بهترین وکیل در تهران 09124970000 موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا

که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد. حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. اصولاً وکیل خوب در تهران باید امین و امانت‌دار موکل خود باشد.

در ابتدا بهتر است با وظایف یک وکیل در تهران یا سایر نقاط کشور آشنا شویم. در اولین قدم، وکلا وظیفه دارند یک جلسه کامل را به شنیدن اظهارات مراجعین اختصاص داده و به ارائه مشاوره کلی در رابطه با موضوع مطرح شده بپردازند. در این مرحله وکیل باید موضوع مربوطه را در پرونده‌های قبلی و قوانین مربوطه بررسی کند.

  • مفهوم وکالت دارای گونه‌های مختلف و وکیل نیز به طور کلی شامل دو پایه می‌باشد که دانستن مفاهیم دقیق هریک و تفاوت میان وکیل پایه یک دادگستری و پایه دو دادگستری یا وکیل قضایی و مشاور‌حقوقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که ما در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.
  • خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند.
  • موسسه حقوقی تهران وکیل دارای وکلای با سوابق درخشان و متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف می‌باشد و با توجه به حوزه‌ی مشکل و پرونده‌ی دعوی شما، شما را به وکیل متخصص و مجرب همان حوزه ارجاع دهد تا بتوانید بدون اتلاف وقت و با هزینه‌ی مناسب به نتیجه برسید.

وکیل پایه یک دادگستری موظف است در متن وکالت نامه خود، کلیه موضوعات را به صورت صریح و کاملا واضح بازگو کند و موکل خود را از آن آگاه سازد. از جمله این موضوعات، می‌توان به حق‌الوکاله، نوع وکالت اعطا شده، حدود اختیارات وکیل در امر دادرسی و غیره اشاره کرد. اما در مقابل نوع دیگری از وکالت است که به آن وکالت مقید اطلاق می‎شود. در وکالت مقید، موکل برای موضوع مشخص و معینی به وکیل خود، اعطای وکالت می‌نماید.

در ادامه این مطلب به شرح نکات مهم در انتخاب وکیل تهران و شهرستان‌ها پرداخته می‌شود. خانم مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 10 سال سابقه موفق دارند و می توان گفت که از موفق ترین وکلای ایرانی هستند. ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند و مجموعه ای قوی دارند که به حل پرونده های کیفری، ملکی و … می پردازند. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای تهران استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در تهران مشاوره بگیرید.

وکیل در توکیل

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. بهترین وکیل دارای چندین تخصص است اما در یکی از خدمات حقوقی تخصص بالاتری دارد.

کارن روحانی

به‌طورکلی هر دعاوی قضایی دارای دو مرحله، دفاع و قضاوت می‌باشد. دفاع از ادعای هریک از طرفین دعوا چه خواهان چه خوانده از حقوق مسلم آنان می‌باشد و قاضی و دادرس در نهایت با احراز ادله و مستندات همچنین با استفاده از قوانین مصوب مبادرت به صدور حکم می‌کنند. باید گفت وکیل تنها برای امور حقوقی و اقامه دعاوی کیفری انتخاب نمی‌شود؛ بلکه در دعاوی غیرحقوقی نیز وکیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شخص می‌تواند پرونده‌هایی با موضوعات مختلف بدون هیچ محدودیتی در پذیرش آنها ، قبول کرده و پیگیری و بررسی نماید و با وجدان و صداقت کار سعی در ایجاد عدالت داشته باشد تا حق هیچ انسانی ضایع نشود. در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیازبه وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4 مراجعه نمائید.

ایشان دارای سوابق مهمی همچون، عضو اصلی هیأت مدیره و هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری مرکز و عضویت در کمیسیون های حقوقی، آموزشی و طرح و برنامه و کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند. دفتر وکالت تهران در موسسه حقوقی حامیان عدالت با بهره گیری از تخصص و تجربه بهترین وکلای خود، بهترین خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می دهد. در موسسه حقوقی حامیان عدالت شما می توانید از تخصص وکلایی که در تهران هستند استفاده کنید و از بهترین وکلای تهران که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما فعالیت می کند در تهران مشاوره بگیرید. ضمن آن که یک وکیل پایه یک دادگستری قانوناً امکان ورود به تقریباً تمامی پرونده ها را دارد اما برخی از وکلا ترجیح می دهند بیشتر در حوزه های مشخصی فعالیت نمایند.

در صورتی که برای حل مشکل حقوقی نیاز به مشاوره حقوقی با بهترین وکیل تهران دارید می توانید با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید. توجه داشته باشید اغلب وکلای مجموعه ما خانم و بسیار دلسوز و با تجربه می باشند. بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد. بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل را درگیر محاکم نکند.