گذشته به ،وان نتیجه مستقیم همه‌گیری به مجموعه فناوری اطلاعات خود اضافه ،د. علاوه بر این، 70 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که ابزار کار از راه دور بخشی از استراتژی تداوم ،ب و کار بلندمدت شرکت آنها است.

در نسخه‌ای از این نظرسنجی که MyCase در سال 2021 انجام داد، نشان داد که شرکت‌ها قبلاً استفاده از ابزارهای کار از راه دور را افزایش داده‌اند، اما امسال، طبق این نظرسنجی، شرکت‌ها حتی سرمایه‌گذاری بیشتری در ابزارهای کار از راه دور انجام دادند. نمودار زیر برخی از محبوب ترین گزینه هایی را نشان می دهد که افزایش قابل توجهی در پذیرش داشته اند.

این گزارش می‌گوید: «این روندها نشان می‌دهد که شرکت‌های حقوقی از پذیرش مقطعی خارج شده‌اند و اکنون راه‌حل‌های قوی و طول،‌مدت کار از راه دور را در شرکت‌های حقوقی خود پیاده‌سازی می‌کنند». انجام این کار کارایی را در اینجا و اکنون تضمین می کند و قابلیت پیش بینی و انعطاف پذیری ،ب و کار را در مواقع عدم اطمینان آینده فراهم می کند.

ا،ر شرکت ها پرداخت های آنلاین را می پذیرند

مطابق با سایر نظرسنجی‌های صنعت، این گزارش نتیجه می‌گیرد که یکی از دسته‌های برتر نرم‌افزارهایی که به دلیل همه‌گیری افزایش یافته است، پرداخت‌های آنلاین است.

طبق این نظرسنجی، “ا،ریت قریب به اتفاق شرکت ها (84٪) اکنون کارت های اعتباری و پرداخت های ACH را از مشتریان با استفاده از ابزارهای پرداخت آنلاین می پذیرند.

علاوه بر این، ا،ر شرکت‌ها (75%) از ابزارهای پرداخت قانونی استفاده می‌کنند که 39 درصد از نرم‌افزار مستقل، 35 درصد از نرم‌افزار پردازش پرداخت تعبیه‌شده در سیستم‌های مدیریت عمل خود، و 7 درصد از نرم‌افزار پردازش پرداخت که در صورتحساب قانونی ساخته شده است استفاده می‌کنند. سکو.

این نظرسنجی نشان می‌دهد در زم، که مشتریان به‌طور فزاینده‌ای به دنبال گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر هستند، شرکت‌ها نیز به صورت مشابه پاسخ می‌دهند. این نشان می دهد که 15٪ از پاسخ دهندگان گزارش ،د که شرکت های آنها گزینه پرداخت هزینه های قانونی با استفاده از وام را به مشتریان ارائه می دهند. 34 درصد دیگر گفتند که هنوز این گزینه را ارائه نکرده اند اما پذیرای این ایده هستند. رایج‌تر، ارائه بازی‌های پرداخت به مشتریان است که 61 درصد از شرکت‌های حقوقی پاسخ‌دهندگان این کار را انجام می‌دهند.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که شرکت‌ها مزایای ملموسی از پذیرش پرداخت‌های آنلاین داشتند. شصت و یک درصد از پاسخ دهندگان گفتند که شرکت های آنها به دلیل پرداخت های آنلاین پول بیشتری جمع آوری کرده اند و 25 درصد گفته اند که “به طور قابل توجهی پول بیشتری” جمع آوری کرده اند. علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که شرکت‌هایی که پرداخت‌های آنلاین را می‌پذیرند، 32 درصد سریع‌تر از شرکت‌هایی که نمی‌پذیرند، صورت‌حساب‌هایشان پرداخت می‌شود.

علاقه کم به فعالیت M&A

یکی از موضوعاتی که این نظرسنجی بررسی کرده و قبلاً در نظرسنجی‌های دیگر ندیده‌ام، تأثیر ادغام‌ها و تملک‌ها در میان شرکت‌های فناوری حقوقی است. هر،ی که این وبلاگ را می‌خواند می‌داند که در چند سال گذشته فعالیت‌های M&A قابل توجهی در زمینه فناوری حقوقی، و به‌ویژه در حوزه مدیریت عملکرد حقوقی وجود داشته است.

در واقع، همین امسال بود که ،ید MyCase توسط شرکت LawPay، AffiniPay، دو شرکتی را که این گزارش نظرسنجی را تهیه ،د، گرد هم آورد. و این تنها یکی از چندین ،یدی بود که شامل شرکت های مدیریت قانون بود.

اما ا،ر وکلای شرکت‌های کوچک عمدتاً از تمام این فعالیت‌های M&A آگاه نبودند و از تأثیر آن بر آنها مطمئن نبودند.

فقط 31 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از همه ادغام فناوری قانونی اخیر که از سال 2020 رخ داده است اطلاع دارند. تقریباً نیمی از آنها مطمئن نبودند که آیا تأثیرات ادغام مثبت یا منفی خواهد بود، در حالی که 38 درصد آنها را مثبت و 17 درصد منفی ارزیابی ،د.

پایه گذاشت

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید و بخو،د گزارش کامل، که به تعدادی از زمینه های دیگر از جمله بازاریابی ایمیلی، خدمات دریافت، تشکیل پرونده الکترونیکی، ادغام و برون سپاری می رود.

این گزارش نتیجه می‌گیرد که به لطف پذیرش فناوری، اکنون شرکت‌ها برای تحمل زمان‌های نامشخص موقعیت بهتری دارند.

آنها با اجرای عملکردهای فناوری کلیدی که باعث کارایی و رشد شرکتشان در بلندمدت می شود، پایه و اساس موفقیت ،ب و کار را پایه ریزی کرده اند.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/12/new-lawpay-mycase-survey-provides-insights-into-the-tech-that-matters-for-smaller-law-firms.html