بهترین وکیل شیراز را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️

محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

  • این دفتر وکالت در شیرازبرای تعداد زیادی از افراد که در پی خدمات حقوقی و قضایی در شیراز می باشند، انتخابی مطمئن و کم هزینه ای به شمار می آید؛ زیرا در موسسات حقوقی شیراز از بهترین وکیل شیراز و کارشناسان حقوقی خبره و با تجربه استفاده می شود.
  • نخستین هیئت مدیره را مرحوم دکتر احمد متین دفتری وزیر دادگستری وقت در ۲۶ اسفندماه ۱۳۱۶ انتخاب نمود.
  • با ماشین کمتر از ده دقیقه به حافظیه و کمتر از یه ربع به سعدیه فاصله داره.

جهت مشورت با موسسه حقوقی شیراز با وکیل خانواده شیراز تماس بگیرید. با دریافت مشاوره از وکیل حقوقی شیراز از تمام حق و حقوق قانونی خود مطلع گردید. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست.

ادامه وکیل دعاوی پیمانکاری

از جمله مواردی هستند که وکیل در شیراز به خوبی می تواند آن ها را حل و فصل نماید. کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند. هم مطالعه و هم تمرین قانون شامل جذب مقادیر زیادی از اطلاعات و سپس مجبور کردن آنها به موضوعی قابل مدیریت و منطقی است.در بعضی مواقع ، بیش از یک نتیجه گیری معقول ، یا بیش از یک سابقه قابل حل برای حل یک وضعیت وجود خواهد داشت.بنابراین یک وکیل باید مهارت ارزیابی را داشته باشد تا بتواند مناسب ترین گزینه را انتخاب کند.

پس بهتر است یک مشاور حقوقی یا یک وکیل متعهد تمام پیچ و خم ها و کوره راه های قانونی را برای شما مشخص و مبرهن نماید تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و عمرتان بهترین راه را برای حل مشکل خود انتخاب نمایید. وکیل مواد مخدر در شیراز وظیفه دارد به همه موکلان خود، مشاوره حقوقی بدهد. در صورتی که به فرایند پرونده های مربوط به مواد مخدر توجه نمایید، متوجه این جریان می شوید که تعداد بیشماری از متهمان و اشخاصی که به مجازات کیفری محکوم شده اند، آگاهی درست و صحیحی از فرآیند قانونی پرونده نداشته اند و این امر سبب شده تا مرتکب جرم گردند.

وکیل ملکی در شیراز

سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. بنابراین تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا علاوه بر اینکه منفعتی از دست ندهند صاحب سود بیشتری نیز شوند در این گونه پرونده‌ها داشتن یک وکیل متبحر و متخصص در زمینه املاک برای طرفین دعوا بسیار ارزشمند است.

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.