بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت

با گزینش وکلا و مشاورین حقوقی متخصص و متبحر در انواع زمینه ها به تجربه چندین ساله در انجام امور حقوقی دست یافته و با اطمینان بیشتر امکان عقد قرارداد و یا مشاوره تخصصی برای موکلین فراهم می باشد. وکیل پایه دو دادگستری کسی است که هنوز در تمامی آزمون‌های وکالت قبول نشده و یا زمان زیادی از گرفتن پروانه وکالت او نگذشته است. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. ممکن است برخی افراد کم‌توان مالی و بی‌بضاعت به دلیل عدم تمکن مالی، نتوانند از خدمات وکلای دادگستری بهره‌مند گردند. در این شرایط و تحت قوانینی کانون وکلا از میان وکلای دادگستری هر حوزه، یک نفر را به عنوان وکیل، برای او انتخاب خواهد کرد. اگر شما خود به دنبال یک شخصی هستید که بهترین وکیل دادگستری باشد تا از شما دفاع کند، باید این نکته را در نظر بگیرید که داشتن اشراف کامل وکیل و تخصص لازم داشته باشد و موکل را از مسیر درست راهنمای کند و او را از مسیر خود دور نکند.

  • البته درست نیست که عقل انسان به چشمش باشد، اما یک دفتر مرتب که کارکنانی هم هدف و پشتیبانی کننده دارد، می تواند بیانگر اعتبار وکیل باشد.
  • زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم.
  • برای این که بهترین وکیل تهران را انتخاب کنید باید تحقیق و بررسی های زیادی انجام دهید تا یکی از مجرب ترین و کاربلدترین وکلای تهران را انتخاب نمایید.
  • داشتن پروانه وکالت و گذراندن مراحل آزمونی متعدد تنها برای یک وکیل خوب بودن کافی نیست و وکلای خوب دادگستری دارای یک سری ویژگی‌های در زمینه‌های اخلاقی و مهارت و توانایی حقوقی هستند.
  • در این مقاله هم برای راحتی شما سعی کرده ایم وکلایی که کارکشته هستند را معرفی کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد سوابق آن ها تا انتهای مقاله همراه ما در برترین وکیل باشید.

انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. یکی از وجه تمایز بیشتر پرونده‌های غلامعلی ریاحی، سیاست می‌باشد. بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.

بنا بر آنچه که گفته شد، هر وکیل حرفه ای در یک زمینه خاص حقوقی تخصص دارد که می‌تواند با مشاوره حقوقی منافع موکل را حفظ کند و در شرایط پیچیده و سخت، بهترین راهکار را ارائه دهد. درنتیجه وکیل پایه یک دادگستری متخصص، به واسطه تجربه‌های متعددش، پرونده های حقوقی خود را بدون بروز هیچ مشکلی به‌پایان می‌رساند. دفتر حقوقی فرهنگ تفاهم در تهران که سابقه موفقی در حوزه حقوقی دارد، با در‌اختیار داشتن بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران، متعهد است که پرونده‌های شما را پیگیری و در برابر بی عدالتی از شما دفاع کند. وکالت امری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط بهترین وکیل در تهران و یا کارشناس حقوقی باتجربه انجام شود.

بهترین وکیل بجنورد را لیست 10 تایی بشناسید!!!

همان طور که می‌دانید دعاوی کیفری جزیی از دعاوی حقوقی هستند که مستلزم صدور کیفرخواست (چه از نوع دعاوی قابل گذشت چه غیر قابل گذشت) می‌باشند، و به واسطه وکیل کیفری قابلیت پیگیری و رسیدگی دارند. هر فردی برای دفاع از حقوق خود در دعاوی کیفری نیازمند استفاده از وکلای کیفری می‌باشد. از مهم ترین اصول اخلاقی در امر وکالت، صداقت و راستگویی است که یک وکیل خوب همواره رعایت می‌کند.

