شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران-وکیل رضا صبوری

برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. مجله خبری وکالت تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم.

  • علاوه بر قابلیت اعتماد، انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب باید بر اساس دانش و تجربه وی نیز صورت گیرد.
  • یکی از مهم ترین کارکنان دیوان عدالت اداری قضات می باشند که استخدام و به کار گیری انها بر خلاف سایر کارکنان این سازمان قضائی دارای دشواری های بیشتری می باشد .
  • باید بدانید که مواد مخدر به هر گونه ماده خالص یا ترکیبات شیمیایی می گویند که در کلیه کشورهای جهان و حتی کشور ایران مرتکبین و قربانیان بسیار زیادی دارد.
  • علاوه براین خوب است با دیگران مشورت کنید و حتما به سراغ وکلایی بروید که در حیطه مربوط به پرونده شما خبره و با تجربه باشند.
  • را جرائم علیه اموال محسوب کرد که هر یک در دادگاهی جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.
  • جهت مشاوره حقوقی در زمینه کیفری و جرایم مرتبط با آن می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با وکلای مجرب گروه وکلای آریا دادیار صحبت کنید.

همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. در بحث دعاوی کیفری صرفا متهم می تواند درخواست وکیل تسخیری نماید و در دعاوی حقوقی هم خواهان هم خوانده می توانند هر دو درخواست وکیل معاضدتی داشته باشند. بهترین وکیل شخصی است که توانایی بالا و اعتماد به نفس داشته باشد تا بتواند از موکل خود دفاع کند و مهارت کافی در دادخواست نویسی و حضور در جلسات دادگاه را داشته باشد. بنابراین هرفردی براساس موضوع پرونده خاص خود باید به‌دنبال مجرب‌ترین و متخصص‌ترین وکیل درهمان موضوع باشد.

همان طور که می‌دانید مسائل قضایی حوزه‌های مختلف و وسیعی دارد و هرکدام از این مسائل پیچیدگی‌هایی دارد که یک وکیل پایه یک دادگستری نمی‌تواند در تمامی زمینه‌های آن تسلط داشته باشد و لازم است که برای هریک از این موضوعات تجربه‌های مختلفی دارا باشد. از مهم ترین اصول اخلاقی در امر وکالت، صداقت و راستگویی است که یک وکیل خوب همواره رعایت می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری خوب فقط به فکر حق‌الوکاله خود نیست و خود را ملزم به رعایت صداقت می داند و موکلش را در جریان تمام روندها و پستی و بلندی‌های پرونده قرار می‌دهد.

وکیل متخصص در تهران

زیرا در حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود. و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد. برای انجام و دفاع و پیگیری دعاوی، یک وکیل دادگستری خوب باید علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه و توانایی حقوقی و تجربه عملی لازم را در زمینه معاملات و قراردادها، داشته باشد. چرا که این گونه دعاوی به دلیل پیچیدگی و اهمیت در زمره مهم‌ترین دعاوی حقوقی هستند.

شماره تلفن بهترین وکیل در تهران

در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.

توجه داشته باشید که پرونده شما توسط تیم گروه وکلای یعقوبی بررسی و نتیجه پیشروی در پرونده به اطلاع شما خواهد رسید. سر لوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد و اگر پرونده راه حلی داشته پذیرفته می شود. هر کدام از این موارد، دارای شرایط قانونی متفاوتی داره که وکیل در تهران باید به آن تسلط داشته باشد تا به راحتی بتونه حق موکلش رو بگیره. و بر مبنا تخصص در قسمت موضوع حقوقی فرم در خواست وکیل رو انتخاب کن که بر مبنای اون تلفن وکیل متخصص توسط سیستم اتومات به شما ارسال بشه.

در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید. با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید. چنانچه وکیل مورد نظر، دارای سایت باشد، می‌توانید از طریق سایت وی به آن وکیل دسترسی پیدا کنید. اما اگر وکیل مورد جستجوی شما سایتی نداشته باشد، اطلاعات آن وکیل در سایت‌های دیگر مانند وب‌سایت کانون وکلا خواهد بود. حتما شما هم بارها شنیده‌اید که کسی وکیل پایه یک یا وکیل پایه دو باشد. وکلا برای انجام وکالت باید پروانه وکالت داشته باشند و در این رشته تحصیل کرده باشند.