اعتماد عمومی به آموزش عالی سقوط می کند – جاناتان تورلی


ما قبلاً در مورد اینکه چگونه فعالیت در رسانه ها و شرکت ها باعث افزایش واکنش عمومی شده است صحبت کرده ایم. برنامه های اجتماعی اعتماد و سود را تضعیف کرده است، اما فشار برای پیگیری این اه، بدون توجه به هزینه آنها همچنان با،ت. به نظر می رسد همین امر در مورد آموزش عالی نیز صادق باشد. دانشگاه‌ها و کالج‌ها به دلیل پا،ازی صفوف اساتید محافظه‌کار یا مخالف و در عین حال ایجاد محیط‌های ارتد، سیاسی و عدم تحمل دیدگاه مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. آ نظرسنجی گالوپ نتیجه سال‌ها فرسایش در تحمل دیدگاه را نشان می‌دهد که تنها 36 درصد از آمریکایی‌های نظرسنجی شده گفته‌اند که به کالج‌ها و دانشگاه‌های این کشور اعتماد دارند. این کاهش شدید نسبت به سال 2018 است که تقریباً نیمی از آنها به کالج‌ها و دانشگاه‌های ما اعتماد داشتند.

جای تعجب نیست که بیشترین کاهش در میان جمهوری خواه، بود که با محیط های خصمانه فزاینده ای در دانشگاه ها مواجه شدند و کمپین های سخنرانان محافظه کار یا آزادی خواه را لغو ،د. جمهوری خواه، که در آموزش عالی “معامله بزرگ” یا “اعتماد بسیار زیادی” داشتند از 37 درصد به 19 درصد کاهش یافت. این نظرسنجی نشان می‌دهد که کالج‌ها و دانشگاه‌ها به‌،وان محیط‌های خصمانه برای افرادی که دیدگاه‌های محافظه‌کار، آزادی‌خواه و مخالف دارند، در حال رشد است.

در عین حال، بسیاری به دلیل ،یبی از هزینه های بالا و ارتباط کمتر برای آنها، به سادگی آموزش عالی را به ،وان یک گزینه رد می کنند. دیدگاه دانشگاه ها به ،وان مکان های تلقین نیز احتمالاً در این روند نقش دارد. تعداد کمی از محافظه کاران از ایده پرداخت شهریه بالا لذت می برند تا فرزندانشان چهار سال را با حملات بی امان به دیدگاه ها و ارزش های خود بگذرانند و در عین حال فرصت های گفتاری خود را محدود کنند.

همین دیدگاه در بین اهداکنندگان در حال افزایش است. عدم تحمل ایدئولوژیک باعث شده است که کمک کنندگان از مدارس حمایت کنند مانند: اخیراً دانشگاه آریزونا.

این روند بدتر شده است، زیرا دانشکده‌های ما از نظر ایدئولوژیک تنوع کمتری پیدا کرده‌اند، به جز در حدی که طیف متنوعی را منع، می‌کنند که از چپ به چپ منتهی می‌شود.

به ،وان مثال، یک نظرسنجی جدید انجام شده توسط هاروارد کریمسون نشان می دهد که بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان دانشکده علوم و هنر هاروارد و دانشکده مهندسی و علوم کاربردی به ،وان “لیبرال” یا “بسیار لیبرال” معرفی می شوند. تنها 2.5 درصد به ،وان «محافظه کار» و تنها 0.4 درصد به ،وان «بسیار محافظه کار» معرفی شدند. این در مدارس دیگر نیز تکرار شده است، مانند نظرسنجی اخیر در MIT، که نشان داد تنها درصد کمی (در صورت وجود) از اساتید خود را جمهوری خواه یا محافظه کار معرفی می کنند.

این در مقایسه با نظرسنجی گالوپ است که نشان می دهد «نسبت تقریباً برابری از بزرگسالان آمریکایی محافظه کار (36٪) و میانه رو (35٪) شناسایی شده اند. تنها 26 درصد آنها را لیبرال معرفی ،د.

آنچه قابل توجه است این است که هیچ یک از اینها برای مدیران و اعضای هیئت علمی فردی مهم نیست. هنوز انگیزه های شخصی و حرفه ای قدرتمندی برای تقویت این ارتدو، در دانشگاه ها وجود دارد. مهمتر از آن، سخن گفتن علیه چنین برنامه‌هایی یا حمایت از همکار، که هدف کمپین‌های لغو قرار گرفته‌اند، هزینه‌هایی دارد.

نتیجه این است که، مانند بسیاری از رسانه‌ها و محیط‌های شرکتی، دانشگاهیان همچنان در شعبه‌ای که همه ما بر آن نشسته‌ایم می‌بینند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/15/gallup-public-confidence-in-higher-education-plunges/