گزارش روند خرید و فروش (2022)


کارگزار پیشرو شرکت حقوقی کشور، The Law Practice Exchange (TLPE)، گزارش روند 2022 خود را در مورد ،ید و فروش شرکت حقوقی منتشر کرده است. بازار ،ید و فروش شرکت های حقوقی همچنان قوی است و احتمالاً به رشد خود ادامه خواهد داد.

2022 شاهد افزایش ،یداران شرکت های حقوقی است

پس از یک دوره خنک کننده اولیه که در اوایل سال 2020 همه گیری شیوع پیدا کرد، بازار معاملات شرکت های حقوقی بار دیگر در حال رشد است. به طور سنتی، افراد ،یداران اصلی شرکت های حقوقی کوچک بودند. این روند به شرکت‌های حقوقی متوسط ​​و بزرگ‌تر تغییر کرده است.

تام لنفستی، بنیانگذار و کارگزار اصلی TLPE، توضیح داد: “بازار کار فشرده، استخدام شرکت های متوسط ​​و بزرگ را دشوارتر کرده است.” بسیاری از این شرکت‌ها به دنبال ،ید شرکت‌های کوچک‌تر برای رشد تیم‌های خود و خدمت‌رس، مؤثر به مشتریان بوده‌اند.» توضیح دیگر این است که شرکت‌های بزرگ‌تر ،ید را راهی برای رشد جغرافیایی یا سرمایه‌گذاری بر فرصت‌های کار از راه دور می‌دانند.

بومیان فرصتی برای تامین بودجه بازنشستگی را مشاهده می کنند

بزرگترین گروه فروشندگان همچنان وکلای آماده بازنشستگی هستند. ا،ر فروشندگان دفاتر حقوقی مردان بالای 65 سال و یا ،ن بالای 55 سال هستند که به دنبال بازنشستگی و ،ب درآمد از زحمات خود در ساخت یک موسسه حقوقی هستند.

جالب اینجاست که Lenfestey می بیند که ،ن زودتر از مردان فرآیند برنامه ریزی جانشین پروری خود را آغاز می کنند. «به نظر می رسد وکلای زن زودتر برای جانشینی برنامه ریزی می کنند. میانگین سنی فروشندگان زن ما ده سال کمتر از همتایان مرد آنها است. به نظر می‌رسد این کنایه که ،ن برنامه‌ریزان بهتری هستند در بازار قانونی وجود دارد.

فرصت های مالی بیشتر در افق

وکلا دیگر مجبور نیستند برای تأمین مالی معاملات خود صرفاً به پس انداز شخصی متکی باشند. گزارش TLPE تأیید می کند که وکلای بیشتری برای تأمین مالی تراکنش های خود به دنبال منابع خارجی هستند.

Lenfestey گفت: “ما شاهد هستیم که بانک های بیشتری به پتانسیل این بازار پی برده اند و منابعی را برای تامین مالی معاملات شرکت های حقوقی اختصاص می دهند.”

بسیاری از بانک ها قبلاً برای معاملات شرکت های حقوقی تأمین مالی ارائه کرده اند. با این حال، اکنون بانک ها مأموران وام را استخدام می کنند تا به طور انحصاری بر وام دادن به شرکت های حقوقی تمرکز کنند. یک مثال از M&T Bank آمده است. آنها ابتدا با ارائه Nota، یک پلت فرم بانکی که راه حل های بانکداری تجاری را برای شرکت های حقوقی کوچک ارائه می دهد، تمرکز خود را بر روی شرکت های حقوقی کوچک آغاز ،د.

ما فقط انتظار داریم بازار ،ید و فروش شرکت های حقوقی رشد کند.»

تام اینفستی

مدیر عامل نوتا، پل گاریبیان می گوید که ارائه تامین مالی شرکت حقوقی در افق است. «فقط فرصت بیشتری در این بازار وجود خواهد داشت، زیرا مقررات همچنان کاهش می‌یابد و شرکت‌های حقوقی ،ب‌وکارهایی با ارزش قابل انتقال ایجاد می‌کنند. Nota همچنان به ارزیابی چگونگی کمک به مشتریان خود برای افزایش فعالیت های حقوقی خود از طریق محصولات خدمات مالی، از جمله سرمایه برای ،ید شرکت های حقوقی، ادامه می دهد.

گزینه های تامین مالی بیشتر تنها به رشد آینده بازاری که بسیاری آن را یک بازار در حال گسترش می دانند کمک می کند. Lenfestey گفت: “ما فقط انتظار داریم بازار ،ید و فروش شرکت های حقوقی رشد کند.” “اگر شما یک رونق دهنده هستید که آماده بازنشستگی هستید، تماس بگیرید زیرا ممکن است فرصت هایی برای فروش شرکت شما قبل از بستن درها وجود داشته باشد.”

سیستم های بازاریابی منجر به ارزش های بالاتر می شوند

شرکت‌های حقوقی که در بازاریابی، فناوری و افراد سرمایه‌گذاری می‌کنند، بالاترین ارزش‌گذاری را دارند. مشخصاً اینکه یک شرکت حقوقی چقدر ارزش دارد به مدل ،ب و کار خاص بستگی دارد. اما گزارش TLPE بینشی در مورد اینکه چگونه ،یداران برای شرکت های حقوقی ارزش قائل هستند، ارائه می دهد. شرکت های حقوقی کوچک شاهد درآمدی چند برابر از 45% تا 95% درآمد ناخالص هستند.

جایی که یک شرکت در آن طیف گسترده قرار می گیرد بیشتر به مدل ،ب و کار شرکت بستگی دارد. Lenfestey به صاحبان شرکت های حقوقی کوچک توصیه می کند که روی توسعه فرآیندها و رویه ها تمرکز کنند تا اطمینان حاصل شود که شرکت تا حد امکان کارآمد است. هرچه شرکت بیشتر بتواند نشان دهد که موفقیت شرکت به یک فرد وابسته نیست، بهتر است. با برنامه ریزی پیشرفته، صاحبان شرکت های حقوقی می توانند از هم اکنون برای به حدا،ر رساندن ارزش شرکت خود در زم، که آماده ،وج هستند، اقداماتی انجام دهند. کامل گزارش روند 2022 در مورد ،ید شرکت حقوقی بینش بیشتری در مورد روندهای برتر برای تماشا، نمایه های ،یداران و فروشندگان معمولی و پرطرفدارترین فعالیت های شرکت حقوقی ارائه می دهد.

آ،ین به روز رس، در 17 نوامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/law-practice-exchange-2022-trends/