Oregon Cannabis 2025: پیش بینی و گزارش قانونگذاری
انتشار: بهمن 05، 1403
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

Oregon Cannabis 2025: پیش بینی و گزارش قانونگذاری


جلسه قانونگذاری اورگان به طور رسمی این هفته ، سه شنبه 21 ژانویه آغاز شد. این یک جلسه منظم در سال 2025 است ، به این م،ی که ما برای یک کشش طول، تر هستیم-یک تقویم 160 روزه ، در مقابل ماجرای 35 روزه ای که در سالهای حتی شماره می بینیم.

اگر هر یک از این موارد را بخو،د مقالات خبری پیش نمایش جلسه 2025 ، شاهدانه را به ،وان اولویت قانونگذاری نمی بینید. به احتمال زیاد ، شما اصلاً آن را مشاهده نخواهید کرد. به نظر می رسد قانونگذاران هر دو محتاط و خسته از حشیش هستند: رسوایی های صنعت 2023 که دلالت بر مقامات ،تی دارد هنوز نسبتاً اخیر است. و پس از ده سال پویا و صدها نفر از بزرگسالان از پیشنهادات ، لوایح و قو،ن حشیش استفاده می کنند ، این برنامه باید نفس بکشد.

همه این گفته ها ، انجمن صنعت حشیش اورگان (CIAO) و دیگران روی آنها کار کرده اند لیست آرزوهای، و من انتظار دارم که در سال 2025 چند قانون جدید حشیش را ببینید. بیشتر آن داربست و نگهداری خواهد بود.

در زیر ، من پیش نویس صورتحساب ها را که در حال حاضر در جلسه 2025 (با پیوندها) جمع آوری می شود ، خلاصه می کنم و برخی از نظرات متناقض را ارائه می دهم. اما ابتدا احتیاط معمول خود را اضافه می کنم: ا،ریت بزرگی از این قبض های معرفی شده تصویب نمی شوند. برخی از آنها حاوی مفاهیم همپوش، هستند و هرگز به کمیته نمی روند ، در حالی که برخی دیگر پس از یک یا دو جلسه رسیدگی ش،ت می خورند ، یا در صورتحساب Omnibus یا مکان نگهدارنده ادغام می شوند.

این یکی از صورتحساب های Omnibus است و دیگری برای تماشای آن. پیش نویس آن دیروز آن را "Omnibus اما کامل" برای من توصیف کرد. در اینجا آنچه در آنجا وجود دارد امروز است:

  • ت،یب خانه های حلقه را هنگام اجرای حکم جستجو برای بررسی تولید غیرقانونی ماری جوانا مجاز می کند.
    • این مسئله به ،وان یک مسئله فرآیند من، ، من را به ،وان یک مسئله بالقوه مشکل ساز می کند.
  • OLCC را م،م می کند تا نقشه های دارای مجوز از عملیات شاهدانه صنعتی و محل تولید ماری جوانا را در اختیار بخش منابع آب و و، کیفیت محیط زیست قرار دهد.
    • یک مسئله ارتباطی بین آژانس. مدتی در لیست بوده اید.
  • ممنوعیت یک ،ده فروش ماری جوانا را که در فاصله 1000 فوت از ساختمان قرار دارد ، که در آن یک برنامه عمومی از پیش سازنده یا مهد کودک ارائه می شود ، لغو می کند.
    • چیزی که ما بیش از یک بار با آن سروکار داشته ایم ، از جمله با و، دادگستری بازگشت به چه زم،. فقط یک توضیح لازم است.
  • به و، امور خارجه کشاورزی اجازه می دهد تا زیست توده و شاهدانه صنعتی فرآوری شده را که در محل یک عملیات دارای مجوز صنعتی دارای مجوز است ، بازرسی کند.

در اینجا چند مفهوم وجود دارد که ممکن است اضافه شوند:

