چگونه امتیاز امنیت سایبری را تضعیف می کند


با وجود ،وان، مطمئن باشید که پاد،ت Cyberlaw بیدار نشده است.

این اپیزود جایزه به جای اینکه چگونه امنیت سایبری توسط امتیاز وکیل-مشتری تضعیف می شود متمرکز است. برای بررسی این سوال، مصاحبه می کنم ژوزفین ولف و دن شوارچ، که همراه با دنیل وودز نوشته شده است مقاله ای با ،وان همین پستتی

تز آنها این است که وکلای تخلف، دیدگاه خود را از دست داده اند، زیرا آنها نبردی بدون محدودیت (و غالباً باخت) برای حفظ امتیاز وکیل-موکل برای گزارش های پزشکی قانونی که نقض امنیت سایبری مشتریانشان را تشخیص می دهند، از دست داده اند. قابل توجه است که برای نویسندگان یک مقاله مروری قانون، آنها تحقیقات مید، واقعی انجام دادند و این به ما چیزهای زیادی می گوید.

نویسندگان با همه بازیکنان در واکنش به تخلف مصاحبه ،د – تیم‌های امنیت اطلاعات شرکت نقض شده، وکلای نقض، بازرسان پزشکی قانونی که برای واکنش به حادثه با چتر نجات می‌روند، بیمه‌گران و کارگزاران بیمه و غیره. من به یاد می آورم تریسی کیدرمشاهده زیرکانه این است که در ساختن یک خانه، سه بازیکن اصلی وجود دارد – مالک، معمار، و سازنده – و اگر هر دو نفر از آنها را به تنهایی در یک اتاق قرار دهید، آنها تمام وقت خود را صرف بد دهان ، سومی خواهند کرد. به نظر می‌رسد ولف، شوارچ و وودز این کار را با بازیکنان پاسخ به تخلف انجام داده‌اند، و در حالی که بد دهنی‌ها در اطراف پخش می‌شود، سخت‌ترین فشار را متوجه وکلا می‌کند.

مشکل اصلی این است که استناد به امتیاز وکیل-موکل برای محرمانه نگه داشتن پزشکی قانونی نقض، فروش آس، نیست. دادگاه ها بی مهری کرده اند. برای غلبه بر شک و تردید قضایی، وکلای متخلف در نهایت محدودیت‌های شدیدتری را برای بازرسان پزشکی قانونی و ارتباطات آنها اعمال می‌کنند. نتیجه این است که هیچ گزارش پزشکی قانونی ممکن است برای بسیاری از تخلفات نوشته نشود (تا 95٪ آنها، ژوزفین ،ن می زند). شرکت نقض شده چگونه متوجه می شود که چه اشتباهی انجام داده است و چه درس هایی باید از این حادثه بیاموزد؟ ساده. وکیل آنها با شرکت پزشکی قانونی صحبت می کند، توصیه های آن را به یک پاورپوینت سطح بالا ترجمه می کند و جزئیات امنیت سایبری را به صورت شفاهی برای مدیریت و تیم امنیت اطلاعات شرکت توضیح می دهد. واقعاً چه چیزی ممکن است اشتباه شود؟

در پایان، دن و ژوزفین ایده هایی برای رهایی از این آشفتگی ارائه می دهند. به عقب هل می دهم. در مجموع، این سرگرم کننده ترین لذتی است که تا به حال در مورد قانون بیمه صحبت کرده ام.

دانلود ،مت 435 جایزه (mp3)

می تو،د با استفاده از پاد،ت Cyberlaw مش، شوید iTunes، گوگل پلی، S،ify، قالب های جیبی، یا ما فید RSS. مثل همیشه، پاد،ت Cyberlaw آماده بازخورد است. حتما درگیر شوید @stewartbaker در توییتر. سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای موضوعات یا مصاحبه شوندگان به [email protected] ارسال کنید. به یاد داشته باشید: اگر مهمان پیشنهادی شما در برنامه ظاهر شود، ما یک لیوان پاد،ت سایبرلاو را برای شما ارسال می کنیم! نظرات بیان شده در این پاد،ت متعلق به سخنرانان است و منع، کننده نظرات موسسات، مشتریان، دوستان، خانواده یا حیوانات خانگی آنها نیست.




منبع: https://reason.com/volokh/2022/12/19/،w-privilege-undermines-cybersecurity/