وکیل پایه یک دادگستری مشهد وکیل طلاق توافقی مشهد طلاق توافقی در 7 روز-وکیل رضا صبوری

سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است. ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند. به رابطه خارج از موازین شرعی ارتباطات یعنی صیغه محرمیت و عقد ازدواج، رابطه نامشروع گفته می‌شود که از نظر شرع اسلام حرام و از نظر قانون اسلامی‌جرم است. در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد. طبق قانون مجازات اسلامی‌حکم رابطه نامشروع با دختر باکره اعدام است، اگر دختر به سن بلوغ رسیده باشد و رابطه جنسی با میل دو طرف صورت گرفته باشد حکم زنا برای طرفین صادر خواهد شد. در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد.

  • در حالی که صدمات ناشی از تصادفات رانندگی رایج‌ترین دلیلی است که افراد عادی به وکیل آسیب‌های شخصی نیاز دارند، این وکلا از قربانیان آسیب دیده در هر نوع تصادفی که به دلیل سهل انگاری یا تخلف قانونی یک طرف مسئول قانونی ناشی می‌شود، نمایندگی می‌کنند.
  • تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است.
  • قبل از مراجعه یک بار به طور کامل مشکل حقوقی خود را بررسی کرده و چالش های لازم را بیابید تا در صورت لزوم بر روی آن ها متمرکز شوید.
  • درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود.
  • اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم.

وکیل خود را در یک پرونده حقوقی انتخاب کنید، تا هر گونه مشکلاتی که ممکن است در صورت نداشتن وکیل رخ دهد از بین برود. یک وکیل در مشهد انتخاب کنید و از مزایای واقعی تخصص و منابع آن برای کمک به پرونده حقوقی در رسیدن به نتیجه دلخواه برخوردار شوید. با این حال، ممکن است وکیل نتواند به دلیل بسیاری از عوامل خارج از کنترل خودش، مانند برنامه زمانی دادگاه، مشکل در همکاری سایر طرفین درگیر در موضوع، و موارد اضطراری که ممکن است در برنامه زمانی وکیل ایجاد شود، بازه زمانی دقیقی به شما ارائه دهد. یکی از شکایات رایج موکلان این است که نمی دانند در روند پرونده حقوقی چه می گذرد یا اینکه نمی توانند با وکیل خود تماس بگیرند. باید از وکیل بپرسید که چگونه شما را از پیشرفت موضوع و بهترین راه برای برقراری ارتباط با آنها، چه از طریق تلفن همراه، ایمیل یا ملاقات حضوری مطلع می کند.

اخبار و قوانین جدید

دادگاه هنگام صدور گواهی عدم امکان سازش باید اطمینان حاصل کند که زوجه باردار نیست و رویه قضایی در این مورد آن است که زوجه برای معاینه و صدور گواهی به پزشک مورد اعتماد ( معمولا پزشکی قانونی) معرفی می شود و یا آن که دادگاه بر مبنای اقرار زوجه به باردار نبودن مراتب را گواهی می کند. گواهی عدم امکان سازش به مدت ۳ ماه اعتبار دارد، یعنی اگر زوجین ظرف ۳ ماه آن را اجرا نکردند دیگر اعتباری ندارد. گفتنی است شوراهای حل اختلاف درخصوص اختلافات خانوادگی با توجه به تقاضای طرفین می‌توانند برای اصلاح ذات‌البین دخالت کنند، در حالی‌که در طلاق توافقی افراد معمولا پیش از درخواست طلاق صحبت کرده و به توافق رسیده‌اند و اگر باز هم علاقه داشته باشند که جلساتی برای سازش و مذاکره بگذارند.

یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند. درغیر این صورت بدون وجود هیچ گونه مدرک و شاهدی طلب وصول از شخص بدهکار توسط دادگاه امری غیر ممکن است مگر این که مدرک شفاهی ، کتبی و یا حضور شاهدی برای قاضی محرز شود. گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد با داشتن وکلای متخصص برای دعاوی شما به شما کمک میکند تا حقوق خود را پس بگیرید و در تمام مسیر گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد در کنار شما خواهد بود.

چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکلایی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارند تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. اگر شما هم به دنبال بهترین وکلا مشهد هستید، بهتر است از میان گزینه‌هایی که معرفی کردیم یک وکیل مجرب و کاربلد را برای حل پرونده خود انتخاب کنید تا نتیجه‌ای عالی به دست آورید.

دعاوی حقوقی

میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد . از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند. پیدا کردن یکی از وکیل خوبکه در موضوع پرونده شما متخصص و مجرب باشد، تاثیر زیادی مجله خبری وکالت بر موفقیت پرونده شما دارد. وکلای قرارداد به افراد کمک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که قراردادهای آنها به درستی تنظیم، مذاکره و تصویب شده است و از نظر قانونی معتبر است. این امر به ویژه برای مشاغل کوچک، صاحبخانه ها و افراد مشابه که اغلب در کسب و کار ایجاد قراردادهایی هستند که تعهدات قانونی ایجاد می کنند مفید است. وکلای شرکتی از بزرگترین تا کوچکترین شرکت ها را نمایندگی می کنند، این حوزه شامل مذاکره، تهیه پیش نویس و بررسی قراردادهای شرکتی، توافقنامه ها و معاملات است.

امروزه در جامعه بزرگ ایرانی بخش انبوهی از دعاوی که در کشور مطرح می شوند در زمینه حقوقی می باشند. همچنین همان طور که می دانید مشکلات حقوقی ممکن است که برای همه اشخاص ایجاد شوند. اما زمانی که ما به تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی و بدون مشورت با وکیل حقوقی وارد این پروسه شویم با مسائل و چالش های ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی می شوند. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی از پر حجم ترین و پر تعداد ترین دعاوی موجود در دادگاه ها و محاکم قضایی ایران هستند که حجم انبوه و زیادی از پرونده های موجود در دادگاه های کشور ایران مربوط به این دعاوی است. در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد. در دعوای حقوقی سه فاکتور زمان ، هزینه و نتیجه مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و هر سه فاکتور به رعایت مقررات شکلی و ماهوی در تنظیم دادخواست و اقامه دعوا بستگی دارد استفاده از تخصص وکیل حقوقی در مشهد باعث می گردد تا اصحاب دعوا از اتلاف وقت و هزینه وهمچنین تضییع حق مصون بمانند.