  • کمک هزینه OLCC برای انتقال از یک چرخه صدور مجوز یک ساله به یک چرخه دو ساله ، مانند الکل.
    • این می تواند نوار قرمز زیادی را برای OLCC و صنعت کاهش دهد. شیطان در جزئیات مربوط به موضوعات مالیاتی ،ده فروش ماری جوانا خواهد بود ، اما من به ،وان یک مفهومی که واقعاً آن را دوست دارم.
  • برنامه کمک هزینه را برای هدف قرار دادن غیرقانونی در ج، غربی اورگان ، در سطح خدمات فعلی رشد می کند.
    • این کمک هزینه از سال 2018 انجام شده است: کلانترها و افراد حقوق قرب، طرفداران اصلی هستند. اگر می خواهید داده ها را ببینید ، برنامه کمیسیون عدالت کیفری اورگان گزارشی را منتشر کرد در اینجابشر
  • برای مطالعه استفاده پزشکی از ماری جوانا به OHA نیاز دارد.
    • این یک لایحه کوچک خنده دار است و احتمالاً فقط یک مکان نگهدارنده است. ما فقط 27 سال است که یک اساسنامه ماری جوانا پزشکی در اورگان داشته ایم!
  • ا،اماتی را که یک دارنده کارت شناسایی رجیستری که ماری جوانا را برای ثبت نام پزشکی شخصی در OHA تولید می کند ، حذف می کند.
  • به شخصی که مسئول یک سایت رشد ماری جوانا است که ماری جوانا را برای استفاده پزشکی برای سه یا چند دارندگان شناسایی رجیستری تولید می کند ، نیاز به درخواست تعیین شده از OLCC دارد.
  • OHA را برای صدور کارتهای ثبت نام الکترونیکی راهنمایی می کند.
  • به ،ده فروشان ماری جوانا نیاز دارد تا کالاهای کانابینوئید درجه پزشکی را که حاوی بیش از 20 درصد کل THC نیست ، ارائه دهند.
  • مراقبت های بهداشتی و حمایت از اشتغال را برای شخصی که صاحب کارت شناسایی است ، ایجاد می کند.

این لایحه کمیسیون شاهدانه اورگان با مفاهیم قوی است ، اما به اصلاحات زیادی نیاز دارد. OLCC سالهاست که برنامه ماری جوانا پزشکی OHA را به آرامی جذب می کند. در ابتدا این افراد را ناراحت می کند ، اما یک بادگیر کامل یک موفقیت آمیز است. SB 162 شانس خوبی برای عبور به نوعی دارد.

  • برای مطالعه حشیش به OLCC نیاز دارد.
  • OLCC را راهنمایی می کند تا یافته ها را به کمیته های موقت مجلس قانونگذاری مربوط به قوه قضاییه حدا،ر تا 15 سپتامبر 2026 ارائه دهد.

مکان نگهدارنده

همان SB 188. مکان نگهدارنده.

  • ارزیابی مالیات ویژه برای زمین به پایان می رسد ، اگر مالک یا شخص کنترل زمین مجازات مدنی برای رشد ماری جوانا در زمین دریافت کند یا به دلیل رشد آن در آنجا مقصر شناخته شود.
  • اگر مالک به طور منطقی در مورد گلدان آگاهی نداشته باشد یا به محض اینکه می دانست ، با پلیس تماس می گیرد ، استثنا می کند.
  • صلاحیت زمین از مزرعه استفاده از ارزیابی های ویژه بر مجازات نهایی مدنی یا قضاوت محکومیت برای رشد غیرقانونی ماری جوانا در برابر صاحب زمین یا شخص در اختیار و کنترل زمین را رد می کند.
  • استثنائی را برای یک صاحب زمین یا سایر مالیات دهندگان موظف فراهم می کند که به طور منطقی فاقد آگاهی از رشد غیرقانونی ماری جوانا یا فوراً به یک سازمان اجرای قانون از رشد غیرقانونی ماری جوانا اطلاع داده شده است.

به نظر می رسد این لایحه در حال حاضر ضعیف تصور شده و ضعیف است. من حدس می زنم که به دلایل مختلف به جایی نمی رسد ، که مهمترین آنها توجه به تأثیر مالی خواهد بود.

  • تک لاینر: برای اجرای قو،ن مربوط به کشت غیرقانونی ماری جوانا ، در اداره پلیس ایالتی یک بخش را تعیین می کند.

من شک دارم که به هر جایی می رود.

این یکی به همراه SB 557 و 558 درست در زیر ، قبض های CIAO وجود دارد. (می تو،د اولویت های قانونی سیائو را مشاهده کنید در اینجا.) هر یک از این لوایح توسط سناتور فلوید پروزانسکی ، حامی صنعت دیرینه حمایت می شود.

