چای قلم سوزنی درجه یک بصورت صددرصد طبیعی بسته بندی ۵۰۰ گرمیچای نوبر | OkChay

چای قلم سوزنی درجه یک بصورت صددرصد طبیعی بسته بندی ۵۰۰ گرمیچای نوبر | OkChay

نسبت به چای سرگل هم تلخی و هم کیفیت پایین‌تری دارد؛ اما باز هم یک انتخاب عالی بین چای‌های ایرانی محسوب برند خوشنام و معتبر بازار می‌شود. عطر و بوی آن بسیار عالی است و از نظر قیمتی هم تقریباً متوسط روبه‌بالا است. در واقع چای سرگل بیشتر از غنچه‌های چای به‌دست می‌آید؛ اما چای ممتاز ترکیبی از غنچه و برگ‌ و بوته‌های پایینی است. به همین دلیل است که می‌گوییم کیفیت چای ممتاز کمی پایین‌تر از چای سرگل است. این چای یکی‌ از گزینه‌های موردعلاقه ایرانی‌هاست که از ترکیب چندین نوع چای تهیه می‌شود.

  • به تصاویر فوق و زیر با دقت توجه کنید تا تفاوت های ساختاری میان چای قلم و شکسته را بهتر درک کنید.
  • این چای، مستقیماً از مزارع معتبر تهیه و در بسته‌های آلومینیومی بسته‌بندی شده است تا طراوت خود را حفظ کند.
  • این چای اگه در فصل بهار فرآوری شده باشه، عطر ملایمی داره؛ اما عطرش به پای چای سرگل نمیرسه.
  • آشنایی با انواع چای ایرانی می‌تواند به شما هنگام خرید چای کمک کند.

به طور طبیعی بارور شده یا با مواد شیمیایی، چه مدت زمان برگ ها اجازه اکسید شدن دارند، چه نوع عملیات حرارتی برای متوقف کردن اکسیداسیون برگ ها انجام شده، و اینکه آیا برگ ها کامل (ارتدوکس) باقی مانده اند یا بریده شده اند. این کالا فعلا موجود نمی باشد ، جهت اطلاع از زمان موجود شدن کالا ، میتوانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. رفع خواب آلودگی , تقویت نیروی فکر , گوارش بهتر غذا و کاهش علا‌ئم میگرن از دیگر خواصل مهم چای است. خب این هم از رنگ نهایی چای هایی که قولش رو خدمتتون داده بودم.

روغن MCT چیست و چه خواصی دارد؟

بیشتر چای های سیاه آنقدر قوی هستند که با شیر و شکر طعم خود را از دست ندهند. اما برای اینکه واقعاً از تفاوت طعم بین انواع مختلف چای سیاه لذت ببرید، سعی کنید آنها را ساده و بدون افزودنی بنوشید. کنیا که دیر به تولید چای وارد شد (اوایل قرن بیست)، به سرعت آموخت و اکنون آفریقا و صنعت چای را در سبک تولید چای CTC رهبری می کند و عمدتاً چای سیاه خوبی را تولید و صادر می کند.

چای سیاه تیما مدل قلم بهاره

برخی کشاورزان، این چای سرگل را به صورت درشت و خرد نشده عرضه می‌کنند تا نشان دهند که چای ایرانی سرگل است. برای دم ‌کردن چای ابتدا باید آب کاملا به جوش آید و بعد از جوش آمدن آب شعله باید بسیار کم باشد تا حالت قلیان و جوش آب از بین برود. یک سوم قوری را آب جوش پر می‌ کنیم به ‌طوری که باید قسمتی از قوری خالی باشد و بعد از آن روی حرارت ملایم چای را دم می‌ کنیم. قوری چینی نیز بهترین نوع جنس برای دم کردن چای سیاه قلم است. این چای هم همانطور که از نام آن پیداست مربوط به برداشت دوم است که در فصل تابستان انجام می‌شود. این چای کیفیت متوسطی داشته و تلخی آن نسبت به چای بهاره کمتر است.