وکیل حقوقی جستجوی وکیل پایه یک دادگستری بنیاد وکلا-وکیل رضا صبوری

اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است. وکیل پایه یک دادگستری در صورت قبول وکالت شخص، موظف خواهد بود در کلیه جلسات دادرسی شرکت نموده و در مواقع لزوم پیگیری‌های لازم را در خصوص پرونده موکل انجام دهد. مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند. دانشجویانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته اخذ نموده اند برای اجازه شرکت در آزمون، دروس دوره کارشناسی را در کاردانی پاس کرده باشند. در هنگام ثبت نام، سن داوطلب در حوزه قضایی تهران از ۴۰ سال و در سایر حوزه‌ها از ۵۰ سال تجاوز نکند.

  • لازم به ذکر است که وکیل معاضدتی رایگان نیز، در پرونده‌های حقوقی به ارائه خدمات به افراد بی بضاعت می‌پردازد.وکیل مضاعدتی حق دریافت هیچ گونه وجهی را تحت عنوان حق المشاوره،حق الوکاله وغیره ..
  • گروه وکلای صلح صدرا آماده پذیرش کلیه دعاوی موکلین عزیز می‌باشد.
  • بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند.
  • تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.
  • داشتن یک وکیل خوب و مورد اعتماد همانند یافتن یک پزشک حاذق است.

در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. آقای دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز هستند که به کار وکالت مشغول هستند. ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند. مهم ترین ویژگی وکیل پایه یک دادگستری تهران این است که در زمینه پرونده ای که قبول کرده، تخصص و مهارت کافی داشته باشد تا بتواند رای دادگاه را به نفع موکل خود تغییر دهد.

انواع وکالت با بهترین وکلای تهران

دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد.

همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات مجله خبری وکالت می پردازیم. اصولا دعوی حقوقی و مشکلات مربوطه ی ان کمی دشوار است و دشواری ان بیشتر از ان جهت است که همه ی مردم به قوانین موجود در هر حوزه اگاهی ندارند، زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوید فردی که به قوانین مسلط است قطعا از فرد بی اطلاع کارامد تر است.

موضوعات کاربردی

اما این نکته را بدانید که درصد پیروزی آن‌ها بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری بسیار کمتر از هنگامی است که وکیل پایه یک دادگستری از آن‌ها در مقابل طرف دعوا دفاع کند. وکلای پایه یک دادگستری که با صداقت و وجدان کاری، امور موکلین خود را به سرانجام می‌رسانند، به نحوی مانع از ضایع شدن حقوق انسان نیز می‌شوند که این مهم دارای پیامد‌هایی بسیار خوبی در جامعه است. دعاوی کیفری یکی از مهمترین و پیچیده‌ترین دعاوی مطرح شده در دادسرا هستند که وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست حتما با تخصص کامل در این پرونده ها وارد شود.

در نهایت لازم است که قبل از انتخاب نهایی وکیل مد نظر جلسه ای به عنوان معارفه یا مشاوره برگزار شود و سپس اقدام به امضاء و عقد قرارداد وکالت نمایید. انجام طلاق توافقی در تهران از جمله خدمات ما در دفتر وکلای حامیان عدالت است. تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران در طی مراحل طلاق در مدت زمان کوتاه که مقتضای رسیدگی دادگاه های خانواده است به صورت کاملا قانونی شما را یاری می کنند. زمانی که یک دعوای کیفری اتفاق می افتد در صورتی که حضور وکیا در ضروری باشد به دلیل امتناع متهم از پذیرش وکیل و یا در صورت نداشتن بضاعت مالی برای این کارف دادگاه برای دفاع از حق متهم یک وکیل تسخیری انتخاب می کند. در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود. غرب تهران یکی از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین مناطق تهران می باشد.