  • به یک تولید کننده ماری جوانا ، عمده فروش ماری جوانا ، پردازنده ماری جوانا یا ،ده فروش ماری جوانا اجازه می دهد تا از یک سیستم دوربین تشخیص حرکتی در یک محل دارای مجوز استفاده کند.
    • من تعجب کردم که این امر توسط OLCC مجاز نیست.
  • OLCC را راهنمایی می کند تا با قاعده تأیید شاهدانه صنعتی برای تولید کنندگان ماری جوانا ایجاد شود.
  • OLCC را از نیاز به بر،ب های فیزیکی یا سایر شناسه ها در برخی از گیاهان ماری جوانا منع می کند.
    • این امر بسیار مفید خواهد بود و بسیاری از "انطباق" بی م،ی و کار و ، را کاهش می دهد.
  • به یک وسیله نقلیه حمل و نقل مورد ماری جوانا اجازه می دهد تا از یک م،فست دیجیتالی استفاده کند و م،فست را در هنگام حمل و نقل ویرایش کند.
    • بیایید با زمانها روبرو شویم.
  • به و، امور خارجه کشاورزی (ODA) اجازه می دهد تا "کنف صنعتی" را طبق قانون تعریف کند.
  • به یک مجوز ماری جوانا اجازه می دهد تا در تجارت بین ایالتی شاهدانه صنعتی و ماری جوانا شرکت کند. اگر قانون فدرال یا و، دادگستری ایالات متحده اجازه یا تحمل تجارت بین ایالتی کنف های صنعتی یا ماری جوانا را بدهد ، عملی می شود.
    • من هم باید در مورد این سؤال کنم. در سال 2019 ، ما گذشتیم SB 582 که در حال حاضر اجازه صادرات ماری جوانا را می دهد. این پیشنهاد بسیار مشابه به نظر می رسد.
  • حداقل به یک کمیسر OLCC نیاز دارد تا یک پردازنده ماری جوانا ، تولید کننده ماری جوانا ، ،ده فروش ماری جوانا یا مجوز عمده فروش ماری جوانا را در اختیار داشته باشد.

خلاق ، و احتمالاً به جایی نمی رود.

  • به یک مجوز ماری جوانا اجازه می دهد تا نمونه هایی از موارد ماری جوانا را به سایر مجوزهای ماری جوانا در رویدادهای موقت ثبت شده در OLCC ارائه دهد.
  • به کمیسیون اجازه می دهد تا با قاعده یک سیستم ثبت نام موقت ایجاد کند. به یک عمده فروش ماری جوانا اجازه می دهد تا در یک رویداد موقت کالاهای ماری جوانا را به یک ،ده فروش ماری جوانا بفروشد.
  • به یک تولید کننده ماری جوانا اجازه می دهد تا نمونه هایی از دانه ها و گیاهان ماری جوانا نابالغ را به کارگران مجاز ارائه دهد.
  • به یک تولید کننده ماری جوانا ، پردازنده ماری جوانا و عمده فروش ماری جوانا اجازه می دهد تا نمونه هایی از کالاهای ماری جوانا را به مبلغ مشخص شده به کارگران مجاز ارائه دهد.

در صورت گذشت این ، دسته ای از حاکمیت برای OLCC پیش می آید. اما همه چیز منطقی است.

  • حدا،ر درصد مالیاتی را که هیئت مدیره یک شهر یا شهرستان ممکن است در فروش کالاهای ماری جوانا تحمیل کند ، افزایش می دهد. 20 ٪ از درآمد حاصل از آن به شهر یا شهرستان مورد نظر می رود.
  • درصدی از مبلغ تازه تصویب شده یا افزایش یافته برای انتقال به استان که در آن تأسیس ،ده فروشی جمع آوری شده قرار دارد ، نیاز دارد ، مشروط بر اینکه این شهرستان واجد شرایط توزیع حساب ماری جوانا باشد.

این به شدت باعث افزایش شدید صنعت حشیش می شود. صورتحساب های مشابه در سالهای قبل مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و من در اینجا انتظار دارم.

  • یک کارگروه بانک ،تی ،تی ایجاد می کند.

فرماندار آ،ین بار این لایحه را با استناد به "چالش های لجستیکی" وتو کرد. من فرصتی برای گفتگو با حامیان SB 583 نداشته ام ، بنابراین من مطمئن نیستم که این طرح در مورد بازگرداندن چیست. به ،وان یک پسر از داکوتای شمالی-تنها ایالت اتحادیه با یک بانک ،تی. و به ،وان یک طرفدار دسترسی بانکی عادلانه - امیدوارم که این یکی موفق شود.

  • معافیت از سوابق عمومی افشای آدرس مس، یا شماره تلفن شخصی شخصی که دارای مجوز صادر شده در زیر است ORS 475C.273بشر

مرجع در آنجا به مجوز کارگر ماری جوانا است. ایده خوب قانون پیشنهادی احتمالاً باید در آن جارو کند ORS 475C.269 همچنین

  • اظهار می دارد که شخص باید به OHA یا OLCC بگوید که شخص در آن قصد دارد ماری جوانا یا psilocybin را رشد ، پردازش یا تولید کند و صاحب سایتی باشد که شخص قصد دارد از آن استفاده کند. مواردی را مشخص می کند که OHA یا OLCC نمی توانند به شخص اجازه دهند.
  • متقاضی را به مجوز تولید Psilocybin نیاز دارد تا اطلاعات مربوط به مالکیت و موقعیت مک، برای مجوز را به OHA ارسال کند و صادر ، مجوز در شرایط مشخص ، صلاحیت صدور مجوز را ممنوع می کند.
  • متقاضی را برای تهیه مجوز برای تولید یا پردازش ماری جوانا برای ارسال اطلاعات OLCC در مورد مالکیت و محل برگزاری محل برای مجوز نیاز دارد. کمیسیون را از صدور مجوز در شرایط مشخص منع می کند.
  • به یک متقاضی برای یک سایت رشد ماری جوانا پزشکی یا ثبت نام سایت پردازش ماری جوانا پزشکی نیاز دارد تا اطلاعات مربوط به مالکیت و محل ثبت نام محل را به اطلاعات ارائه دهد. OHA را از صدور ثبت نام در شرایط مشخص منع می کند.

