معرفی بهترین وکیل تهران در سال 1401 با 17 سال سابقه

یافتن مدارک و جمع‌آوری مستندات بخش مهمی از این مرحله به شمار می‌رود. این محدودیت‌ها باعث می‌شود که وکیل پایه دو دادگستری در بسیاری از مواقع نتواند از شما دفاع کند بنابراین وکالت دادن به وکیل پایه یک دادگستری که اجازه ورود و حضور در همه پرونده‌ها و همه محاکم حقوقی و کیفری و … را دارد می‌تواند خیال شما را از مسائل حقوقی راحت کند. عقد وکالت، قرارداد دو طرفه‌ای میان وکیل و موکل است که در این قرارداد، موکل اختیاراتی را از سوی خود به وکیل خود اعطا خواهد کرد تا به نیابت از او، اموراتی را انجام دهد.

از دیگر وظیفه وکیل آن است که متن قرارداد وکالت را به روشنی و با ذکر تمامی موارد در دو نسخه تنظیم کند. که فردی با رضایت و اجازه مالک، چیزی را به تصرف خود درآورده است. البته بارزترین و فراگیرترین مصداق دعوای تخلیه، عقد اجاره است. در این فرض با وجود شرایط لازم صرفنظر از اینکه ملک برای سکونت اجاره داده شده باشد. یا برای کسب و پیشه، مالک می تواند با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه ید بنماید. با مراجعه به شورای حل اختلاف با تودیع مبلغ قرض الحسنه (پول پیش) تقاضای صدور دستور تخلیه را بنماید که این دستور فوری و غیرقابل اعتراض می باشد.

یکی از این پیامدها گسترش عدالت خواهی در سطح جامعه خواهد بود همچنین وجود وکیل متعهد در سیستم قضایی کشور، باعث کوتاه کردن دست افراد بزهکار در جامعه خواهد شد. مفهوم وکیل پایه یک دادگستری واژه‌ای است که بسیار مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد، اما شاید تفاوت این مفهوم یعنی وکیل پایه یک دادگستری با سایر مفاهیم مثل وکیل پایه دو یا وکیل مرکز مشاوران حقوقی را ندانند. در این مقاله سعی خواهد شد تا به بررسی کاملی در خصوص وکیل و وکیل پایه یک دادگستری و سایر مفاهیم مرتبط بپردازیم. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که از سوی اشخاص حقوقی یا حقیقی برای انجام کاری به موجب قرارداد وکالت، مامور انجام برنامه‌ها و کارهای حقوقی موکل خود می‌گردد. پس وکیل پایه یک دادگستری فردی است که در رشته‌های مرتبط حقوقی فارغ التحصیل گردیده است.

به این حالت در اصطلاح گفته می‌شود که وکیل مع الواسطه انتخاب شده است. پس همچنان پروانه نداشته و نباید عنوان وکیل پایه یک دادگستری یا پایه دو را به او اطلاق کرد. البته کارآموزان وکالت، عرفا به عنوان وکیل محسوب می‌شوند، ولی در قبول برخی از پرونده‌های حقوقی و کیفری دارای محدودیت‌هایی هستند و باید تا پایان دوره کارآموزی برای برطرف شدن این محدودیت‌ها صبر کنند.

  • برای دریافت مشاوره می‌توانید از تماس با دفتر مرکزی به شماره … یا ارسال ایمیل به آدرس … استفاده کنید.
  • پس از طرح موضوع توسط موکل، وکلا موظف به دفاع از حقوق وی در محضر قانون هستند.
  • در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد.
  • 2 – ارائه گزارش پرونده به موکل در مراحل مختلف دادرسی به صورت منظم.
  • در ادامه مقاله گفتیم که بهترین وکیل چه ویژگی هایی دارد و توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی برعهده دارند.

حضور وکیل دادگستری صرفا برای انجام امورات دادرسی در دادگاه‌ها و در زمان اقامه دعوا نیست. انجام بسیاری از امور اداری و حل و فصل کردن پاره‌ای از مشکلات حقوقی، فقط از تبحر و دانش و مهارت وکیل دادگستری برمی‌آید. فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان حقوق و معادل آن، برای شرکت در آزمون وکالت لازم است تا شرایطی را دارا باشند و در واقع آن را رعایت نمایند. صرفا افرادی حق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا را دارند که حائز این شرایط باشند. صرفا اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوقی، فقه و حقوق و یا معادل هر یک در دروس دانشگاهی و حوزه‌ای هستند، می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند. هر سال معمولا در اواسط بهمن‌ماه، آزمون وکالت برای یک بار در سال برگزار می‌گردد و فارغ‌التحصیلانی که تمایل به اشتغال در حوزه وکالت در مراجع دادگستری را دارند، باید در این آزمون شرکت نمایند.

بنابر این عوامل می‌توان این طور نتیجه گرفت که یک وکیل پایه یک دادگستری، حتی اگر در زمینه موضوعی دیگر مانند خانواده، صاحب تخصص باشد، می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی و کیفری نیز فعالیت داشته باشد و در این زمینه، هیچگونه محدودیتی برای وی وجود ندارد. اما یکی از نکات قابل ذکر در این زمینه این است که تخصصی که یک وکیل متخصص در زمینه امور و پرونده‌های کیفری، به طور ویژه کسب می‌کند و با آن سر و کار دارد. از دیگر پارامترهای بهترین وکیل تهران، برخورداری از اعتبار و سابقه‌ی موفق در حوزه پرونده‌های حقوقی است که باید مورد توجه قرار داد. همچنین یک وکیل خوب باید توانایی و مهارت بالا در خصوص تنظیم دادخواست داشته باشد چراکه بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران کسی است که بتواند با تنظیم یک دادخواست خوب، توجه قاضی پرونده را جلب و با دفاع از حقوق موکل خود، نتیجه پرونده را تغییر دهد. این موضوع قابل بیان است که وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در خصوص دعاوی قابل طرح در دیوان عدالت اداری شما را راهنمایی نماید، به این سبب می‌توانید به مقاله وکیل دیوان عدالت اداری مراجعه نمایید و در صورت لزوم از وکلای موسسه حقوقی ما مشاوره دریافت نمایید.

کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری به دلیل دانش حقوقی بالا و پشت سر گذاشتن آزمون‌ها و مراحل متعدد، مطمئنا تخصصی تر و حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به تکالیف و وظایف محول شده در چارچوب قرارداد وکالت عمل خواهند کرد. چه خدمات مشاوره‌ای و چه عقد قرارداد وکالت، فرقی در اصل قضیه نداشته و وکیل پایه یک دادگستری در هر موضوعی به درستی به وظایف خود عمل خواهد کرد. مهمترین وظیفه و تکلیف اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین راه را برای موکلین خود در انجام امورات محول شده در نظر بگیرند. امروز با توجه به پیشترفت علم و تکنولوژی روش های مختلفی جهت سهولت در انجام امور ایجاد می شود که یکی از این روشها ایجاد بستر مناسب در فضای اینترنت جهت راهنمایی و مشاوره حقوقی در خصوص دعاوی و شکایات حقوقی و احقاق حق موکلین میباشد . این مجموعه با بکارگیری جدیدترین روش و تکیه بر دانش فنی توانسته بعنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی فعالیت نماید ، مشاوره حقوقی و قبول کلیه دعاوی حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری .

تبلیغات در وکالت آنلاین

پس برای انتخاب بهترین وکیل لازم است به تمامی شاخصه‌های فوق الذکر توجه دقیق گردد. در صورتی که موکل به وکیل پایه یک دادگستری وکالت از نوع مطلق را اعطا کند، در واقع موکل برای همه امور زندگی خود به وکیل دادگستری وکالت اعطا کرده است تا همه امورات زندگی او، تحت نظارت وکیل و یا به واسطه او صورت پذیرد. فروش یا خرید خانه یا خودرو یا پرداخت‌ هزینه خانواده و سایر امور و مسائل حقوقی و اداری دیگر، با اعطای این نوع وکالت، زیر نظر وکیل متخصص صورت خواهد گرفت و وکیل به نیابت از موکل خود تمام اموراتی که نیازمند تخصص وکیل در آن است را انجام خواهد داد. بعد از گذراندن این دوره پذیرفته شدگان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و به صورت حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود ادامه می‌دهند.

ادامه حقوق بین الملل

یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند. اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و محدودیت‌های چند ساله برای وکلای پایه دو در نظر گرفته شده است.