تفاوت دعاوی خلع ید،تصرف عدوانی و تخلیه ید

در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد. دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و …

اینجاست که علم و دانش و تجربه یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند کمک بسزایی در تهیه دادخواست درخور به موکلین خود داشته باشد. در این رابطه بیان موضوع و نوشتن آن امری بسیار تاثیر گذار در نتیجه پرونده خواهد داشت که اگر فردی در این زمینه نتواند به هر دلیلی موضوع اصلی خود را بیان نماید ممکن است در این مورد رای علیه وی صادر شود و یا پرونده وی طی قرار عدم صلاحیت ممکن است به مرجع دیگری ارسال گردد. در این مورد معمولا وکیل پایه یک دادگستری می تواند با بیان دقیق امر در این رابطه و همچنین در صورت لزوم نوشتن دادخواست دیوان برای شما کمک بسیار فراوانی در این رابطه در خصوص شروع ماجرا برای شما بنماید. منظور از وکیل تهران و یا وکیل در تهران وکیلی است که محل فعالیت و دفتر وکالت او بر اساس پروانه وکالت تهران بوده و در تهران مشغول به وکالت و مشاور حقوقی می‌باشد و تمرکز او در تهران می‌باشد اگرچه می‌تواند در سایر شهرها نیز انجام وکالت نموده و مشاوره حقوقی ارائه نماید . در خصوص طلاق توافقی میتوانند در مناطق مختلف ودر پایتخت ظرف ۱ماه یا نهایت ۲ماه با ۴جلسه مشاوره حقوقی انجام میشود وبا توافق زوج در حضانت فرزند ودر مورد مهریه ونفقه واجرت المثل به توافق برسند وکیل چه در تهران ومناطق مختلف اقدام کنند.

آقای حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران و 12 سال سابقه کار دارند. پژوهشگر برتر کشور و بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن می باشند. ایشان دارای دکتری خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و استاد دانشگاه علامه طباطبایی هم هستند. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد. انجام طلاق توافقی در تهران از جمله خدمات ما در دفتر وکلای حامیان عدالت است. تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران در طی مراحل طلاق در مدت زمان کوتاه که مقتضای رسیدگی دادگاه های خانواده است به صورت کاملا قانونی شما را یاری می کنند.

پیدا کردن وکیل خوب در تهران کار دشواری نیست ولی اینکه بتوانید وکیل حرفه ای در تهران پیدا کنید که بتواند به پروند شما اضافه شده و به عنوان وکیل مدافع در دادگاه حاضر شود کار دشواری است زیرا وکلای حرفه ای معمولا سرشان شلوغ است و زمان رسیدگی به پرونده های شما را ندارند. تعهد وکیل به موکل خود صرفا تعهد به وسیله است یعنی وکیل تعهد می کند که موکل را برای رسیدن به حق خود یاری رساند ، به این معنا که باید در تمامی جلسات دادگاه حضور داشته باشد و از حق موکل با ارائه دلایل درست دفاع نماید . در بحث دعاوی کیفری صرفا متهم می تواند درخواست وکیل تسخیری نماید و در دعاوی حقوقی هم خواهان هم خوانده می توانند هر دو درخواست وکیل معاضدتی داشته باشند. در تعیین حق الوکاله وکیل مواردی نظیر نوع دعوای مطرح شده اعم از این که کیفری یا حقوقی باشد ، میزان پیچیدگی پرونده و روند رسیدگی آن موثر هستند که هم به صورت توافق فی مابین و هم مطابق تعرفه قانونی تعیین می شود . اگر در خصوص تغییر نام و نام خانوادگی احتیاج به مشاوره داشتید و یا تمایل به حذف نام همسر سابق خود از شناسنامه پس از طلاق داشتید یا به مشکلاتی از این قبیل برخورد کردید، مابه شما پیشنهاد میکنیم با یک وکیل که در حوزه ثبت احوال اطلاعات و آگاهی دارد ،مشورت نمایید.

برخی از افراد نیز تنها برای انتخاب وکیل در تهران ، اقدام به مشاوره با وکیل پایه یک می‌نمایند. این افراد با انجام مشاوره کلیات پرونده قضایی خود را از وکیل می‌پرسند و بعد از توافق با وکیل مورد نظر، با او قرارداد می‌بندند و پیگیری پرونده خود را به او می‌سپارند. موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود. بهترین وکیل نیاز به موکل خوب دارد و به در تمام طول پرونده باید در رابطه با موضوع پرونده چیزی را از موکل خود مخفی نکند و برای موفقیت در پرونده با صبر و حوصله حقیقت را برای موکل خود بازگو کند. وکیلمعاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجودوکیلالزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذوکیلرا نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلاوکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد.