نامه سرگشاده ارزشمند در دفاع از لیبرالیسم در آکادمی از مخالفان آن در چپ


من تمایل دارم کمی نسبت به ارزش نامه های سر،ه تردید داشته باشم، و به ندرت آنها را امضا می کنم، تا حدی به این دلیل، و تا حدودی به این دلیل که به ندرت از صمیم قلب با کل نامه موافق هستم.

با این اوصاف، من امضای زیر را امضا کردم (همانطور که همکار رندی بارنت، در میان دیگر افراد برجسته) می تو،د امضای خود را در اینجا اضافه کنید اگر اینقدر تمایل دارید (توجه داشته باشید، این نامه پروژه ای از دیوید برنشتاین از مؤسسه یهودی برای ارزش های لیبرال است. این من نیستم، اگرچه ما حداقل به اندازه دو ایلیا سردرگمی ایجاد می کنیم. بدتر از این که ما سال گذشته کتاب هایی را منتشر کردیم و سردبیر متقابل در مطبوعات پست هیل … دیوید برنشتاین دیگری است.)

نامه سر،ه دانشمندان یهودی درباره محیط فکری امروز
*این نامه برای دانشمندان و دوستان یهودی در جهان آکادمیک است

دوستان عزیز،

ما، دانشمندان و دانشگاهیان یهودی امضاکننده زیر، نگران محیط ایدئولوژیک کنونی در ایالات متحده و جاهای دیگر و فرهنگ سانسور فزاینده در بسیاری از مؤسسات آموزش عالی هستیم. اگرچه ما کاملاً از لیبرالیسم و ​​تهدیدات آزادی آکادمیک ناشی از جناح راست آگاه هستیم و به هیچ وجه این خطرات را کم اهمیت نمی‌د،م، در این نامه توجه خود را بر روی یک ایدئولوژی غیرقابل تحمل خطرناک در حوزه سیاسی متمرکز کرده و نگر، عمیق خود را در مورد آن ابراز می‌کنیم. چپی که در دانشگاه جای گرفته است.

ما اعتقاد راسخ داریم که هدف از آموزش این است که به دانش آموزان بیاموزد چگونه فکر کنند، نه به چه فکر کنند. یک آموزش لیبرال، بنا به تعریف، باید رویکردهای متفاوتی را برای پرسش‌های مهم به دانش‌آموزان ارائه دهد تا بتوانند پیچیدگی مسائل را درک کنند و در عین حال سعی کنند نظرات خود را تدوین کنند. با این حال، اغلب اوقات، دانشگاه‌ها و جوامع دانشگاهی از مأموریت‌های اصلی خود دور شده‌اند و – در بین اساتید و دانشجویان – مجموعه‌ای از نگرش‌های اخلاقی و فکری را تبلیغ می‌کنند که تحقیق انتقادی، تنوع دیدگاه‌ها و باز بودن فکری را محدود می‌کند. ما چنین تحقیق و صراحتی را بستر هر جامعه لیبرال و دموکراتیک می د،م. همانطور که در اخلاق پدران ما تعلیم داده شده است، “چه ،ی عاقل است؟ ،ی که از هر شخصی بیاموزد، همانطور که گفته شده است: “از همه ،، که به من آموختند، درک پیدا کردم.”

علاوه بر این، سرکوب افکار نامحبوب بر توانایی جامعه برای رسیدگی به مشکلات لطمه می زند. آنچه در دانشگاه اتفاق می افتد به ندرت در دانشگاه باقی می ماند. تعطیلی تحقیقات علمی در نهایت دامنه بحث های عمومی را در مورد مسائل اجتماعی، از جمله موضوعات حساسی مانند نژاد و هویت ،، محدود می کند و تدوین سیاست صحیح، ارتقای پیشرفت های علم، و برای رهبران فکری و سیاسی، اگر نگوییم غیرممکن، دشوار است. رفع تنش های اجتماعی بورس تحصیلی خوب، که اگر با مطالبات ایدئولوژیک، محدودیت‌های بوروکراتیک و تفکر گروهی از بین برود، نمی‌تواند پیشرفت کند، می‌تواند و باید به گفتگوی عمومی کمک کند.

اعتلای ایدئولوژی ای که مردم را به «مظلوم» و «ستمگر» تقلیل می دهد و افراد را به هویت های گروهی یکپارچه طبقه بندی می کند، تهدیدی خاص برای قوم یهود است. در این جهان بینی تند و نئومانوی، یهودیان اغلب با ممتازان گروه بندی می شوند و اسرائیل به طور جزمی به ،وان یک ،ت ستمگر-،ت ستمگر معرفی می شود – دوگانگی سطحی که انواع جدیدی از یهودستیزی را دامن می زند و انواع قدیمی را تقویت می کند.

به ،وان دانش پژوه، ما از اصول تحقیق رایگان در مؤسسات آموزشی خود دفاع می کنیم. ما به ،وان دانشمندان یهودی، خطرات هر ایدئولوژی که تبادل آزاد افکار را کاهش می دهد، به جامعه یهودی و دیگران یادآوری می کنیم. در عوض، ما رهبران و مربیان را تشویق می‌کنیم که از اصول عمیق لیبرالی و سنت خودمان در «برهان به خاطر بهشت» دفاع کنند.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/07/14/a-worthy-open-letter-defending-liberalism-in-the-academy-from-its-opponents-on-the-left/