این یک لایحه بزرگ و ناگوار است که مفاهیمی با هم تداخل دارد. انتظار داشته باشید که به نوعی در جایی جذب شود.

  • مواردی را ارائه می دهد که دارای حشیش در آنها هستند ، باید دارای بر،ب باشند که می گوید شخص برای مصرف یا استفاده از آن باید حداقل 21 سال سن داشته باشد.
  • به بر،ب های ماری جوانا و سیستم های تحویل استنشاقی که حاوی وسایل بخار صنعتی مشتق از شاهدانه صنعتی هستند ، نیاز دارد تا حداقل سن مصرف یا استفاده از آن 21 سال سن داشته باشد.

همه باید بر،ب های خود را دوباره انجام دهند.

  • مست،م آن است که وسایل و فروشگاه های ماری جوانا به مردم هشدار دهند که استفاده از ماری جوانا توسط شخصی که باردار است ممکن است خطر ایجاد کند.
  • به یک ،ده فروش ماری جوانا و یک دیسپنسر پزشکی ماری جوانا نیاز دارد تا علائم هشدار دهنده را در مورد مصرف یا استفاده از ماری جوانا در دوران بارداری ارسال کند.
  • به موارد ماری جوانا و سیستم های زایمان استنشاق نیاز دارد که حاوی یک ماده بخار مشتق شده از گرب های صنعتی است تا در بر،ب زدن که مصرف یا استفاده از ماری جوانا در دوران بارداری ممکن است خطرناک باشد.

برخی از مشکلات گفتار و بر،ب در اینجا.

  • برای مطالعه خود به OLCC نیاز دارد. OLCC را راهنمایی می کند تا یافته ها را به کمیته های موقت مجلس قانونگذاری مربوط به توسعه اقتصادی حدا،ر تا 15 سپتامبر 2026 ارائه دهد.

مکان نگهدارنده همان 2276.

مشابه دو مورد فوق.

  • OLCC را راهنمایی می کند تا به شاهدانه نگاه کند و به کمیته های قضایی گزارش دهد. کمیسیون را راهنمایی می کند تا یافته ها را به کمیته های موقت مجلس قانونگذاری مربوط به قوه قضاییه حدا،ر تا 15 سپتامبر 2026 ارائه دهد.

من معتقدم که این یکی از طریق کمیسیون حشیش اورگان نیز مانند SB 176 انجام می شود. و مانند SB 176 ، احتمالاً دارای پاها است اما در این راه اصلاحاتی را نیز مشاهده خواهد کرد.

  • فراهم می کند که سازمانهایی که خدمات بهداشتی و درم، ، مراقبت تسکین دهنده یا خدمات بهداشتی و درم، و همچنین برخی از امکانات مس، را ارائه می دهند ، باید سیاست هایی بنویسند و در مورد استفاده پزشکی از ماری جوانا به کارکنان خود آموزش دهند.
  • همان ا،ام هر سازمان یا امکانات مس، که به ،وان یک مراقب اضافی برای دارنده کارت ماری جوانا تعیین شده است.
  • از یک سازمان یا تسهیلات مس، و کارمندان و پیمانکاران آن در برابر برخی از مسئولیت های کیفری مربوط به استفاده پزشکی ماری جوانا محافظت می کند.
  • هیئت مدیره پرستاری ایالت اورگان را از اقدامات انضباطی علیه یک پرستار برای بحث در مورد استفاده پزشکی ماری جوانا با بیمار منع می کند. (توجه: پرستاران قبلاً طبق اساسنامه مجاز به بحث در مورد مصرف ماری جوانا پزشکی با بیماران هستند ، مطابق با حمایت از اصلاحیه اول)
  • تعریف "وضعیت ناتوان کننده پزشکی" را برای استفاده پزشکی از ماری جوانا گسترش می دهد. افزودنی خاص که من می بینم "نیاز به آسایشگاه ، مراقبت تسکین دهنده ، مراقبت از راحتی یا سایر مدیریت علائم ، از جمله مدیریت جامع درد است."

______

این تنها چیزی است که او در حال حاضر نوشت. من در پایان جلسه یا قبل از آن با هرگونه تحولات قابل توجهی دوباره بررسی می کنم.



منبع: https://harris-sliwoski.com/cannalawblog/oregon-cannabis-2025-legislative-forecast-and-report/