پرداختن به چالش های پیش روی شرکت های حقوقی در 5 سال آینده


صنعت حقوقی در طول دوران همه گیر به طور قابل توجهی در ابعاد بزرگ و کوچک تغییر کرده است. این تغییرات همچنان بر رویه های حقوقی رو به جلو تأثیر خواهد گذاشت. در واقع، این تغییرات به چالش‌های اصلی شرکت‌های حقوقی طی پنج سال آینده تبدیل خواهد شد.

چندین مورد از این تغییرات صنعتی در Clio توضیح داده شده است گزارش روندهای حقوقی 2022، از جمله موارد زیر:

  1. افزایش پذیرش کار از راه دور، ایجاد انعطاف پذیری و همچنین باعث ایجاد مشکلات تعادل بین کار و زندگی می شود.
  2. وکلایی که روند “استعفای بزرگ” را تجربه می کنند.
  3. تقاضای بالای مداوم برای خدمات حقوقی.
  4. تاثیر تورم و رکود بالقوه

همه این مسائل می توانند به ،وان فرصت هایی برای تقویت شرکت شما در نظر گرفته شوند. در زیر این چالش ها را با جزئیات بیشتر و نحوه رسیدگی به آنها مورد بحث قرار می دهیم. با برنامه ریزی صحیح و اجرای فناوری، این موانع می توانند به سکوهای پرتاب برای تمرین شما تبدیل شوند.

ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی

همه‌گیری مکان و نحوه کار وکلا را تغییر داده است و به نظر می‌رسد بسیاری از این تغییرات دائمی هستند. فناوری مبتنی بر ابر به وکلای دادگستری اجازه می‌دهد تا وظایف قانونی را انجام دهند، در حالی که با شرکت‌ها و مشتریان خود در ارتباط هستند، از هر مک،. این امر منجر به کار از راه دور بیشتر، استفاده کمتر از دفتر، و تغییر بیشتر شرکت ها به سمت محل کار دورافتاده یا ،یبی شده است.

یکی از عوارض جانبی تغییر به کار قانونی از راه دور، محو شدن مرزهای بین کار و زندگی شخصی است. بسیاری از وکلای دادگستری گزارش می دهند که خارج از ساعات کاری و روزهای بیشتری در هفته نسبت به آنچه که ترجیح می دهند کار می کنند. این در حالی است که وکلایی که در ساعات کاری منظم کار می کنند، رضایت شغلی بیشتری را تجربه می کنند. بدیهی است که حرفه وکالت باید اقداماتی را انجام دهد تا حقایق در محل به واقعیت ترجیحی وکلا نزدیکتر شود.

اینجاست که نرم افزار مدیریت عمل حقوقی مبتنی بر ابر (LPM) یک فرصت واقعی را فراهم می کند. این گزارش روندهای حقوقی 2022 دریافتند که کاربران LPM در مقایسه با کاربران غیر LPM روابط بهتری با مشتریان و همکاران دارند. و با ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی شخصی، LPM حتی می تواند رضایت شغلی را افزایش دهد. در واقع، مطالعه Clio نشان داد که متخصصان حقوقی که از نرم‌افزار LPM مبتنی بر ابر استفاده می‌کنند، ۲۹ درصد بیشتر احتمال دارد که زندگی حرفه‌ای خوبی داشته باشند.

تصویر وکیلی که از خانه کار می کند

وکلا و “استعفای بزرگ”

بسیاری از صنایع «استعفای بزرگ» را پشت سر گذاشته‌اند، یک روند اقتصادی مداوم که در آن کارکنان به طور دسته جمعی در پی همه‌گیری کووید، استعفا داده‌اند. صنعت حقوقی با این روند بیگانه نیست. در سال 2021، تقریباً از هر پنج وکیل، یک نفر شرکت حقوقی را که در آن کار می‌کرد، ، کرد و 9 درصد برنامه‌ریزی ،د که در شش ماه آینده شغل خود را ، کنند. گزارش روندهای حقوقی 2022. و چرا این وکلای دادگستری ، ،د یا قصد ،وج داشتند؟ پاسخ‌های برتر حقوق بهتر، تعادل بین کار و زندگی بهتر و نارضایتی شغلی بود.

بنابراین، چگونه استعفای بزرگ فرصتی را برای شرکت ها فراهم می کند؟ با دادن شیوه های حقوقی فرصتی برای ارائه وکلا به آنچه که به دنبال آن هستند. این شامل حقوق رقابتی و فرهنگ های شرکتی است که تعادل بین کار و زندگی را تقویت می کند.

وقتی به وضعیت از منظر کارمند نگاه می کنیم، شرکت ها بهتر است به یاد داشته باشند که بسیاری از وکلا کار از راه دور را ترجیح می دهند. در واقع، 49 درصد از وکلا کار در خانه را ترجیح می دهند و 45 درصد ترجیح می دهند به صورت مجازی با مشتریان ملاقات کنند. بر این اساس، شرکت‌هایی که این نوع انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند، از مزیت رقابتی در تأمین بهترین استعدادهای حقوقی برخوردار خواهند بود.

