کناف کناف کاری اجرای صفر تا صد کناف سقف و دیوار قیمت کناف سقف | panelgachikanaf

کناف کناف کاری اجرای صفر تا صد کناف سقف و دیوار قیمت کناف سقف | panelgachikanaf

همچنین به‌کارگیری این محصولات، کیفیت ظاهری پنل گچی کناف را کاهش می‌دهد. همچنین اگر شرکتی معتبر با متخصصین متبحر این‌ خدمات را انجام دهد، مسلما هزینه افزایش میابد. معمولا افرادی که تجربه کمتری دارند، هزینه پایین‌تری پیشنهاد می‌دهند.

  • استفاده در سرویس های بهداشتی و حمام ها بخشی از کاربرد این پانل ها می باشد.
  • این دو ویژگی موجب افزایش عمر مفید ساختمان می شوند.همچنین میتوان در جاهای ضروری از دریچه بازدید استفاده کرد .
  • گچبرگ کناف موجود در بازار ایران شامل شرکت کناف ایران ، باتیس ، کارا ، مشهد و شیراز است.
  • این نوع عایق هم خاصیت صوتی و هم خاصیت حرارتی را در دیوار کناف بهبود می بخشد.

شما می توانید نظرات، انتقادات و یا پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. نیازی به نیروی متخصص برای استفاده از این سقف کاذب وجود ندارد. نگهداری کناف ها در انباری یا جا های مختلف، هیچ محدودیت خاصی ندارد و نسبت به مصالح گچی راحت تر است. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند.

دستمزد کناف بدون مصالح

ولی باید به این نکته توجه کرد که گچ هم طرفدارهای خودش را دارد. افرادی که علاقه به کار های کلاسیک دارند و نمی خواهند که از ابزار های آماده استفاده کنند بهتر است که از گچ را انتخاب کنند تا یه سلیقه ی خودشان طرح را شکل دهند. انتخاب بین گچ و کناف کاملا سلیقه ای است ولی برای اجرای اکثر کارها بهتر است از کناف که بر اساس تکنولوژی آلمان استفاده شود. پیش از انجام هر کاری یک پارچه و یا پلاستیک را زیر آن قسمتی که ترک برداشته قرار دهید، چون امکان دارد که آن محل کثیف شود. در مرحله ی بعد با چاقو کادری در قسمتی که ترک خورده است ایجاد کنید. بعد از آن از یک لایه ورق مش را به قسمتی که ترک خورده بچسبانید.

انواع کناف سقف

پروفیل (سازه) F47 عضو اصلی زیرسازی سقف های کاذب یکپارچه رو تشکیل میده. این پروفیل هم به عنوان سازه باربر در قسمت فوقانی سقف کاذب استفاده میشه و هم نقش زیرسازی برای نصب انواع پانل رو داره. توجه؛ در مجموع روش متر مربع کار انجام شده در سقف از لحاظ قیمتی و کیفیت مقرون به صرفه‌تر از دو روش فوق خواهد بود.

صفحه کناف با ضخامت 15 میلیمتری و 18 میلیمتری

بنابراین بهتر است در انتخاب مصالح و متخصص کناف‌کاری صرفه‌جویی نکنیم. بعد از اتمام نصب کناف، باید برای برق‌کشی و نصب روشنایی و نقاشی ساختمان هم هزینه‌ای در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که برخی از متخصصان کناف هزینه درزگیری، بتونه‌کاری و برش محل نصب ‌هالوژن را جدا محاسبه ‌‌می‌کنند. استفاده از سقف های کاذب و انواع دکور در کناف اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان تبدیل شود و فضای دلنشین را به کمک بیاورد. بهترین سقفی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است. استفاده از کناف به همراه چراغ های ال ای دی توکار، فضای اتاق را بسیار زیبا و در عین حال آرامش بخش خواهد کرد.