وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران-وکیل رضا صبوری

ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند. معمولا هر فردی برای شروع طرح شکایت در دیوان عدالت اداری باید ابتدا در خصوص موضوع مورد نظر خود براساس ماده 16 قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری اقدام به نوشتن دادخواست خود بنماید . اینجاست که علم و دانش و تجربه یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند کمک بسزایی در تهیه دادخواست درخور به موکلین خود داشته باشد. در این رابطه بیان موضوع و نوشتن آن امری بسیار تاثیر گذار در نتیجه پرونده خواهد داشت که اگر فردی در این زمینه نتواند به هر دلیلی موضوع اصلی خود را بیان نماید ممکن است در این مورد رای علیه وی صادر شود و یا پرونده وی طی قرار عدم صلاحیت ممکن است به مرجع دیگری ارسال گردد. در این مورد معمولا وکیل پایه یک دادگستری می تواند با بیان دقیق امر در این رابطه و همچنین در صورت لزوم نوشتن دادخواست دیوان برای شما کمک بسیار فراوانی در این رابطه در خصوص شروع ماجرا برای شما بنماید.

  • بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد.
  • نیاز است که هر کسی نمی تواند از پس پرونده های حقوقی برآید بنابراین بلافاصله پس از اینکه درگیر پرونده های قضایی شدید باید به وکیل مراجعه نموده و وکالت پرونده خود را به دست او بسپارید.
  • وکلای باتجربه باید به روز بوده و بر قوانین و مقررات جدید تسلط کامل داشته باشد.
  • وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و…

در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌های مختلف وکالت می‌کنند. انتخاب بهترین وکیل متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌تر است. یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری می‌پردازند و در هر حوزه‌ای می‌توانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. لازم به ذکر است که بهترین بودن در برابر موضوعات حقوقی، بسته به نوع آن موضوع و پرونده، متغیر است.

وکیل پایه یک دادگستری برای برقراری عدالت و برای احقاق حقوق آحاد جامعه در محاکم قضایی، فعالیت خود را انجام می‌دهند. امر وکالت زیر مجموعه امور قضایی محسوب می‌شود و از تامینات شغل قضا برخوردار است. وکیل اداری وکیلی است که به واسطه قرارداد وکالت اداری مسئول کار اداری موکل می‌شود. وکیل اداری موظف است که امور اداری فرد را در ادارات مختلف بسته به قرارداد پیگیری کند.

یک وکیل خوب در تهران باید به مراجعه کنندگان درباره ی موارد قانونی، مشاوره های لازم را ارائه دهد. بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند. سرکار خانم رستمی وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هستند و در زمینه های حقوقی و کیفری پرونده های مختلفی را پذیرفته اند و سابقه ای 17 ساله در وکالت دارند. ایشان آماده پاسخگویی به هرگونه سوال در زمینه دعاوی کیفری و حقوقی بوده و بهترین راه حل ها را به موکل خود ارائه می دهند. سوابق ایشان شامل فعالیت در مجموعه مدرسان شریف، شرکت آواژنگ، شرکت تایلندی هایک ویژن در ایران، شرکت گیگا بایت در ایران و شرکت مینو به عنوان مشاور و وکیل بوده است. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند.

شبکه های اجتماعی وکیل

همیشه نیازمند یک وکیل خوب در تهران برای حل مسایل حقوقی خود هستید. و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با بهترین مجله خبری وکالت یا هر شهری در ایران پی خواهیم برد. چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد. دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است. طبق قوانین حوزه وکالت، فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در صورتی که نتوانند پروانه وکالت خود را دریافت نمایند، نباید نسبت به مشاوره حقوقی اقدام کنند و این امر تخلف خواهد بود.

با بهترین وکیل خانم در تهران چگونه صحبت کنیم؟

اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم. بله ، وکیل کسی است که دوره ی کارآموزی خود را با موفقیت به پایان رسانده و پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری دریافت کرده است اما کارآموز وکالت باید دوره خود را نزد یک وکیل سرپرست بگذراند و بعد از اتمام دوره ، آزمون اختبار دهد و در صورت قبولی پروانه وکالت دربافت نماید . بهترین وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که علاوه بر داشتن دانش قضایی، دارای اخلاق حرفه‌ای و شرافت کاری می‌باشد. برای پیدا کردن یک وکیل باتجربه باید میزان موفقیت‌های در پرونده‌های حقوقی وی را جست و جو کرد.

سوالاتی برای انتخاب بهترین وکیل تهران

وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است. وکیل باید راستگو باشد، مسئولیت‌پذیر و متعهد باشد و تمام زوایای پرونده را با موکلش در میان بگذارد. اگر سختی یا گره یا مشکلی در روند رسیدگی وجود دارد حتما باید آن را با موکل خود به اشتراک بگذارد. علاوه بر این یکی از خصوصیات وکیل حرفه ای این است که حتما مسائل حقوقی و قواعد پیچیده‌ای که ممکن است درک آن‌ها برای موکل سخت باشد را به خوبی برای موکل خود روشن کند. در رابطه با هزینه وکیل دعاوی ملکی نمی توان بخش مشخص و ثابتی را بیان کرد. هزینه وکیل ملکی کاملا به شختی و پیچیدگی پرونده بستگی دارد که براورد هزینه وکالت نیز برعهده وکیل ملکی می باشد.

دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند. بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند. برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند. در مراجعه به صورت حضوری، شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم با وکیل در تهران صحبت کنید. یکی از مهم ترین مزایای مراجعه حضوری این است که زمان محدودیت ندارد.

زیرا رشته وکالت همانند رشته پزشکی یک حرفه ی تخصصی است و بهتر است وکیل در یکی از رشته های حقوقی یا کیفری فعالیت کند تا درصد موفقیت پرودنده های خود را بالا ببرد یعنی بهتر است تا در یکی از زمینه های خانواده، مالی، ملکی و کیفری فعالیت داشته باشند. تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد.