شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد.

  • به همین سبب می گویند که وکلای پایه یک دادگستری تجربه و تخصص لازم را دارند.
  • طبیعتا درصد زیادی از بهترین وکیل های ایران در شهرهای بزرگ مخصوصا در شهر تهران به دلیل پایتخت بودن، جمعیت زیاد و وجود دانشگاه ها و مراکز و مراجع حقوقی برتر و اصلی در تهران، فعالیت دارند.
  • و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در تهران یا هر شهری در ایران پی خواهیم برد.
  • اما در مقابل نوع دیگری از وکالت است که به آن وکالت مقید اطلاق می‎شود.

افراد چه از طریق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و چه از طریق شرکت در آزمون مشاوران قوه قضاییه به سمت وکالت قبول شوند وظایفی را بر عهده دارند و در مرحله انجام کار تفاوتی بین این دو گروه نیست. تیم حرفه ای وکیل تهران تشکیل شده از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران که در آزمون سخت وکالت رتبه خوبی را کسب نمودند و با تکیه بر تجربه و علم و دانش خود دلسوزانه، بهترین راهکار و مشاوره را به موکلان خود ارائه می دهد. آقای مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری و متخصص پرونده های حقوقی، کیفری، دادگاه انقلاب دیوان عالی، دیوان عدالت اداری و شهرداری ها هستند. ایشان بیشتر از 8 سال سابقه وکالت و 4 سال سابقه مدیریت حقوقی دارند. بی شک استفاده از نظرات کسانی که در هر امری دارای سالها تجربه موفق می باشد می تواند در این زمینه کمک شایانی به شما نموده و به سرعت شما را به نتیجه مورد نظر برسانند. خانم زهره محمد آبادی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در انجام امور مربوط به دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی، خانواده، ارث و تقسیم ترکه هستند.

ما با داشتن وکیل حقوقی توانسته ایم در انجام امور تخصّصی و قبول پرونده های حقوقی ( حتی با احتمال پیروزی کم-زیاد )نقش خود را به خوبی ایفا کنیم. … باشد با این شرط که در پرونده‌های مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در محاکم قضایی به عنوان وکیل حاضر شود البته به جز اصل نکاح، طلاق و اثبات نسب و نفی نسب که دیگر محدودیت ۵۰ میلیون تومان برایش در نظر گرفته نمی‌شود. اشخاص حقوقی که به دنبال وکیل در زمینه های ثبت شرکت،تشکیل پرونده مالیاتی وضمانت نامه‌های بانک و..

بهترین وکیل خانواده در تهران:

متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به وکالت آنلاین می باشد. هیچ وجه راه های غیر قانونی را معرفی نمی کند و دادن جوِ به موکل خودداری میکند. اگر موکل فوت کند، و خریدار هنوز سند مالی که خریده است به نام نزده باشد، باید وراث متوفی برای انتقال و امضای سند رسمی اقدام کنند. وکیلی که با روح قانون آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند قدم مناسبی برای موکل خود بردارد.

لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. ما با داشتن وکیل کیفری توانسته ایم در انجام امور تخصّصی و قبول پرونده های کیفری ( حتی با احتمال پیروزی کم-زیاد )نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

بهترین روش برای ارائه توصیه‌های حقوقی و آگاهی از روند و میزان موفقیت در پرونده، استفاده از تجربه افراد متخصص بصورت حضوری می باشد. زیرا وکیل با بررسی همه جانبه موقعیت و شرایط شما و دادن اطلاعات و آگاهی به شما می تواند هشدار های لازم را گوشزد و با توجه به تجربه در صورت قبول وکالت، شما را به سر منزل مقصود برساند. اما در مقابل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نهایی، کاهش استرس و تضمین موفقیت خواهد شد. با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید. نیاز به شخصی باتجربه و تخصص حقوقی دارید تا با او مشورت کنید.

بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. با افتخار و با جرات میتوانیم بگوئیم یکی از بهترین موسسات حقوقی در تهران، موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن وکلای مجرب و باتجربه و حل پرونده ها بصورت موفقیت آمیز توانسته نام خود را در ذهن مردم حک کند.این موسسه بصورت 24ساعته خدمات ارائه میدهد.

وکالت تخصصی در دعاوی کارگر و کارفرما

پس با تماس با ما دیگر نیاز به تماس گرفتن با دفتر چند وکیل نیست. انتخاب بهترین وکیل در تهران متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌تر است. همچنین یک وکیل باید پیش نویس ها، نامه ها و قراردادها را برای درج در پرونده و پیشبرد امور قضایی موکل خود تهیه نماید. وکلا برای پیشبرد بهتر کارهای موکل باید مدارک مربوط به پرونده را جمع آوری کرده و برای دفاع از موکل آن را به دادگاه ارائه دهند و برای اطلاعات بیشتر و بررسی پرونده موکل خود در جلسات و مذاکره ها شرکت کنند و همواره با موکل خود در ارتباط باشد. دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند. علاوه بر این دو نهاد، ادارات دولتی، بانک‌ها و نهادهای عمومی می‌توانند افرادی را با درجه کارشناسی حقوق برای دفاع از سازمان متبوعشان در پرونده‌ها معرفی کنند.

تصادف با قطار و دریافت غرامت فوت (دیه کامل)

ایشان وکیل متخصص در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی و دعاوی ارث و تقسیم ترکه می باشند. افرادی که نیاز به اخذ مشورت و راهنمایی از متخصصین امور حقوقی دارند می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه، با آرامش خاطر امور خود را به او بسپارند و مطمئن باشند که وکیل انتخابی آن ها از بهترین روش های موجود برای موفقیت در پرونده آن ها استفاده می کند. بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند. برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند. در ادامه اشاره ای به دلیل نیاز به انتخاب یک وکیل به عنوان بهترین وکیل تهران در پرونده های مالی و غیر مالی خواهد شد.

بسیاری از مردم در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل در تهران هستند. تا بتوانند مسیر پرونده خود را به یک وکیل خوب در تهران بسپارند. اما سوال اساسی اینجاست که چطور می‌توانوکیل حرفه‌ای در تهران را برای یک پرونده انتخاب نمود. معیار های انتخاب بهترین وکیل تهران چی بوده ممنون میشم یکم تو…