خیریه و ورشکستگی: چه باید کرد؟ – ورشکستگی/ورشکستگی



برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

هیچ متولی نمی خواهد خیریه خود را در معرض خطر ورش،تگی پیدا کند. متأسفانه، این اتفاق می‌افتد و می‌شود و متولیان باید به احتمال ورش،تگی پایبند باشند و در اولین نشانه‌های دشواری مالی از توصیه‌های من، استفاده کنند.

ما با داستان هایی در مورد بحران هزینه زندگی، افزایش تورم و نرخ بهره احاطه شده ایم. برای بسیاری از مشاغل، از جمله خیریه ها، شرایط اقتصادی دشواری است.

متولیان یک موسسه خیریه مسئولیت مدیریت و کنترل موسسه خیریه را بر عهده دارند. آنها باید تمام تصمیمات کلیدی مربوط به خیریه را بگیرند و در قبال اداره خیریه و استراتژی کلی آن پاسخگو باشند. این شامل اطمینان از مدیریت مؤثر امور مالی مؤسسه خیریه است.

هیچ متولی نمی خواهد خیریه خود را در معرض خطر ورش،تگی پیدا کند. متأسفانه، ممکن است و اتفاق می افتد. حتی مسائل جزئی جریان نقدی، اگر به درستی مدیریت نشود، می تواند به سرعت در پرداخت بدهی ها در زمان سررسید آنها با مشکل مواجه شود. متولیان باید از احتمال ورش،تگی استفاده کنند و در اولین نشانه مشکلات مالی از توصیه های من، استفاده کنند. اگر سریع و قاطعانه اقدام نکنند، عواقب آن برای خیریه و متولیان می تواند شدید باشد.

شناسایی زودهنگام یک مشکل مالی شانس بهتری برای یک نتیجه خوب می دهد. با این حال، در برخی موارد، نمی توان از ورش،تگی جلوگیری کرد.

روند

اگر به آنها بدهکار هستند، یک موسسه خیریه
بدهکار می تواند تصمیم بگیرد که به تقاضای قانونی برای پرداخت پاسخ دهد. پس از انقضای این مطالبه بدون پرداخت و بدون اختلاف در مورد بدهی، طلبکار می تواند دادخواستی را به دادگاه تقدیم کند و بخواهد که مؤسسه خیریه را تصفیه کند.

اگر خیریه متولیان می‌خواهند مؤسسه خیریه را منحل کنند، ابتدا باید با یک کارشناس ورش،تگی مسائل را در میان بگذارند و قط،امه‌ای را برای تأیید روش پیشنهادی خود تصویب کنند. موسسه خیریه همچنین باید از OSCR رضایت بگیرد و برای تعیین مدیر تصفیه به دادگاه مراجعه کند.

تأثیر

وضعیت ورش،تگی بسته به ساختار قانونی یک موسسه خیریه و شرکت یا غیرشرکتی بودن آن متفاوت خواهد بود.

یک موسسه خیریه غیرشرکتی مسئولیت محدودی ندارد این بدان م،است که متولیان به طور بالقوه می توانند خود را مسئول بدهی های یک موسسه خیریه ورش،ته بدانند. اگر مؤسسه خیریه بودجه ای در دسترس نداشته باشد، یک طلبکار به طور بالقوه می تواند علیه یک متولی منفرد برای پرداخت اقدام کند. اگر امین نتواند بدهی را پرداخت کند، طلبکار می تواند نسبت به توقیف (ورش،تگی) امین اقدام کند.

با شرکت های خیریه مانند الف شرکت خیریه (محدود با ضمانت) و الف سازمان خیریه اسکاتلند (SCIO)، متولیان معمولاً مسئولیت شخصی در قبال بدهی های مؤسسه خیریه نخواهند داشت – اما اگر متولی ضمانت شخصی داده باشد، در حالی که ورش،ته است معامله کرده باشد یا فعالیت های متقلبانه انجام داده باشد، ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: ورش،تگی / ورش،تگی / بازسازی ساختار از ،ستان

گزینه هایی برای بازیابی یک فاکتور برجسته

پاریس اسمیت

به ،وان یک صاحب ،ب و کار کوچک یا متوسط، دریافت پرداخت برای فاکتورهای معوق گاهی اوقات می تواند یک کار ،ره آور باشد. دیر پرداخت فاکتورها می تواند آسیب جدی به شما وارد کند…

برخورد با تامین کنندگان در بحران

مایر براون

در بسیاری از صنایع، زنجیره تامین می‌تواند چندین تامین‌کننده و حوزه قضایی را درگیر کند. در شرایط اقتصادی کنونی، برای یک تامین کننده غیرعادی نیست…


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1337542