در تگزاس بنوشید و رانندگی کنید و ممکن است مجبور شوید کمک هزینه کودک را بپردازید


فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، لایحه‌ای را امضا کرده است که بر اساس آن رانندگان مست محکوم، که هر دو والدین کودکان ،دسال را به قتل می‌رسانند م،م به پرداخت نفقه هستند. هر ،ی که در تگزاس محکوم شد قتل عمد در مستی والدین کودک باید ماهانه به قیم قانونی کودک پرداخت کنند. قانون جدید از اول سپتامبر 2023 اجرایی خواهد شد.

میزان حمایت از کودک با مجموعه ای از عوامل تعیین می شود، مانند استاندارد مراقبتی که کودک به آن عادت کرده است، وضعیت جسمی و عاطفی او و نیازهای آموزشی کودک و سایر عوامل بالقوه. اگر متهم به دلیل زند، بودن نتواند پرداخت ها را انجام دهد، متهم می تواند حدا،ر یک سال پس از تاریخ آزادی، پرداخت را آغاز کند. این حمایت زم، پایان می یابد که کودک 18 ساله شود یا از دبیرستان فارغ التحصیل شود، هر کدام که دیرتر بیاید.

تگزاس اغلب در بین بدترین ایالت ها برای DUI ها رتبه بندی می شود. در سال 2021، شهر سن آنتونیو به تنهایی در بین شهرهای ایالات متحده از نظر DUI در رتبه چهارم قرار گرفت و تگزاس در رتبه سوم در بین ایالت ها قرار گرفت. تگزاس در حال حاضر دوازدهمین ایالت است که چنین قانونی را تصویب کرده است و تنسی اولین ایالتی است که چنین قانونی را تصویب کرده است.

تصادف DUIحمایت از کودکان نباید به رانندگی در حالت مستی محدود شود

این قانون به درستی رانندگان مست را مسئول اعمال خود می داند، اما به اندازه کافی پیش نمی رود. دلیلی وجود ندارد که افرادی که ، می نوشند و به اسلحه شلیک می کنند کمتر پاسخگو نباشند. هر ، عمداً پدر و مادری را به قتل برساند نیز باید پاسخگو باشد. رانندگی در حالت مستی جرم بزرگی است، اما بیشتر قتل ها وحشتناک هستند کودکی که یکی از والدین خود را به دلیل حمله به خانه از دست می دهد به همان اندازه مستحق حمایت مالی است که کودکی که یکی از والدین خود را به دلیل یک راننده مست از دست داده است. اگر مردم به دلیل این قانون از رانندگی در حالت مستی منصرف شوند، اعمال این قانون برای هر قتلی مفید خواهد بود.

حمایت از کودکان نباید از یک قضاوت مدنی ناشی شود

قابل ذکر است که این قانون میزان نفقه فرزند را از الف ،ر می کند قضاوت مدنی در برابر راننده مست در حالی که ا،ر حوزه های قضایی از “دوباره ،” توسط شاکیان اخم می کنند، کودکان به هر دو منبع درآمد بالقوه نیاز دارند. یک راننده مست مجرم که فرد دیگری را می کشد ممکن است چند سال را در زندان سپری کند و پس از آن هیچ درآمدی برای تزیین نداشته باشد. ممکن است پرداخت هزینه قضاوت به عهده شرکت بیمه باشد تا هزینه ها را پوشش دهد.

این قانون نباید تعهد شرکت‌های بیمه را برای پرداخت خسارت احتمالی خفه کند، حتی اگر راننده مست مجبور به پرداخت نفقه فرزند از طریق این قانون باشد. اجرای احکام نفقه از کودکان علیه ،، که به قتل در حالت مستی محکوم شده اند ممکن است به همان اندازه دشوار باشد که علیه “پدران مرده”. کودکان نمی توانند به بازنده های مست متکی باشند تا به آنها پول بدهند، هر چند انجام این تلاش ارزشمند است. کودکان ممکن است از این لایحه پولی را از دست بدهند که از طریق سیستم دادگاه مدنی به دست می آورند.

قانون جدید در اصل ایده خوبی است، اما برای ایجاد تفاوت م،ادار باید فراتر رفت. این نباید به ابزار بدبینانه دیگری برای انتقال مسئولیت مالی از شرکت های بیمه تبدیل شود

صورت‌حساب غرامت ،ت به مجرمان در غیر این صورت، کودک، که قرار است از این قانون بهره مند شوند، صرفا قرب، قو،ن ،تی نیز خواهند شد.

آیا برای موضوع قانون خانواده خود به وکیل نیاز دارم؟

اگر با هر مشکلی در رابطه با قانون خانواده مواجه شدید، باید همین امروز با وکیل خانواده تماس بگیرید. یک ماهر وکیل خانواده می تواند شما را در مورد حقوق شما راهنمایی کند و شما را در دادگاه نمایندگی کند.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2023/07/24/drink-and-drive-in-texas-and-you-might-have-to-pay-child-support/