وکیل در ایران +حل مشکلات حقوقی از 0 تا 100-وکیل رضا صبوری

منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است. در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند.

  • این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد.
  • همچنین اگر وکیل برای پیگیری پرونده مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه ی سفر و اقامت وی نیز بر عهده ی موکل می ‌باشد.
  • عقد وکالت بین وکیل و موکل منعقد خواهد شد و این عقد همانند تمام عقود دیگر لازم الاتباع می باشد.
  • 2.وکلای پایه دو هزینه به نسبت کمتری نسبت وکلای پایه یک دریافت میکنند.
  • این افراد معمولاً در حوزه مدیریت مالی یا حسابداری نیز متخصص هستند.

این بیانیه در حالی منتشر شده است که مجله حقوق ما که از سوی فعالان حقوق بشر در اروپا منتشر می‌شود، از بازداشت هشت وکیل در شهر شیراز خبر داده است. ۴۰ تن از وکلا با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات گفته‌اند، شهروندان با “ذات مجله خبری وکالت روحانیون حاکم آشنا شدند و دیگر فریب نمی‌خورند.” در این بیانیه از وکلا و حقوقدانان خواسته شده “به‌ عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند.” پ) طبق قوانین ایران موجبی برای منع یا موقوفی تعقیب یا موقوفی اجرای مجازات یا سقوط آن نباشد.

بهترین وکیل یاسوج را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. از این دو طریق می‌توانید به وکلای پایه یک مجموعه دادنیک وکالت دهید. همانطور که توضیح دادیم ابتدا باید با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید تا با توجه به نوع پرونده شما را به وکیل متخصص ارجاع دهند. جلسه شما با وکلای دادنیک به صورت آنلاین در بستر واتساپ و اسکایپ برگزار می‌شود.

انواع وکیل از نظر مراجع پیگیری و درجه اعتبار و صلاحیت

وکلا انواع مختلفی دارند یعنی از لحاظ درجه اعتبار و صلاحیت رسیدگی، از لحاظ اختیار موکل، مجوز وکالت، درجه اعتبار و رسمیت، مراجع پیگیری، درجه اعتبار و صلاحیت و … تفاوت هایی دارند، ما در این بخش به توضیح دو مورد از آن می پردازیم. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد. علاوه بر این فهرست، پس از آغاز اعتراضات سراسری ایران در روز ۲۶ شهریور، وکلا و حقوق‌دان‌های دیگری نیز بازداشت شده‌اند؛ از جمله سعید جلیلیان که به همراه همکار دیگرش میلاد پناهی‌پور هم‌زمان با موکلشان حسین رونقی بازداشت شدند.

وکیل خانواده

خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. هر چند خود ایشان اعتقاد داشتند که تعریف محافظه کار و غیر محافظه کار و افراطی و … در متون ادبی و سیاسی در ایران، تعریف روشنی ندارد و بر حسب موارد و زمان‌ها و مکان‌ها بسیار متفاوت است.

هنگامی که اوراق حقوقی توسط وکیل در ایران به نحو احسن تنظیم می شوند و لوایح قضایی و اصل طرح دعوا نیز ایین دادرسی کشور انجام می شوند، متقابلا پیگیری و دفاع در جلسه رسیدگی نیز با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت . همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. راه دیگر وکالت دادن به وکیل در ایران از طریق ثبت نام در سامانه ثنا است. سامانه ثنا مروبط به قوه قضاییه است و برای ثبت دادخواست، ابلاغیه‌های قضایی و ارسال اظهارنامه‌ها راه‌اندازی شده است.