بهترین وکیل تهران 09128478662 گروه وکلای یعقوبی

در مجموع هیچ محدودیتی برای قبول وکالت از طرف وکلای پایه یک دادگستری در هیچ پرونده‌ای وجود ندارد، ولی شما برای انتخاب بهترین وکیل باید به دنبال وکیل پایه یکی باشید که در حیطه‌ای مشخص، دارای مهارت و تجربه و دانش بالاست. که بعد از گذراندن دوره های تخصصی مربوطه به رشته حقوق و فارق‌التحصیلی، آزمون مخصوص برای شروع شغل خود و اخذ پروانه وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد. وی بعد از فعالیت مستمر و داشتن کارنامه کاری خوب توانسته به عنوان بهترین وکیل در تهران شناخته شود. اما در این میان تفاوتی بین وکلای پایه یک و پایه دو وجود دارد، وکیل پایه یک می تواند بدون هیچ محدودیتی در محاکم حقوقی یا کیفری کل کشور فعالیت حقوقی داشته باشد.

  • وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید.
  • گاهی اوقات شما ممکن است خود را در موقعیت های دشوار قرار دهید و قادر نباشید وضعیت را بدون رفتن به دادگاه رفع کنید.
  • پژوهشگر برتر کشور و بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن می باشند.
  • بهترین وکیل ایران پس از دو سال آموزش زیر نظر وکیل سرپرست و تایید صلاحیت های لازم موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک می شود که البته در این دو سال می تواند زیر نظر وکیل ناظر از موکل خود دفاع کند و تجربه های لازم را به دست آورد.
  • فرقی ندارد که پرونده شما مربوط به مشکلات ارث و میراث باشد و یا دزدی، سرقت و یا کلاهبرداری و… در هر زمینه ای نیاز به احقاق حق و دریافت مشاوره داشتید می توانید با شماره بهترین وکیل تهران حاصل فرمایید.

اما گاهی قاضی درخواست می دهد تا فرد (متهم) شخصا در دادگاه حاضر شود. این هزینه به عوامل بسیاری بستگی دارد و مقدار مشخصی برای آن تعیین نشده، یعنی هر وکیل با توجه به پرونده موکل خود هزینه حق الوکاله را مشخص می کند. یک وکیل خیلی خوب و مجرب در تهران باید مصلحت موکل خود را در نظر بگیرد یعنی اگر صلاح موکل در سازش با سمت مقابل است این را بگوید تا موکل بیهوده زمان و هزینه خود را هدر ندهد. وکیل باید از پذیرفتن هرگونه سند و وجه نقد به غیر از حق الوکاله ثبت شده در قرارداد پرهیز کند. اگر همه‌ی ما قبل از امضای هر قرارداد و یا قول و قرار با یک وکیل خوب و آگاه به مسائل مشورت کنیم نه تنها خیالمان از انجام درست و دقیق امورات قضایی راحت می‌شود بلکه از بروز جرائم و رخدادهای احتمالی آتی نیز جلوگیری می‌کنیم. ایشان به عنوان نماینده خانه سینما، خانه موسیقی و خانه تئاتر در تدوین لایحه جامع مالکیت فکری در مجلس فعالیت داشتند و در کنار انجام این امور، فعالیت حقوقی و اجتماعی دیگری مانند برگزاری کارگاه های آموزشی را نیز انجام می دهند.

بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد. بهترین وکیل در تهران شخصی است که در حوزه موضوع پرونده شما پرونده‌های بسیاری را انجام داده باشد و تجربه کافی کسب کرده باشد.

اهمیت استفاده از بهترین وکیل در تهران

ایشان آماده پاسخگویی به هرگونه سوال در زمینه دعاوی کیفری و حقوقی بوده و بهترین راه حل ها را به موکل خود ارائه می دهند. سوابق ایشان شامل فعالیت در مجموعه مدرسان شریف، شرکت آواژنگ، شرکت تایلندی هایک ویژن در ایران، شرکت گیگا بایت در ایران و شرکت مینو به عنوان مشاور و وکیل بوده است. آقای سروش سلامیان وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل و دارای بیش از یک دهه فعالیت حقوقی تجاری است.

مهاجرت از طريق تخصص کاری

چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد. دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است. خانم دکتر نسرین طافی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه ی قضائیه هستند. ایشان دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی می باشند و سوابق شان تدریس در دانشگاه شوشتر، دزفول و شوش بوده است. خانم طافی تا به الان 10 سال سابقه دارند و موفق شده اند تا بیشتر از 350 پرونده موفق داشته باشند. آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است.

چگونه بهترین وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنیم ؟

مهم‌ترین این نهادها که هم اکنون شکل قانونی دارند، مرکز مشاوران قوه قضاییه است. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیلنیز می‌کوشد همواره تا با ارائه‌ی بهترین وکلای تهران به شما این روند را کوتاه تر کند و موجب شود تا هزینه‌های گزاف نپردازید و با اخذ هزینه‌ی مناسب و معرفی وکلای متبحر موسسه‌ی خود به شما به نتیجه‌ی مطلوب برسید. البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهرانوکیلصحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. موسسه‌ای است که تنها گروه تخصصی وکالت در سطح تهران و بلکه کشور را داراست.