افزایش تقاضا برای خدمات حقوقی

صنعت حقوقی در سال 2021 با افزایش تقاضا برای خدمات حقوقی از همه گیر به شدت بازگشت. تقاضای سرکوب‌شده منجر به افزایش حجم کاری وکلای سراسر کشور شد و بسیاری از شرکت‌ها نرخ‌ها را افزایش دادند، کار را رد ،د یا هر دو.

بنابراین چگونه تقاضای بیشتر برای خدمات حقوقی می تواند چالشی برای صنعت حقوقی باشد؟ در حالی که ممکن است در حال حاضر مشکلی به نظر نرسد، شرکت هایی که نتوانند تقاضای فزاینده برای خدمات را برآورده کنند، ممکن است با موانع آینده روبرو شوند. علاوه بر این، یک رویه حقوقی که در حال حاضر مشغول است اما مشتریان جدیدی را جذب نمی‌کند نیز می‌تواند مشکلاتی را در مسیر خود مشاهده کند.

اکنون ممکن است زمان ارزیابی این باشد که آیا خدمات شرکت شما مورد تقاضا هستند یا رقابتی. علاوه بر این، زمان بسیار خوبی برای ارزیابی فرآیندهای کاری شرکت و استفاده فعلی از فناوری است. نرم‌افزار مدیریت فعالیت‌های حقوقی می‌تواند به خودکارسازی بسیاری از وظایف معمول کمک کند، و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به مشتریان بیشتری خدمات رس، کنند و از تقاضای رو به رشد سرمایه‌گذاری کنند.

تورم و رکود

در حالی که افزایش تقاضا برای خدمات حقوقی وجود دارد، به دلیل تورم بالا و خطر رکود بالقوه، بلاتکلیفی نیز وجود دارد. مهم است که شرکت شما به روش‌های رقابتی باقی ماندن در یک محیط تورمی و در عین حال افزایش قدرت کلی عمل نگاه کند.

در نگاهی به اینکه چگونه شرکت حقوقی شما می تواند تورم و تهدید رکود را تحمل کند، ابتدا به دنبال حفظ استعدادها با پاداش رقابتی و تعادل جذاب بین کار و زندگی باشید. همچنین به دنبال حمایت از مشتریان خود با قیمت گذاری شفاف و مدل های پرداخت جایگزین باشید. در نهایت، با ایجاد یک صندوق اضطراری، مدیریت بدهی و تنظیم نرخ صورتحساب خود برای هماهنگی با تورم، به دنبال تقویت شرکت خود برای مدت طول، باشید.

بزرگترین نوآوری برای تأثیرگذاری بر شرکت های حقوقی در 5 سال آینده چه خواهد بود؟

اتوماسیون شرکت حقوقی و پذیرش فزاینده نرم افزار مدیریت عملکرد حقوقی (LPM) بزرگترین نوآوری است که بر رشد شرکت حقوقی تأثیر می گذارد. با وجود اتوماسیون، شرکت ها می توانند وظایف بیشتری را مدیریت کنند، به مشتریان بیشتری خدمت کنند و از هر مک، کار کنند. در دنیای دیجیتالی فزاینده، برای شرکت های حقوقی بسیار مهم است که در نظر بگیرند که چگونه فناوری می تواند از اه، کوتاه مدت و بلند مدت آنها حمایت کند.

درباره خودکارسازی فعالیت های حقوقی خود با نرم افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر بیشتر بیاموزید—نگاه کنید شرکت های حقوقی چگونه از Clio استفاده می کنند.

تصویر وکلا که پشت میز کار می کنند

حرف آ، در مورد چالش های پیش روی شرکت های حقوقی در 5 سال آینده

همه این چالش‌ها از تغییرات صنعتی ناشی می‌شوند که فرصت‌هایی را برای شرکت‌های حقوقی برای بهبود فرآیندهای خود نشان می‌دهند. توانایی تطبیق با این روندها چیزی است که می تواند شرکت شما را به ،وان یک شرکت حقوقی “ضد شکننده” متمایز کند – شرکتی که می تواند انعطاف پذیری خود را حفظ کند، بازی طول، را انجام دهد و در نهایت رقبا را ش،ت دهد.

وقتی به دنبال پذیرش این فرصت ها هستید، دانستن بهترین منابع برای دانش و بینش مفید است. به ،وان نقطه شروع، Clio’s گزارش روندهای حقوقی 2022 این آ،ین روندهای صنعت را خلاصه می کند و راهنمای ضد تورم ما استراتژی های رشد را در حین مواجهه با تهدیدات رکودی ارائه می دهد. در همین حال، راهنمای شرکت حقوقی Antifragile ما رویکردهای حفظ چابکی، انعطاف‌پذیری و نوآوری را خلاصه می‌کند. این بینش ها را در یک استراتژی ،یب کنید تا اطمینان حاصل کنید که شرکت شما در پنج سال آینده پیشرفت می کند.

ما این پست وبلاگ را در نوامبر 2022 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/challenges-facing-law-firms-next-5-years/