لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز ️【آپدیت1401】

اگر وکیل یک وکیل پایه یک دادگستری باشد در بالای آن عبارت وکیل پایه یک دادگستری در شده است. از خصوصیات مهم وکیل پایه یک دادگستری مهریه به این شکل است که باید تبهر فراوانی در تمامی زمینه ها داشته باشد. همچنین باید دارای سابقه درخشان در عرصه کاری و مسائل حقوقی باشد تا بتواند به شما کمک کند و مسائل حقوقی شما را رفع کند.

پس از معرفی وکیل متخصص، به دفتر وکیل مراجعه کنید و در صورت تمایل قرارداد ببندید. شیراز رویداد وب سایتی جهت اطلاع رسانی رویدادهای شیراز ،تورهای گردشگری از مبدا شیراز، معرفی مکان های دیدنی و انعکاس اخبار شهر شیراز می باشد. مسئولیت رویدادهای معرفی شده در وب سایت شیراز رویداد به عهده برگزار کنندگان رویدادها می باشد. وکیل پایه یک دادگستری / برای تعیین وقت ملاقات، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ و یا ۱۶ تماس بگیرید. هزینه وکیل طلاق توافقی یا همان حق الوکاله وکیل در شیراز برای هر وکیل متفاوت است ولی معمولا نصف مبلغ در اول کار و باقی بعد از صادر شدن رای قطعی دریافت میگردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجازات رانندگی در حال مستی​ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره حقوقی شیراز ارتباط برقرار کنید.

تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید.

  • ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، مالی، حقوقی، کیفری، خانواده و غیره در شهر شیراز فعالیت می کند.
  • ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند.
  • ما در تیم حقوقی دادسرایار، برای ارائه خدمات به همشهری های عزیز در استان شیراز (فارس) آماده ایم و به صورت 24 ساعته، آنلاین و تلفنی پاسخگو سوالات و مشکلات حقوقی شما عزیزان خواهیم بود.
  • وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید.
  • شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. خیر حق الوکاله در واقع هزینه ای است که بهترین وکیل شیراز بابت حل پرونده صرف می کند و به نتیجه مثبت یا منفی قاضی بیستگی ندارد. به صورت کلی، وکیل پایه یک دادگستری می تواند در تمامی پرونده ها و دعاوی به عنوان وکیل حاضر شده و بررسی های لازم را انجام دهد تا از حقوق موکل خود دفاع نموده و رای دادگاه را به نفع موکل تغییر دهد. معمولا وکلا در دوران کارآموزی که نزد وکیل سرپرست می گذرانند، نسبت به تمامی دعاوی تجربه کافی را به دست می آورند و می توانند وکالت آن را بر عهده بگیرند.

چنان چه به وکیل نیاز دارید می توانید از میان وکلای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید. ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. وکیل کسی است که از طرف شخصی برای انجام کاری مامور می شود، مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طرفین دعوا در تمام دادگاه ها می توانند وکیل داشته باشند، حتی اگر توانایی مالی داشتن وکیل را ندارند باید امکان تعیین وکیل برای آن ها فراهم شود. وکلا علاوه بر تحصیلات مورد نیاز، مجوزهایی را باید کسب کنند تا اجازه وکالتبه آن ها داده شود. وکیل خوب باید علاوه بر دانش و اطلاع از قوانین، تجربه و سابقه کافی برای حل برخی از پرونده های خاص را داشته باشد، معمولا وکلا در دو سال دوره کارآموزی که می گذرانند، با انواع دعاوی و پرونده ها آشنا می شوند. ولی وکیل پایه دو دادگستری وکیلی است که در آزمون قوه ی قضاییه موفق شده است .

وکیل جرایم پزشکی در شیراز

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد. آقای مهدی خورشیدی در زمینه دعاوی کیفری، ملکی، ثبتی، خانواده و غیره تخصص و مهارت دارد و به عنوان بهترین وکیل در شیراز همچنان در حال فعالیت می باشد. هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود. یک وکیل موفق باید تحصیلات آکادمیک در زمینه های مختلف وکالتی داشته باشد به دلیل اینکه قوانین و مقررات در حقوق دارای پیچیدگی هایی می باشد که با مطالعه و تجربه می شود آنها را آموخت. همچنین داشتن تجربه ی کافی در رسیدگی و بررسی به امور پرونده ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه ها و همچنین دانستن قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، می تواند به پیشبرد پرونده کمک بسیار زیادی کند. همچنین مسائل حقوقی به دلیل سختی و خشونت کار، نیاز به بهترین وکیل در شیراز را دارد که بتواند فشار کاری را تحمل کند و ظرفیت روحی و روانی خود را بالا ببرد تا بتواند در این شغل دوام بیاورد.

وکیل فسخ نکاح در شیراز

علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید. شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و … اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی حرفه اصلی وی وکالت نباشد و بخواهد به طور اتفاقی برای حل مشکلاتی اقوام خود بخواهند به دادگاه در جهت پی گیری پرونده برود با گذراندن مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوطه می‌تواند به این کار اقدام نماید. وکلای پایه یک دادگستری بعد از گذراندن دوران تخصصی می تواند شروع به فعالیت کنند. وکیل تضمینی در شیراز نه تنها به پیشبرد پرونده شما کمک می کند بلکه با دادن تضمین بالا به شما در پیروزی پرونده به عنوان وکیل تضمینی معرفی می شود.

وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند. در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. با دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید.

زیرا اگر افراد در مواجهه با بیماری های مختلف دست به خود درمانی بزنند قطعا درمان نشده و شاید منجر به مرگ نیز شود. نبود یک وکیل متبحر نیز می تواند موجب ضرر های جانی و مالی جبران ناپذیری در دعاوی مختلف حقوقی یا کیفری برای افراد شود. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر شیراز و در پرونده های ملکی پنج سال سابقه فعالیت دارد. در شیراز می تواند شما را در مراحل دشوار، سخت و حساس قانونی کمک کرده و نتیجه دلخواهتان را برایتان به ارمغان آورد. معمولا افراد عادی اطلاعات خوب و دقیقی از مباحث و پیچ و خم های قانونی و قضایی ندارند و بالطبع نمی توانند اقدامات درست و لازم را در موقعیت مناسب برای رسیدن به موفقیت انجام دهند.