وضعیت پرونده، پورتال مشتری تلفن همراه و برنامه پیام‌رسانی، 5 میلیون دلار سری B جمع‌آوری می‌کند، برای کل افزایش 11 میلیون دلاری


وضعیت پرونده، یک پورتال مشتری تلفن همراه و پلت فرم پیام رس، با تمرکز اصلی بر شرکت های حقوقی مصرف کننده، 5 میلیون دلار در دور سری B جمع آوری کرده است و مجموع بودجه خود را به بیش از 11 میلیون دلار رسانده است.

ژانویه گذشته، این شرکت 3.5 میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری خطرپذیر سری A جمع آوری کرد و قبلاً 1.5 میلیون دلار سرمایه اولیه جمع آوری کرده بود. در سال 2020 و 750000 دلار بودجه در سال 2019.

این دور اخیر توسط سرمایه گذاری های پانورامیککه در دور سری A خود نیز شرکت کرد.

درباره وضعیت پرونده در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext بیشتر بد،د.

بنیانگذار و مدیرعامل اندی سیورز گفت: هرگز برای شرکت‌های حقوقی مهم نبوده است که خدمات مشتری را مقیاس‌بندی کنند، و این شامل چیزی است که او «سه‌گانه فناوری قانونی» ،ب‌وکارشان می‌خواند: پذیرش، مدیریت پرونده و خدمات مشتری.

او گفت در حالی که بسیاری از ،ب و کارها از نرم افزارهای خدمات مشتری عمومی مانند Zendesk، Hubs، یا Intercom استفاده می کنند، Case Status به طور خاص به ،وان یک پلت فرم اختصاصی برای پشتیب، از خدمات مشتری در صنعت حقوقی طراحی شده است.

Case Status در سال 2017 توسط وکیل پایه گذاری شد لورن استوردیوانت، که بعداً به وکالت بازگشت اما رئیس هیئت مدیره باقی ماند و سیورز، که قبل از اینکه پس از جدایی استوردیوانت مدیر عامل شود، مدیر ارشد اجرایی آن بود.

تمرکز اصلی مشتری آن بر شرکت‌های حقوقی مصرف‌کننده در ایالات متحده و کانادا است که خدماتی را بر اساس هزینه ثابت یا احتمالی ارائه می‌کنند. مشتریان آن شامل شرکت‌هایی در زمینه آسیب‌های شخصی، مهاجرت، قانون خانواده و غیره، و همچنین سازمان‌های خدمات حرفه‌ای خارج از حرفه حقوقی، مانند امور جانبازان و زندگی سالمندان هستند.

برنامه تلفن همراه آن به ،وان یک پورتال مشتری تلفن همراه عمل می‌کند و به‌روزرس،‌های پرونده، پیام‌های متنی، قرار ملاقات‌ها و موارد دیگر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که همگی به صورت ایمن در تلفن آنها تحویل داده می‌شوند.

همچنین با تعدادی از پلتفرم های مدیریت تمرین ادغام می شود.

استوردیوانت به من گفت که این شرکت همچنان از پیش بینی های خود برای رشد فراتر می رود و در برخی از بزرگترین شرکت های ایالات متحده اجرا می شود.

او گفت: «به‌روزرس،‌های وضعیت پرونده در حال تبدیل شدن به یک هنجار جدید از نظر حقوقی است، که باید چنین باشد.»


منبع: https://www.lawnext.com/2022/12/case-status-mobile-client-portal-and-messaging-app-raises-5m-series-b-for-total-raise-of-11m.html