شیر گیوتینی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی | کسری ساران

شیر گیوتینی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی | کسری ساران

ما تولیدکنندگان تازه (تیرماه) قیمت گرفته‌ایم و اصلا احتکار نکرده‌ایم به نحوی که انبارهایمان از محصول نهایی خالی است و ماده اولیه هم کم داریم. البته ما از قیمت‌ها ناراضی هستیم که به درستی هم ناراضی هستیم چون هر چقدر قیمت‌ها پایین باشد قاچاق می‌شود و نوزاد ایرانی مصرف نمی‌کند که این به ضرر مردم است. دولت باید این موضوع را به روش دیگری برای مردم جبران کند نه اینکه از پایه، قیمت را پایین در نظر بگیرد. باید بستری فراهم شود که مصرف شیرخشک کنترل شود و این محصولات واقعا به خانواده‌هایی که مصرف می‌کنند، برسد و جلوی قاچاق گرفته شود. ما دو سال پیش به نهاد ریاست جمهوری نامه نوشتیم که ارز دولتی را از شیرخشک بردارند چون در حال حاضر ما تنها صنعتی هستیم که هنوز ارز دولتی دریافت می‌کنیم.

  • این شیر اساسا با حرکت خطی عمودی مسیر سیال را کنترل و قطع یا وصل می کند و در دو نوع اتصال  شیر چاقویی ویفری و شیر چاقویی لاگ طراحی و تولید می گردد.
  • برای استفاده از شیر گیوتینی، کافیست فقط با چرخاندن دسته، ولووی پایین و بالا بشود.
  • این شیرها افت فشار کمتری را در وضعیت کاملاً باز دارند ، عملکرد آنها آسان است ، وزن نسبتاً کمی دارند و مقرون به صرفه هستند.
  • اين نوع شيرها برای سرويس های باز و بسته كردن و تنطيم و ايجاد جريان  نيز به كار می ‌روند، عبور سيال را بين 10 تا 95 درصد فلو جريان تنظيم می كند.
  • در دمای بالا از آلیاژی که نسبت به دما مقاومت بیشتری دارد استفاده می شود و در برخی شیرآلات از آلیاژی استفاده می کنند که در برابر خوردگی که سیال مسبب ایجاد آن است مقاوم باشد.

علاوه بر این، تغییر ترکیب شیر و مناسب سازی آن با ممبران‌ها نقش مهمی در بهبود کیفیت تولید شیر گیوتینی بازی می‌کند. شیر گیوتینی به عنوان یک تکنولوژی نسبتاً جدید و مورد توسعه قرار گرفته برای جداسازی پروتئین های موجود در شیر، به عنوان یکی از روش های جایگزین برای جداسازی پروتئین ها ارائه شده است. این روش از تجهیزات معمولی‌تر در فرآیند جداسازی پروتئین ها مانند فرش نفوذ انتخابی استفاده می کند.

شیر چاقویی چیست

برای خرید شیر گیوتینی می توانید وارد سایت حلما شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید. ولو ایران مرجع تخصصی آنلاین فروش شیرآلات میراب⭐ جهت دریافت لیست قیمت شیر چاقویی میراب با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید. هر دو شیر کشویی از نوع گوه و شیر گیوتینی در درجه اول برای سرویس های on/off طراحی شده اند که در آن شیر کاملاً باز یا کاملاً بسته است. استفاده از هیچ یک از این موارد برای تنظیم جریان توصیه نمی شود زیرا هنگامی که مایع در مقابل لرزش دروازه  بسته می شود فشار می یابد ، و فشار در نهایت به سیت و بدنه آسیب می رساند. همچنین ، هر دو نوع شیر به منظور کاهش خطر چکش در آب به آرامی باز و بسته می شوند.

شیر دروازه ای کنترل – دستی A&N Corporation

یک مدل دیگر از شیر­های کشویی نوع کانال دار آن می باشد که در واقع در قسمت تحتانی دیسک آن سوراخی به اندازه سایز خط لوله تعبیه شده است. در حالتی که شیر باز می باشد این سوراخ هم راستا با لوله است و سیال قادر به عبور از آن می باشد. هنگامی که با چرخاندن سر فلکه و بالا آمدن دیسک شیر بسته می شود قسمت دیگر نیمه تحتانی دیسک مسیر عبور سیال را مسدود می کند.

شیرآلات فولادی گیوتینی (1 اینچ)

این شیر، از ساختار ساده ای برخوردار است و با یک ولووی صفحه ای برروی محوری کنترل شده می شود که اجازه به عبور آب را با فشارهای بالاتر از حد سربار صحیح می دهد. شیرهای گیوتینی یک مدل گیت ولو یا شیر دروازه ای است که با یک تیغه مسیر عبور سیال را مسدود می کند. شیر گیوتینی و چاقویی در اصل یک مدل از گیت ولو است که در فرآیندهای صنعتی کاربرد گسترده ای دارد. بازدید کننده محترم برای استعلام قیمت شیر چاقویی ( قیمت شیر گیوتینی ) می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در شیر گیوتینی دستی نوع اپراتور در دو حالت فلپ و اهرمی تولید می شود که در هر دو حالت اپراتور باید به عنوان راننده به صورت دستی مسیر سیال را باز و بسته کند. در نتیجه زمان باز و بسته شدن این محصول بیشتر از شیر گیوتینی پنوماتیک است.