ملموس برای توسعه بیشتر پلتفرم مدیریت اسرار تجاری SaaS خود مبلغ 6.5 میلیون دلار را جمع آوری می کند.


به طور ملموس، یک پلت فرم مدیریت اسرار تجاری مبتنی بر ابر، یک دور اولیه 6.5 میلیون دلاری را تکمیل کرده است که قصد دارد از آن برای توسعه بیشتر خود استفاده کند که اخیراً راه اندازی شده است. ثبت اختراع اشعه ای،ابزاری است که از هوش مصنوعی مدل زب، بزرگ برای کمک به شرکت‌ها برای شناسایی اسرار تجاری احتمالاً غیرمستند از پتنت‌های خود استفاده می‌کند.

این دور توسط Madrona Venture Group رهبری شد و شامل مشارکت Spike Ventures، Volo Ventures، Holt Ventures، MVP Ventures، Incisive Ventures، WS Investment Company (وابسته به شرکت حقوقی Wilson Sonsini Goodrich & Rosati) و DLA Piper بود.

این شرکت در سال گذشته 1.3 میلیون دلار سرمایه اولیه را جذب کرد. Madrona و WS Investment نیز در آن دور شرکت کرده بودند.

اسرار تجاری به سرعت در حال تبدیل شدن به مهم ترین دسته از دارایی های م،وی هستند و نیاز به ابزارهای سازم، بهتر برای مدیریت آنها برای شرکت های جه، در سراسر صنایع روشن است. تیم لوندرگان، بنیانگذار و مدیر عامل Tangibly در بی،ه ای گفت. ما از داشتن چنین گروه باکیفیتی از سرمایه گذاران که به ما کمک می کنند تا نقشه راه محصول خود را تسریع کنیم و ابتکارات بازار را گسترش دهیم، هیجان زده هستیم.

ملموس در فوریه 2022 به ،وان اولین پلتفرم IP مبتنی بر ابر راه اندازی شد تا به طور سیستماتیک به شرکت ها کمک کند اسرار تجاری را شناسایی و فهرست بندی کنند و آنها را به دارایی های محافظت شده تبدیل کنند. یکی از سرمایه گذاران اولیه بود مارک بریتونبنیانگذار و مدیر عامل سابق Avvo، که در آن زمان به من گفت که شرکت‌ها توانایی محافظت از «ایده‌های درخش، که نمی‌توانند حق ثبت اختراع کنند» را ندارند.

بریتون گفت: “به طور محسوسی این را تغییر می دهد – نرم افزار آنها ایده های درخشان را در جایی که تعلق دارند نگه می دارد – در داخل شرکت های درخش، که آنها را به وجود آورده اند.”

در ماه مه، Tangibly Patent X-Ray را با دسترسی زودهنگام به تیم‌های حقوقی و شرکت‌های حقوقی راه‌اندازی کرد. این کاربر را قادر می‌سازد تا به سادگی یک شماره ثبت اختراع را وارد کند، و سپس توضیحاتی از اسرار تجاری بالقوه، پیش‌بینی‌شده بر اساس الگوریتم اختصاصی Tangibly ارائه می‌کند. همچنین اهمیت اسرار تجاری و آسیب پذیری آن را پیش بینی می کند. اگر کاربر پیشنهادات آن را بپذیرد، آنها به طور خودکار به گردش کار انطباق و مدیریت در پلتفرم Tangibly اضافه می شوند.

به طور ملموس گفت که نسل بعدی Patent X-Ray در حال حاضر در مرحله آزمایش داخلی است. این به کاربران در فرآیند تهیه پیش‌نویس اختراع کمک می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا بهتر تشخیص دهند چه اطلاعاتی در پتنت افشا شوند و چه اطلاعاتی به ،وان یک راز تجاری محافظت شوند.

Aseem Datar، شریک Madrona، یکی از اعضای هیئت مدیره Tangibly، گفت که این شرکت یک نیاز حیاتی و به سرعت در حال رشد در مدیریت اسرار تجاری را پیش بینی کرده است.

داتار گفت: «هوش مصنوعی می‌تواند در بسیاری از صنایع اعمال شود، این قدرت زم، به دست می‌آید که متخصصان و داده‌های سازم، داخلی گرد هم می‌آیند. ما هیجان‌زده هستیم که از این تیم با استعداد حمایت کنیم که به شرکت‌های جه، یک پلت فرم ارزشمند برای هوش نوآوری در سراسر مجموعه مالکیت م،وی آنها ارائه می‌کند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/07/tangibly-raises-6-5m-seed-round-to-further-develop-its-saas-trade-secrets-management-platform.html